12/25/2015

Solanka z minerałami Morza Martwego, BingoSpa.

Witajcie Kochani! :)

Świąteczne przygotowania za nami, teraz pozostało tylko podziwiać swoją pracę, delektować się jej efektami, no i ... odpocząć. Sposobów na relaks jest wiele, a dla mnie jednym z nich jest moczenie zmęczonych stóp w cieplutkiej wodzie z jakimś dodatkiem. Ostatnio chwile takiego relaksu uprzyjemnia mi solanka z minerałami Morza Martwego do kąpieli SPA z ekstraktem soku Noni, BingoSpa. 
Sól znajduje się w plastikowym przeźroczystym słoiczku, który zawiera 550 g produktu.
Słoiczek jest zakręcany, a otwór przez który wydobywa się solankę jest dosyć duży.
Solanka składa się z następujących komponentów:
Ziarenka soli mają zieloną barwę i są średnich rozmiarów.

Moja opinia:
- sól ma przyjemny zapach- lekko miętowy w połączeniu z czymś owocowo-orzeźwiającym, nie jest on intensywny, ale wyraźnie wyczuwalny, uprzyjemnia kąpiel;
- produkt delikatnie barwi wodę na zielony kolor;
- drobinki mimo, że do najmniejszych nie należą, w wodzie rozpuszczają się dość szybko, nie ma więc obaw, że będą uwierały w pewne części ciała podczas kąpieli ;)
- "zabieg" moczenia stóp z udziałem tej soli jest bardzo relaksujący; 
- po kilkunastu minutach takiego relaksu skóra staje się bardzo miękka, bez problemu mogę wtedy usunąć zrogowaciały naskórek na piętach, gdyż staje się on rozmiękczony;
- kąpiele z dodatkiem owej solanki nie wysuszają skóry, wręcz mam wrażenie, jakby poprawiały jej nawilżenie;
- solanka ta jest przyjemnym umilaczem wieczornych relaksów.
Cena: 9,90zł/ 550g
Dostępność: BingoSpa

Znacie tę sól?
Używacie tego typu specyfików? 

12 komentarzy:

  1. moja mama testowała i była z niej zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego jeszcze nie miałam :P przyznam szczerze, że jeszcze żaden kosmetyk od nich nie skradł mojego serca :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ps. Zapraszam na nowy wpis oraz konkursy, które dziś się kończą :P -> https://www.facebook.com/Magiclovv/photos/a.436103233134066.1073741827.434682273276162/899535440124174/?type=3&theater
    Spróbuj może akurat szczęście się do Ciebie uśmiechnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje stópki by pewnie polubiły :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam sole, ale tej z BingoSpa jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też lubię moczyć stopy w takich solankach, można się przy tym zrelaksować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią wsypałabym jej trochę do wanny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. noo, myślę, że powinnam mieć ją w domu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.