9/05/2013

Czy to aby na pewno "Mój krem"?

Witajcie! :)

Dziś przedstawię Wam moją opinię na temat kremu marki Fitomed, o wdzięcznej nazwie "Mój krem No.7". Nazwa sympatyczna, ale czy w mojej opinii adekwatna? Zapraszam na recenzję, gdzie wszystkiego się dowiecie :)
Działanie:
  • przeciwzmarszczkowe
  • wygładzające
  • rozjaśniające
Przeznaczenie
Polecamy go do cery dojrzałej, zmęczonej i mieszanej. Na noc lub na dzień. 

Więcej na temat kremu przeczytacie na stronie producenta KLIK!
 Jak widać skład niczego sobie... olej arganowy, masło kakaowe, kwas mlekowy...

Krem umieszczony jst w typowym dla twarzowych kremideł plastikowym słoiczku o pojemności 50ml. Produkt ma niezbyt gęstą konsystencję i doskonale się rozprowadza. Niewielka ilość wystarcza do posmarowania całej buźki.
Moja opinia:
- zapach przypomina kwaśne mleko/ jogurt naturalny, jest bardzo intensywny, ale na szczęście szybko się ulatnia z twarzy
- krem jako tak dobrze się wchłania, ale pozostawia tłusta warstewkę, dlatego używałam go tylko na noc, na letnie gorące dni jest za tłusty, może zimą by się nadał i na dzień
- nawilża fantastycznie, przez czas jego używania mogłam zapomnieć o suchych skórkach
- szczypie w przypadku kontaktu z miejscami podrażnionymi
- no i niestety- zapycha :( Używałam go jakiś czas i zaobserwowałam, że pogorszyła mi się cera- więcej przybywało "niespodzianek", więc postanowiłam zrobić przerwę w jego używaniu. Gdy buźka ma jako tako wróciła do normalności, znów zaczęłam stosować ten krem, no i po kilku dniach, znów "niespodzianek" na twarzy było więcej...

Krem ma swoje zalety, takie jak: skład, nawilżające działanie, duża wydajność... Ale niestety nie mogę mu wybaczyć tego, że tak paskudnie zapycha pory i prowadzi do powstawiania wyprysków. Szkoda, że nie okazał się "Moim kremem", bo pokładałam w nim spore nadzieje...
No nic, oddałam Mamie, w końcu jest też przeznaczony do cery dojrzałej, może u niej spisze się lepiej.
Cena: 35zł
Do kupienia tu--> KLIK!
bądź stacjonarnie- lista sklepów--> KLIK!

A Wy macie jakiś swój ulubiony krem do twarzy?
Czy wciąż szukacie ideału? :)

Buziaki! :**

26 komentarzy:

  1. Czyli jednym słowem nie do końca się sprawdził...dla mnie do twarzy jak na razie najlepszy jest krem z morwą i lukrecją od Orientany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że się do końca nie sprawdził:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj szkoda, ale wiem czego już raczej nie wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aż 3 skłądniki, Może to tylko jeden z nich zapyacha a 2 inne są dobre?

    OdpowiedzUsuń
  5. ja teraz próbuję hydra adapt do suchej skóry ;) zobaczymy jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uważam, że jak krem jest do cery dojrzałej to osoby z taką cerą powinny go kupować a nie 20-latki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest on też do cery mieszanej, a ja takową posiadam.

      Usuń
  7. Jeśli zapycha pory to na pewno go na sobie nie sprawdzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam swój ulubiony ale jestem też otwarta no ciekawe nowości;)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie kremy DLA , tego jeszcze nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojj nie skuszę się skoro zapycha, ostatnio u mnie sporo niespodzianek ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie jeśli dobrze nawilża to stosowałabym go na noc... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O widzisz nie do końca Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że zapycha. No i przy tej cenie taka wada to już mogiła.

    OdpowiedzUsuń
  14. byłam właśnie ciekawa co kryje się pod nazwą Twojego postu, a tu proszę, taka zmyłka ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. obecnie uzywam kremu detox femi i bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja miałam krem nr 3 i byłam zadowolona bo w okresie kiedy go używałam potrzebowałam dużego nawilżenia, które mi dawał.

    OdpowiedzUsuń
  17. hmm to zapychanie jest najgorsze, mnie wiekszosc niestety zapycha

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością powiadamiam Cie ,ze zostałaś nominowana u mnie na blogu do Liebster Award ;)
    Zapraszam do zabawy ;)
    http://blog-dla-kobiet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. To że zapycha kompletnie go dyskwalfikuje

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem tu pierwszy raz i jestem bardzo mile zaskoczona !
    Ciekawa tematyka bloga , piękny wygląd .
    Z miłą chęcią będę zaglądać częściej a co za tym idzie obserwuję :)
    Jeśli spodoba Ci się mój blog również zapraszam do zaobserwowania.

    wszystkozafreeee.blogspot.com/

    ZAPRASZAM RÓWNIEŻ WSZYSTKICH DO WZIĘCIA UDZIAŁU W MEGA WIELKIM ROZDANIU NA MOIM BLOGU !

    * AŻ DWÓCH ZWYCIĘZCÓW
    * BARDZO PROSTE ZASADY ,KTÓRE WYKONASZ W PARĘ MINUT
    * ATRAKCYJNE NAGRODY

    NAGRODA ZA 1 MIEJSCE :

    * Kosmetyczka Sephora idealna do torebek
    * Piękne perełki ( bransoletka , kolczyki )
    * Włoski żel do mycia ciała Palmolive 750 ml.
    * Włoski szampon do włosów Palmolive 400 ml.
    * Mleczko nawilzające do ciała Dove 400 ml.
    * Kremowy peeling do stóp firmy BARWA 75 ml.
    * Balsam do stóp intensywnie nawilżający firmy BeBeauty 75ml.

    NAGRODA ZA 2 MIEJSCE :

    * Mini zestaw żel do mycia ciała + balsam VANILLA SUGAR - zapach wanilli 59 ml.
    ( produkty amerykańskie )
    * Zestaw próbek ( żel do mycia ciała LUKSJA , odżywka do włosów PANTENE , odżywka do włosów DOVE , 3 próbki MAMAMIL zapobiegające rozstępom )

    DODAM ,ŻE ZA KAŻDĄ OBSERWACJĘ ORAZ KOEMNTARZ OD RAZU SIĘ ODWDZIĘCZAM ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie widziałam takiego kremu . Fajna nazwa :P Lubie o tak lekkiej konsystencji, szkoda, że zapycha :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Cena troszkę wysoka i to, że zapycha go skreśla troszkę...;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.