5/09/2017

Happy Box by Farmona: Dermiss pielęgnacja twarzy.

Cześć Skarby! :)

Żyję, żyję i mam się dobrze! Musiałam zrobić sobie małą przerwę w blogowaniu, by móc ogarnąć sprawy nieco ważniejsze. Tęskniłam jednak ogromnie za tym moim małym kawałkiem świata internetowego i oto powracam 🙋 Gdy odpaliłam bloggera, by napisać posta, aż zdziwiłam się, że już tak dawno nic nie pisałam ...
Chyba najlepszym tematem, który pomoże mi wczuć się na nowo w blogowy klimat, będzie prezentacja kosmetycznych nowości. Jakiś czas temu otrzymałam prawdziwie niespodziewaną niespodziankę od Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona. Happy Box skrywał w sobie 5 kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy z linii Dermiss, które dziś chcę Wam zaprezentować.
 5 produktów- na każdy krok pielęgnacji twarzy.
01 DEMAKIJAŻ I OCZYSZCZANIE
02 TONIZACJA I ODŚWIEŻENIE 
03 EKSFOLIACJA
04 PIELĘGNACJA DZIENNA
05 PIELĘGNACJA ZAAWANSOWANA

01 NUTRI CLEANSING
Kremowy olejek do demakijażu twarzy i oczu/ creamy oil make-up remover
- delikatnie i skutecznie usuwa makijaż
- dokładnie oczyszcza skórę
- przywraca skórze gładkość i miękkość

02 IDEAL BALANCER
Nawilżający płyn micelarny do twarzy i oczu/ moisturising micellar water
- dokładnie oczyszcza i usuwa makijaż
- przywraca prawidłowe pH 
- nawilża i łagodzi podrażnienia

03 SOFT EXFOLIATION
Progresywny żel złuszczający z kwasem szikimowym/ progressive exfoliating gel
- usuwa martwe komórki naskórka
- przywraca gładkość i wyrównuje koloryt

04 ACTIVE REOLU-C
Odbudowujący krem z witaminą C/ rebuilding cream with vitamin C
- odmładza wygląd skóry
- przywraca jej naturalny blask

05 VITAMIN BOOSTER
Restrukturyzująca kuracja z witaminą C/ restructuring treatment with vitamin C
- pobudza system odnowy skóry
- zmniejsza widoczność zmarszczek
- wyrównuje koloryt cery

Pierwsze wrażenie dotyczące wyżej zaprezentowanych kosmetyków jest bardzo pozytywne. Podoba mi się design opakowań, jak też ich funkcjonalność- pompki przy buteleczkach. Również składy tych kosmetyków są według mnie bardzo fajnie skomponowane. W kremowym olejku nie uświadczymy parafiny, kompozycja żelu złuszczającego jest bardzo krótka, a kuracja z witaminą C zawiera witaminę C już na drugim miejscu w składzie! A więcej szczegółów odnośnie każdego z tych kosmetyków znajdziecie TUTAJ, rozwijając sobie opisy każdego z produktów. A ja, gdy poznam bliżej linię Dermiss, napiszę o tych kosmetykach więcej. 

Znacie kosmetyki z linii Dermiss?
Któryś preparat zaciekawił Was szczególnie?

10 komentarzy:

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.