12/07/2012

sklep z odzieżą, z którego szybko nie wyjdziecie!

Chciałabym Wam opowiedzieć o pewnym sklepie internetowym z odzieżą, a dokładnie o.....

Zapewne wielu z Was hasło "Japan Style" kojarzy się z "tandecizną", mówiąc kolokwialnie, oferowaną przez wielu sprzedawców na Allegro, proponujących zakup odzieży Japan Syle, której jakość pozostawia wiele do życzenia.

Jednakże, moje drogie,  JapanStyle24.pl nie ma nic wspólnego z tego typu ofertami.  

Sklep oferuje odzież bardzo dobrej jakości, zarówno męską, jak i damską, od bielizny, aż po ukochane przez nas kobietki- torebki :D

Z racji nadchodzącego wielkimi krokami Sylwestra, może warto poszukać kreacji na ten wyjątkowy wieczór, właśnie w sklepie Japan Style?  Oprócz sukni i sukienek, znajdziecie tam wyjątkowe tuniki :)

Więc jeżeli chcecie sobie sprawić spóźniony prezencik Mikołajkowy, albo kupić jakiś extra ciuszek pod choinkę lub tak bez okazji, za to, że po prostu jesteście wspaniałe i Wam się należy, to polecam odwiedzić stronę sklepu  Japan Style !

Warto również wspomnieć, o ofercie jaką sklep przygotował dla świata blogerskiego :D
Otóż za umieszczenie posta z reklamą firmy przewidziany jest upominek :) Jednak mnie najbardziej ujął fakt, że firma może przekazać 10 zł na Dom Dziecka  w Toruniu za każdy opublikowany post.   Zachęcam więc do udziału w tym programie :)

Warto zaufać tej firmie, bo na prawdę asortyment jest bardzo ciekawy :D Sprawdźcie same :)


Zostawiam Was z moją najulubieńszą świąteczną piosenką:
Znacie? Lubicie? Ja uwielbiam, 24/7 w okresie świątecznym :D

 

3 komentarze:

  1. Przeglądałam tą stronę, ale nic mi się nie spodobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten sklep ma naprawdę przecudowne ubrania i w dodatku tanie! Tylko trochę trzeba czekać na przesyłkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.