9/16/2013

Uwaga! Konkurs!

Przychodzę dziś do Was z radosną wiadomością :)

Otóż wraz z firmą Fitomed organizuję KONKURS!

Zanim przejdę do konkursowego pytania, powiem co nieco o zasadach.
Do wygrania są: maseczka-peeling z kwasem mlekowym i korundem do cery tłustej, mieszanej i trądzikowej oraz Krem nr 6 - nawilżający do cery mieszanej.
 Wylosowane zostaną trzy osoby, z pośród tych, które odpowiedzą prawidłowo na konkursowe pytanie. Każdy ze zwycięzców otrzyma jeden z wyżej wymienionych kosmetyków. 

Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w losowaniu nagrody?
Odpowiedzieć na pytanie konkursowe"
 Widok jakiego miasta ukazuje się ok. 1:40 sek. w teledysku „Nie pozwól”?
Link do teledysku:
http://www.youtube.com/watch?v=5mUtBeT5fr4

Odpowiedzi należy przesyłać na mój adres mejlowy: sekagnieszka033@gmail.com,
w temacie wpisując Konkurs Fitomed.
W wiadomościach podpisujcie się nickami, pod jakimi obserwujecie mojego bloga.
Nie piszcie odpowiedzi w komentarzach! 

Konkurs trwa do 22 września.

Mam nadzieję, że wszystko jasne ;)
Nie pozostaje mi zatem nic innego, jak życzyć Wam powodzenia! :)

8 komentarzy:

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.