1/25/2015

Mix zdjęciowy #1

Cześć Kochani!

Stwierdziłam, że mix-y zdjęć na blogu nie będą się w tym roku pojawiały wraz z końcem każdego miesiąca, jak to było do tej pory, a wtedy, gdy uzbiera się jakaś określona ilość fotek ;)
I tak oto dziś zapraszam na MIX #1. 

1. Kolekcja herbat.
2. Sałatka makaronowa z tuńczykiem i kiełkami.
3. Kawa z piankami, mmm!
4. Ryba i brokuł- zdrowo i pysznie ;)

1. Bita śmietana z owocami- małe grzeszki ;)
2. Przeczytana- warta uwagi.
3. Pyszna czekolada.
4. Niczego sobie biedronkowe ptasie mleczko.

1. Małe zakupy.
2. Po raz pierwszy zostałam Chrzestną.
3. Wyśmienita szarlotka *.*
4. Uczymy się, uczymy...

1-2. Kiteczka.
3. Grzane winko ;)
4. Sezon na ciepłe skarpety.
5. Rafaello.
6. Kręciłam kosmetyk :D

23 komentarze:

  1. kicia :) i jakie pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli posty będą częściej czy rzadziej? hehe :D
    pyszne smakołyki mmm :-)
    jak ta herbatka jagodowa muffinka? chyba muszę ją kupic :)
    a książkę dodaje do 'chcę przeczytac' :) ps. masz może konto na lubimy czytac? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam herbaty:) a tej czekolady musze koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Herbatki to coś co kocham :D. Aguś juz po sesji?

    OdpowiedzUsuń
  5. same słodycze:) ta czekolada Milka jest pyszna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie miksy zdjęć :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekaw jestem co za cudeńko kosmetyczne ukręciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajne skarpety:D
    milkę z krakersami tuc też lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. no nie, znów jedzenie! ja umre!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale mnie kuuusi ta nowa czekoladka z Milki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Intryguje mnie ta nowa czekoladka z Milki. Aczkolwiek w zapasach mam bodajże 7 innych, więc nie wiem kiedy ją zakupię :D

    A herbatę o smaku jagodowej babeczki - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. takiej sałatki nie jadłam jeszcze! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Książka mnie zaciekawiła, podejrzewam że to lekka lektura? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam rybę z brokułem :D A do tego jeszcze fryteczki i pychotka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.