7/30/2015

Sól czekoladowa, Bingo Spa.

Hejka ! :)

Dziś nie będę Wam słodzić- bo i tak wiecie, że jesteście wspaniali.
Nie będę pieprzyć... głupot- będzie krótko i na temat.
Za to będę solić. Ha! I to z konkretnego słoja :)

Dziś na tapecie sól czekoladowa Bingo Spa.
 1250g soli znajduje się w bardzo dużym, plastikowym słoiku.
Pod plastikową nakrętką skrywa się dość duży otwór.
Sól ma beżowy kolor.
Ma bardzo drobniutką strukturę.
A tak przedstawia się jej skład:
 
Moja opinia:
Recenzja ta nie będzie długa, bo o soli raczej sagi napisać się nie da ;) Zacznę od zapachu, który trochę mnie rozczarował. I wcale nie dlatego, że jest nieprzyjemny, bo całkiem mi się podoba, jednak, nie jest to woń czekoladowa, a takiej się spodziewałam. Zapach jest mentolowy, nawet intensywnie mentolowy, dlatego fajnie relaksuje po ciężkim dniu. Sól barwi wodę na kolor, który ona (sól, nie woda) posiada, choć nie robi tego intensywnie. 
Ja soli tej używam do moczenia stóp. Poza tym, że "zabieg" jest bardzooo odprężający (czasami jestem bliska ucięcia drzemki), to później skóra na stopach jest bardzo miękka, przyjemna w dotyku. Sól nie wysusza skóry, a wręcz odnoszę wrażenie, że ma na nią dobry wpływ.
Oczywiście można ją stosować na inne sposoby- kąpiele solankowe, okłady, zabiegi SPA, a także przypuszczam, że dzięki mentolowej woni sprawdziłaby się do inhalacji podczas przeziębienia. 

Jeśli lubicie kąpiele (ja preferuję prysznic), albo moczenie stópek w wodzie z dodatkami, to warto wypróbować tę sól. Przyjemny z niej umilacz ;)

Cena: 28zł / 1250g
Dostępność: BingoSpa

Znacie tę sól?
Używacie tego typu specyfików? 

 

17 komentarzy:

  1. Ja preferuje prysznic ale kąpiel tez spoko od czasu do czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ale szkoda, że nie pachnie czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ze bardziej wyczuwa sie mentol niz czekolade taka czekoladowa solniczka w wannie to byłby juz killer wśród innych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sól czekoladowa fajnie to brzmi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jest ta sól, zapach mnie zaskoczył, liczyłam jednak na czekoladę. Lubię posiedzieć sobie w wannie i po relaksować się i w sumie chętnie bym ja wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie jest czekoladowy zapach, bo właśnie takiego się spodziewałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie ma zapachu czekolady, od razu wtedy bym ją kupiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. gdyby tylko była bardziej czekoladowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę sól czekoladową, tylko szkoda że nie pachnie czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Soli używam i do kąpieli i do moczenia stóp. Ostatnia z BingoSpa borowinowa negatywnie mnie zaskoczyła pod względem zapachu - totalnie chemiczny, nie naturalny:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Sól czekoladowa - jakby dwa przeciwieństwa. Chętnie wypróbowałabym np. do moczenia stóp.

    OdpowiedzUsuń
  12. tej soli jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Na moczenie stópek zawsze znajdzie się czas;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.