12/27/2015

IL SALONE MILANO: epic conditioner. Profesjonalna fryzjerska odżywka.

Witajcie Skarby! :)

Jakiś czas temu prezentowałam Wam profesjonalny szampon fryzjerski, do którego recenzji odsyłam TUTAJ, a dziś przyszedł czas, by skupić się na odżywce z tej serii. Nie przedłużając więc, bo Święta mnie rozleniwiły ;) przedstawiam produkt z legendarnej kolekcji IL SALONE MILANO- odżywkę epic conditioner.
 Odżywka znajduje się w smukłej butelce o pojemności 500 ml.
Butelka zamykana jest na "klik". Na początku nie ma problemu z wydostawaniem odżywki, jednak im jest jej mniej w opakowaniu robi się to trochę uciążliwe, gdyż butelka wykonana jest z twardego plastiku, który ciężko jest naciskać.
Skład odżywki przedstawia się następująco:
Odżywka ma biały kolor, jej konsystencja jest średnio-gęsta.
Moja opinia:
- zapach odżywki jest typowy dla produktów profesjonalnych, kojarzy mi się z salonem fryzjerskim, jest to woń całkiem przyjemna dla nosa;
- konsystencja produktu jest odpowiednia, odżywkę dobrze aplikuje się na włosy, nie spływa z nich;
- w trakcie spłukiwania wyczuwalny jest na włosach charakterystyczny poślizg;
- odżywka nadaje włosom połysku, miękkości, lekko je dociąża, dzięki czemu nie puszą się, ale też nie są "przylizane";
- moje włosy mają tendencję do falowania, choć zazwyczaj kiepsko to wygląda, tak po tym produkcie fale są naprawdę ładne, włosy dobrze się układają;
- odżywka nie przyspiesza przetłuszczania się włosów;
- o ile efekty wizualne są zadowalające, tak nie zauważyłam, by stosowanie owego produktu przyczyniło się do poprawy kondycji moich włosów;
- nie odnotowałam negatywnych skutków sięgania po tę odżywkę. 
Cena: ok. 29.99zł/ 500ml
Dostępność: Rossmann 
Zapraszam na Facebooka marki IL SALONE MILANO w Polsce.

Mieliście styczność z marką IL SALONE MILANO?
Znacie tę odżywkę?
Sięgacie po profesjonalne fryzjerskie specyfiki?

14 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o stosowanie masek czy odżywek do włosów, muszę przyznać, że jestem leniuchem w tej kwestii :)
    Odżywki o której piszesz nie znam, a prezentuje się całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba wolę jednak odżywki połowę tańsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde jak to możliwe że on jest w Rossmannie i ja go nigdy nie widziałam xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja będę miała niebawem maskę i zobaczymy jak ona się spisze.

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie dziś też o tej odżywce :) tylko opakowanie jest drażniące

    OdpowiedzUsuń
  6. czyli odżywka jest ok, ale szału nie ma :P ja używam z Kallosa i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W Rossmannie najbliżej mojego miejsca zamieszkania jeszcze jej nie widziałam. Ale będę miała na uwadze, że jest niezła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię profesjonaline kosmetyki do włosów;) z tymi nie miałam do czynienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo moglaby trafic w moj gust, ostatnio pusza mi sie wlosy niemilosiernie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank you for the very nice and interesting information, may be useful
    Cara Mudah Dan Aman Memutihkan Wajah

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie stosowałam tego produktu...może kiedyś :P
    Podoba mi się u Ciebie. Zostaję i będę często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.