6/29/2016

Avon, Foot Works: Helthy, Intensive Callus Cream- krem intensywnie zmiękczający skórę stóp.

Hejka! :)

Krem intensywnie zmiękczający skórę stóp Healthy, z linii Foot Works,  firmy Avon, trafił do mnie przypadkiem. Pewnie sama nie skusiłabym się na jego zakup, ale skoro już znalazł się w mych zasobach, postanowiłam dać mu szansę i powierzyć jego działaniu dbanie o moje stopy. Chciałam, aby przygotował moje stopy do lata, bym nie wstydziła się wyjść w sandałach, czy klapkach, z obawy na zaniedbaną skórę stóp.
Krem znajduje się w tubce o pojemności 75 ml.
Opakowanie jest zakręcane.
Krem jest półprzeźroczysty, ma gęstą konsystencję.
A tak prezentuje się jego skład:

Moja opinia:
- krem ma dość delikatny zapach, w którym dominującą wonią jest mięta;
- konsystencja jego jest mocno treściwa, gęsta lecz mimo to produkt rozprowadza się na stópkach bardzo dobrze;
- wchłania się bez zarzutu, pozostawiając na skórze lekki film, jakby silikonową osłonkę, nie przeszkadza to jednak w "normalnym poruszaniu się"- stópki nie ślizgają się ;) wyjątek stanowi jednak nałożenie grubszej warstwy kremu, wtedy skóra ma już problem z wchłonięciem tej ilości, zatem najlepiej iść spać :D
- krem ten w odczuwalny sposób zmiękcza skórę stóp, likwiduje szorstkość, stopy w szybkim czasie stają się miękkie, gładkie i nawilżone;
- produkt pomaga zniwelować problem stwardniałej skóry na piętach i przypuszczam, że na pękające pięty również okazałby się dobrym "lekarstwem";
- ja sięgam po niego raz dziennie (na noc) i częstotliwość ta wystarcza mi, by móc dostrzec jego działanie i uznać je za wystarczające;
- ma całkiem niezły skład, jak na krem do stóp.

Cena: ok. 7zł
Dostępność: katalog- konsultantki Avon

Jeśli zastanawiacie się, jak ów krem znalazł się w moim posiadaniu, to kiedyś, gdy pracowałam w Avonie, znalazłam go w otrzymanej paczce- niespodziance. Cieszę się, że produkt ten do mnie trafił, bo pewnie sama na zakup bym się nie zdecydowała, a to dość dobry krem, do którego z chęcią powrócę. Skutecznie działa, a przy tym nie jest drogi. Choć za kosmetykami firmy Avon nie przepadam jakoś szczególnie, tak ten krem pozytywnie mnie zaskoczył. 


Znacie ten krem?
A może sięgaliście po inne produkty z linii Foot Works?
Jakiego kremu do stóp obecnie używacie?

 

9 komentarzy:

  1. jestem dosyć wybredna co do kremów do stóp, więc najczesciej smaruje je na noc swoim masełkiem do ciała

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny produkt, zwłaszcza teraz w okresie letnim.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stosuję zbyt często produktów do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie produkty pielęgnacyjne z avonu się nie sprawdzają...

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że jesteś zadowolona, z niego . też kiedyś byłam konsultantką.

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm ciekawe ciekawe.. mi by pewnie nie pomógł..

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj bardzo dawno nic nie zamawiałam z Avon-u.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.