4/28/2015

Arganowy balsam do skórek i paznokci- czy taki mały daje radę na dwóch obszarach?

Hejka, hej! :)

Balsam do skórek i paznokci- spotkaliście się już kiedyś z takim produktem? Wydaje mi się, że niewiele firm ma taki specyfik w swej ofercie. Ja znam jedną i jest nią Eveline Cosmetics i dziś przedstawię Wam arganowy balsam do skórek i paznokci tej firmy oraz oczywiście moją opinię o nim. 
Tubka z balsamem umieszczona jest w niewielkim tekturowym pudełeczku.
Znajdziemy na nim informacje dotyczące produktu.
Skład:
Balsam znajduje się w zakręcanej tubce, która mieści 12ml produktu.
Produkt z opakowania wydobywa się niewielkim "dziubkiem"- jest to dobre rozwiązanie.
Konsystencja balsamu łudząco przypomina krem do rąk; jest on jasnobrązowego koloru.
Moja opinia:
- balsam ma ładny, słodkawy i nieduszący zapach
- wygodnie się go aplikuje na skórki i pazurki ;) opakowanie ułatwia precyzyjną aplikację
- używam go na noc i aplikuję nieco grubsza warstwę, dlatego nie jest w stanie powiedzieć jak się wchłania, bo u mnie się on nie wchłania do końca w skórki, a w paznokcie to już w ogóle
- w związku z powyższym i z tym, że jest to produkt niebezbarwny, to delikatnie brudzi pościel
- działa zadowalająco na skórki- są one znacznie lepiej zadbane, niż w czasie gdy używałam tylko kremu do rąk, balsam je fajnie nawilżył, znikły suche "zadziorki", skóra wokół paznokci jest miękka i przyjemna w dotyku
- nie dostrzegłam, aby w jakikolwiek sposób oddziaływał na paznokcie, używając go nie malowałam pazurków ani lakierem ani odżywką i uważam, że balsam nie robi z nimi nic- nie szkodzi, ale też w żadnym stopniu ich nie odżywia itd.
- jest bardzo wydajny- mimo małego opakowania wystarcza na długo

Podsumowując, arganowy balsam do skórek i paznokci według mnie powinien być nazwany jedynie balsamem do skórek. Owszem, można go aplikować również na pazurki, ale moim zdaniem jest to marnowanie produktu, który lepiej jest zaoszczędzić na skórki, bo na tym obszarze efekty jego działania są widoczne. 
Czy polecam? Tak, jak najbardziej, ale tylko do skórek.
Nie dał rady na dwóch obszarach ;)

Znacie ten balsam? 
Co o nim sądzicie?
A może inne tego typu produkty gościły u Was?

17 komentarzy:

  1. Nie widziałam ani nie używałam produktów do skórek ;)
    U mnie nowy post :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego produktu, ale brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie nie ma żadnego efektu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz idzę taki produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo jestem ciekawa czy u mnie by się sprawdził. Ich odżywki do paznokci bardzo lubię, więc może i ten balsam by się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  6. na skórki same bym brała zatem;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że olejek arganowy w składzie jest tak daleko:(

    OdpowiedzUsuń
  8. szczerze mówiąc to nie widziałam go na sklepowych półkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go i na moje skórki działa podobnie jak wszelkie kremy do rąk :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, nie używałam, ale ciekawa jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam nic do skórek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hm, ostatnio jestem uprzedzona do eveline, ale chyba wolne normalny olejek, argan działa cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z doświadczenia wiem, że takie specyfiki słabo pomagają pazurkom :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam go, ale mogę polecić Ci balsam do paznokci 2x5 firmy herba studio :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.