6/10/2016

Vis Plantis- Avena Vital Care: serum wyciszające do skóry wrażliwej.

Cześć Kochani!

Już od dłuższego czasu prym wiedzie tendencja pokazująca, że sam krem dla twarzy to za mało. Bardzo często uzupełnieniem dla popularnych smarowideł są sera (od serum), które to cechuje przede wszystkim większe stężenie zawartych substancji. Powszechnie znane są sera nawilżające, ze śluzem ślimaka, jak też te zawierające witaminę C, ale rynek kosmetyczny prężnie się rozwija i różnorodność tego typu produktów wyraźnie się zwiększa. Mnie ostatnio dane było poznać serum wyciszające do skóry wrażliwej owies + bławatek, z linii Avena Vital Care, marki Vis Plantis, tworzonej przez Elfa Pharm.
Opakowanie zawierające serum umieszczone jest w tekturowym pudełeczku.
Na pudełku znajdziemy wiele informacji na temat produktu.
Skład serum:
Produkt znajduje się w plastikowym nieprzeźroczystym opakowaniu, o pojemności 30ml.
Zaopatrzone jest ono w pompkę typu air-less.
Serum ma białą barwę i niezbyt gęstą, lekką konsystencję.

Moja opinia

 

Kilka uwag technicznych:
Na jedną aplikację produktu wystarcza 1-2 pompki, gdy mam nieco przesuszoną skórę aplikuję większą ilość,a jeśli cera jest odpowiednio nawilżona, spokojnie wystarcza jedna doza serum. Produkt w związku z ty jest wydajny. Dzięki swej lekkiej, jakby żelowej konsystencji, kosmetyk świetnie rozprowadza się na twarzy i bardzo szybko wchłania. Na skórze pozostaje jednak delikatna warstewka, ale nie jest to tłusty, czy lepiący film. Produkt ma praktycznie niewyczuwalny zapach, jednak gdy już się mocniej zaciągnę, wyczuwam charakterystyczne naturalne nuty. 

Jak stosuję produkt? Jakie widzę efekty?
Producent zaleca stosowanie serum 2-3 razy w tygodniu. I z taką właśnie częstotliwością początkowo po nie sięgałam, bo bogaty skład produktu w nadmiarze mógłby cerę zbytnio obciążyć. Serum to aplikowałam na skórę na noc, by pomóc jej w regeneracji. Po całym dniu moja skóra często wymagała wyciszenia- makijaż oraz czynniki zewnętrzne niekoniecznie stanowią środowisko delikatne dla skóry. Zdarzało się, że po demakijażu w lustrze oglądałam zaczerwienioną buźkę. I właśnie wtedy szczególnie sięgałam i nadal sięgam po ów produkt. Serum działa zadowalająco, rano buzia jest ukojona, promienna. Podrażnienia i zaczerwienienia zostają ukojone. Łagodzące działanie serum jest zauważalne gołym okiem i nie ma co się nad tym dłużej rozwodzić. Początkowo używałam produktu regularnie, zgodnie z zaleceniami producenta, jednak poza wyciszaniem i kojeniem skóry nie dostrzegłam znacząco szerszego działania produktu, zatem stwierdziłam, że najlepiej będzie sięgać po nie wtedy, gdy skóra będzie potrzebowała jego działania. Owszem serum nawilża skórę, jednak jest to nawilżenie spektakularne. Nie zauważyłam, by serum zapychało skórę, bądź jakkolwiek wpływało na nią w negatywny sposób.

Jeszcze raz to samo, czyli podsumowanie:
Resumując, serum to spełnia swe podstawowe zadania związane z wyciszeniem i regeneracją skóry i robi to w widoczny, zadowalający sposób. Chętnie sięgam po ów produkt w przypadku zaczerwienienia bądź podrażnienia skóry, bo mam pewność, że w ciągu nocy pomoże mojej buźce zregenerować się i wrócić do pożądanego stanu. Warto mieć je w swoich zasobach, zwłaszcza, gdy jest się posiadaczką cery wrażliwej, skłonnej do podrażnień i zaczerwienień.

Cena: ok. 31zł

Znacie ów produkt?
Jakie sera goszczą obecnie w Waszych kosmetyczkach? 

7 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tej firmie,serum używam tylko pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nieźle skład się prezentuje :) Może kiedyś spróbuję, miałam próbki kremów Vis Plantis i były bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam go, było całkiem w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się jego skład nie podoba zbytnio..

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że rzeczywiście działa i koi skórę. też regularnie sięgam po sera

    OdpowiedzUsuń
  6. firmę kojarzę i ciekawi mnie ta nazwa, seurm wyciszające ciekawe ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.