6/21/2014

Kilka nowości i zdobyczy z SH :)

Cześć Skarbeczki moje! :*

Daaaawno nie pokazywałam Wam nowości, a to dlatego, że byłam na zakupowym odwyku. Przez ponad półtora miesiąca udało mi się nie kupić ŻADNEGO kosmetyku itp. Jestem z siebie ogromnie dumna. "Odpoczynek" od zakupów dobrze mi zrobił (i mojemu budżetowi), ale jednak w czerwcu nie postanowiłam go kontynuować i tak oto moje zbiory kosmetyczne zasiliło kilka drobiazgów.

Z Rossmanna przybyły do mnie: Rexona, uroczy różowy piasek Wibo i żel do usuwania skórek.
Na wyprzedaży u Pogodowej skusiłam się na dwa produkty do włosów Sylveco (balsam już testuję i jak na razie polubiłam) oraz lakier p2.
Zagościło też u mnie czerwcowe pudełko Shiny Box- generalnie jestem zadowolona z zakupu, wszystko się przyda :D
A tu już kontynuacja współpracy z firmą Fitomed (to moja najdłuższa współpraca, która trwa już ponad rok!). Tym razem do testów wybrałam:

I jeszcze kilka rzeczy z lumpka :)

Zwiewna mgiełka w letnich barwach. 7zł
Sweterek (co prawda pora roku nie jest "swetrowa", ale jest tak uroczy, że nie mogłam go nie kupić, w dodatku świetnie na mnie leży). 14zł
No i zakup miesiąca ... zamszowe szpileczki w kolorze brudnego różu, ze złotym czubkiem. Ich stan wskazuje wyraźnie, iż chyba były założone tylko raz (o ile w ogóle). 25zł
Czyż nie są wspaniałe? :))
                                                          
Aaaa, spójrzcie, jak pięknie odrastają mi włosy :D Niedługo będę mogła na żel stawiać, haha :P
Nieee, to nie jest śmieszne, w sierpniu mam dwa wesela i muszę pokombinować co zrobić z moją fryzurą ...

Znacie coś z moich nowości?
Jak Wam się podobają moje łupy lumpeksowe?
A u Was co nowego w czerwcu przybyło?

Buziaki! :*

32 komentarze:

  1. Bardzo fajna jest ta mgiełka, do jeansowych spodenek będzie idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty rzeczywiście genialne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy z sh! :)))
    Bardzo mi się podobają.
    Buty są moim zdaniem nowe, tylko zostały lekko zgniecione:D
    A co z Twoja głową?:( ja nic nie wiem:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, miałam mały wypadek, głowa była zszywana, podejrzenie wstrząsu mózgu ;/
      Teraz już wracam do formy i nie wygląda to aż tak przerażająco, jak w pierwszych dniach ;)

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że włoski będą Ci bardzo szybko rosły, współczuję biedactwo. A szpilki są super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Łupy świetne, a włosy miejmy nadzieję, że do wesela odrosną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne buty :)) a wloski syzbko odrosna :D i beda zdrowe ;D zawsze warto znajdywac plusy ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj gratuluje ze nie kupiłaś nic przez tyle czasu:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szpilki rewelacyjne, pozostałe zakup zresztą też widzę bardzo udane. :) Z pudełeczka najbardziej byłabym zadowolona z gąbeczki i peelingu Organique.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne łowy z sh, a shiny box w tym miesiącu faktycznie wyjątkowo udany!

    OdpowiedzUsuń
  10. Na porost włosów polecam ci szampon Dermena i Seboradin,mi kiedyś bardzo pomogły.

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty! Te buty są przecudne!
    Koniecznie domagam się jeszcze jakichś zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze, Ty zawsze masz takie świetne rzeczy z lumpka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahahahaha jestem dumna z twojego odwyku, a włosy to juz piękne masz <3 ja mam na samym przodzie ich brak i to tak smiesznie wyglada <3

    OdpowiedzUsuń
  14. pozazdrościć tylko takich łupów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Biedna głowa!
    Szpilki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie wiem, jak Ty to wyszukujesz:) ja nie mam do tego talentu :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor lakieru śliczny:D no i te szpileczki^^

    OdpowiedzUsuń
  18. jeśli chodzi o ten antyperspirant, to jest całkiem fajny..... jednak jeśli chodzi o bezzapachowce to wolę ten z nivea jest o niebo lepszy....

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż mi się nogi jak z waty zrobiły jak ujrzałam Twoją głowę po rozcięciu :( Świetne zakupy :)
    Pudełeczko Shiny mnie osobiście nie przypadło do gustu. Dobrze, że się nie skusiłam na niego :P

    OdpowiedzUsuń
  20. genialne są te szpileczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ajć.... oby szybko odrastały włoski.
    Szpilki fajne.

    OdpowiedzUsuń
  22. w swoich zbiorach mam ten żel do usuwania skórek oraz odżywkę do paznokci też z tej firmy :) a buciki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na recenzję płynu z Fitomedu :)
    Jak podejrzewam zapach ma piękny *-*

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo lubie twoje posty lumpeksowe, tylko potem Ci zazdroszczę, że takie fajne ciuchy znajdujesz...:P

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten żel do usuwania skórek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. sweterek z sercem jest swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z Twoich zakupów znam tylko lakier, ale mam inne odcienie. Co do lumpeksowych łupów jestem zdumiona. Buty są rewelacyjne, a mgiełka i sweterek urocze ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Żartujesz, że te szpilki kupiłaś w SH?! Wyglądają jak nówki sztuki prosto z jakiegoś obuwniczego! :]

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta mgiełka z sh jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.