7/10/2017

Evree, Deo Repair, ekspresowo nawilżający spray do stóp. Czy faktycznie alternatywa dla kremu?

Witajcie Kochani! :)

Przypuszczam, że podobnie jak u mnie, tak i u wielu z Was, latem pielęgnacja stóp wchodzi na wyższy level. Od jesieni do wiosny dbam o stopy również, ale już nie tak pieczołowicie, jak porą, gdy są one odsłonięte. Gdy zbliża się czas klapków i sandałów, mój arsenał pielęgnacyjny robi się bardziej bogaty i częściej bywa w użyciu. Korzystając z promocji w Rossmannie, na produkty do pielęgnacji nóg, skusiłam się na kosmetyk, którego zakup od dłuższego czasu miałam w planach. Zaciekawiła mnie jego niecodzienna formuła i tak oto moja letnia pielęgnacja stóp wzbogaciła się o ekspresowo nawilżający spray do stóp, Deo Repair, Evree.
Spray znajduje się w plastikowej butelce, o pojemności 150ml.
Opakowanie zaopatrzone jest w atomizer- no logiczne, w końcu to spray ;)
Oczywiście, na odwrocie butelki znajdziemy informacje dotyczące produktu.
Skład sprayu:

- spray ma przyjemny mentolowy zapach;
- aplikacja jest bezproblemowa, atomizer działa bez zarzutu, wytwarzając delikatną mgiełkę;
- kosmetyk bardzo szybko się wchłania i w tej kwestii zostawia w tyle wszystkie znane mi kremy do stóp, można dzięki temu poruszać się bez obaw o wpadnięcie w poślizg ;) w związku z tym chętnie sięgam po produkt również rano, gdyż  nie muszę czekać wieczności, aby móc bezpiecznie chodzić;
- natychmiastowo przynosi ulgę i ukojenie zmęczonym stopom, delikatnie chłodzi, co szczególnie cenię sobie właśnie teraz- latem, gdy stopy lekko nie mają;
- produkt nawilża skórę i dla niewymagających stóp jest to odpowiednia dawka nawilżenia, jednak ja od czasu do czasu wspomagam jego działanie kremem, który nakładam na noc grubszą warstwą.

Choć nawilżenie, jakie zapewnia ów spray nie jest spektakularne, to ja polubiłam ten produkt. Przede wszystkim za szybciutką i bezproblemową aplikację, znacznie łatwiejszą niż w przypadku tradycyjnego kremu. Bardzo cenię też sobie właściwości kojące i chłodzące kosmetyku. A nawilżenie, jak na formę mgiełki, wypada też bardzo przyzwoicie w mojej ocenie. Na pewno sięgnę po kolejne opakowanie!

Cena: 9-13zł
Dostępność: Rossmann (choć często bywa tam wykupiony!), drogerie internetowe


Znacie ten spray?
Na jakie produkty do pielęgnacji stóp stawiacie latem?

9 komentarzy:

  1. Taka aplikacja chyba faktycznie bardziej do mnie przemawia niż wklepywanie kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam go wcześniej, a z tej marki miałam kremy do rąk. Natomiast do stóp stosuję obecnie produkty z Farmony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że marka ma w ofercie taki spray.

    OdpowiedzUsuń
  4. interesujący produkt, ja niestety mało czasu poświęcam swoim stopom :/ zaniedbuję je

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam już 3 opakowanie, aplikacja straszna ale działanie jest dla mnie genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taki produkt z Nivelazione i chociaż nie nawilża jak krem, to lubię go :) Może następny jaki wypróbuję to będzie Evree :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusi mnie ze względu na formę aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uzywalam kremu z tej serii, ale niestety na moim stopom nie dal rady :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.