8/24/2017

Naturalny krem odżywczy, Biotaniqe.

Witajcie! :)

Jakiś czas temu w drogeriach Rossmann pojawiła się nowa marka kosmetyków- Biotaniqe, której produkty charakteryzuje zawartość wody probiotycznej pro.aQua (Aqua Purificata). Z moją opinią na temat kremu do twarzy tej marki mogliście się już zapoznać TUTAJ. Dziś zaprezentuję kolejny produkt Biotaniqe- naturalny krem odżywczy.
Krem znajduje się w plastikowym słoiczku, którego pojemność wynosi 150 ml.
Opakowanie jest zakręcane, a pod nakrętką znajduje się dodatkowe zabezpieczenie w postaci sreberka.
Natomiast pod spodem słoiczka znajdziemy informacje dotyczące kremu oraz jego skład.
Krem ma białą barwę, a jego konsystencja jest bardzo lekka.

-krem ma delikatny, bardzo świeży i przyjemny zapach, jest to woń lekka, zatem idealna na lato (zapewne nie tylko ja preferuję ciężkie zapachy na zimniejsze miesiące, a delikatne na ciepłe);
- dzięki lekkiej konsystencji kosmetyk rozprowadza się na skórze idealnie i bardzo szybko wchłania; - nie pozostawia tłustego ani lepiącego filmu, co szczególnie istotne było dla mnie podczas upalnych dni, gdyż mogłam zapewnić skórze nawilżenie, nie powodując przy tym dodatkowego obciążenia;
- krem sprawdził się w letniej pielęgnacji skóry: nawilża, wygładza i odżywia, radzi sobie również na obszarach łokci i kolan; nawilżając skórę poprawia jej napięcie i sprawia, że staje się ona gładka i rzecz jasna: przyjemna w dotyku ;)
- kosmetyk przyspiesza regenerację skóry, co zaobserwować mogłam na rękach podrapanych malinami, które goiły się szybciej za sprawą tego kremu;
- produkt nie spowodował porażeń ani alergii; 
- skład, jak na krem drogeryjny jest całkiem niezły, aczkolwiek nazwanie kosmetyku naturalnym chyba nie do końca pasuje do INCI ...

Cena: 10,49 / 150ml
Dostępność: Rossmann

Znacie ów krem?
Spotkaliście się z kosmetykami marki Biotaniqe?

8 komentarzy:

  1. Dla mnie ten krem jest bardzo lekki. Na lato ujdzie, ale przy bardzo suchej skórze raczej by sobie nie poradził.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo maliny, fajnie, że krem się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajny ten krem się wydaje, w dodatku cena też przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz go widze, moze jutro w sklepie sie przyjrze blizej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam go i początkowo miałam ochotę kupić. Jednak mam kilka kremów na stanie i nie chciałam brać kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie ten krem był za ciężki na upalne dni, za to na bardzo suche miejsca spisywał się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie zwróciłam na niego uwagi a zarówno cena jak i działanie spodobały mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No już czytałam o tym na innych blogach, podobno dobre.. wiec chetnie przetestowałabym :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.