8/31/2017

Multi BioMask: głęboko oczyszczające plastry na nos oraz odmładzające płatki pod oczy.

Hejka! :)

Dziś przybywam z recenzją dwóch produktów kosmetycznych marki Multi BioMask. Pod lupę wezmę głęboko oczyszczające plastry na nos oraz odmładzające płatki pod oczy. Gadżety te, nie stanową niezbędnych elementów w pielęgnacji twarzy, ale dopełniają rutyny pielęgnacyjnej. Jak się u mnie spisały o tym dowiecie się w dalszej części posta.


Głęboko oczyszczające plastry na nos.

Plastry znajdują się w saszetce i jest ich tam 6 sztuk.
Na odwrocie opakowania znajdują się informacje na temat produktu.
A tak przedstawia się skład:
Plaster prezentuje się tak, jak widać na poniższym zdjęciu, z drugiej strony jest czarny i tą właśnie stroną przyklejamy do nosa.
Aplikacja plastra jest niezwykle prosta i szybka. Gadżet solidnie przykleja się do skóry i przez cały czas trwania "zabiegu" trwa na swoim miejscu. Usunięcie plastra również jest bezproblemowe, mimo iż mocno przywiera on do skóry, z łatwością można go odkleić- problem pojawiłby się, gdyby na nosi rosły włosy, wtedy by bolało ;) Po "zabiegu" na plasterku widnieją wyciągnięte zaskórniki, wybaczcie, że Wam tego nie zaprezentuję, ale mnie osobiście takie wytwory trochę obrzydzają ... Pory są oczyszczone tak myślę, że w 90%, więc nosek od razu lepiej się prezentuje. Raz na jakiś czas dobrze sobie zrobić taki "zabieg", a już obowiązkowo przed imprezą! Będę do nich wracać na pewno, bo to jedne z bardziej skutecznych plastrów oczyszczających, jakie używałam.

Cena: 13,99 zł
Dostępność: Rossmann

Odmładzające płatki pod oczy.

W opakowaniu tekturowym, przypominającym teczkę, znajdują się 2 sztuki płatków- po jednym pod każde oko. 
Oczywiście na odwrocie opakowania znajdują się informacje dotyczące produktu. 
Oraz skład:
Swoją parę płatków zużyłam po nieprzespanej weselnej nocy. Wahałam się, czy nie użyć ich przed weselem, by się upiększyć, ale z racji, że miałam z nimi styczność po raz pierwszy, nie wiedziałam, czy mnie nie uczulą, zdecydowałam się nie ryzykować i odłożyć "zabieg" na dzień po. Uczulenie ani podrażnienie nie wystąpiły. Ale za to zafundowałam swoim zmęczonym oczom (a raczej skórze wokół nich) relaks po nieprzespanej nocy. Te kilkanaście minut spędzonych z płatkami, zdecydowanie pomogły odprężyć się mojej skórze. Spojrzenie stało się bardziej świeże i wypoczęte, opuchnięcia zniwelowane. Teraz wiem, że warto także sięgnąć po nie przed imprezą, ponieważ poprawiają napięcie skóry, przez co zmarszczki stają się mniej widoczne. Bardzo fajny gadżet, który warto mieć wśród swoich kosmetyków ;)

Cena: 5,99 zł
Dostępność: Rossmann

Znacie prezentowane plastry lub płatki?
Używaliście innych produktów marki Multi BioMask?

5 komentarzy:

  1. Miałam z tej firmy maseczki i były bardzo słabe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te plastry oczyszczające chętnie sprawdzę na swoim nosie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. płatki na nos to nie dla mnie za to jestem fanką tych pod oczy ale akurat z tą marką nie miałam jeszcze styczności

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o produktach tej firmy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.