4/26/2019

GetNamenecklace- biżuteria personalizowana, czyli świecidełka o szczególym charakterze.


Cześć Kochani!

Marilyn Monroe w filmie "Mężczyźni wolą blondynki" śpiewała, że diamenty są najlepszym przyjacielem kobiety. Trudno się z tym nie zgodzić, choć ja uważam, że pod te diamenty podciągnąć można też złoto, srebro ... Chyba nie ma kobiety, która by nie kochała biżuterii. Skromne, czy ekstrawaganckie, świecidełka zawsze przyspieszają bicie naszych kobiecych serc. Są nieodłącznym elementem każdej stylizacji i stanowią przysłowiową kropkę nad i. Ulubione pierścionki, czy bransoletki, często stają się naszym znakiem rozpoznawczym. Ja ostatnio od kilku miesięcy nieustannie noszę kolczyki, które dostałam na osiemnastkę. Jakoś teraz mi przypasowały, choć parę latek leżały w szkatułce nieużywane ;)
Szczególny rodzaj błyszczących ozdób stanowi biżuteria personalizowana, którą znaleźć można w ofercie sklepu GetNamenecklace. No powiem Wam, że ja przepadłam! Wykonane ze złota lub srebra naszyjniki, pierścionki, bransoletki i kolczyki kuszą swoją nietuzinkowością. Co mi się podoba to delikatność tej biżuterii. Nie są to jakieś przytłaczające sygnety, czy wisiory niczym z królewskich skarbców. Sklep ten ma w swojej ofercie przeurocze charms-y, co powinno ucieszyć miłośniczki popularnych bransoletek. Ja, gdybym taką posiadała, to na pewno skusiłabym się na przywieszkę ze zdjęciem mojej córci :)
Biżuteria z GetNamenecklace jest wyjątkowa nie tylko ze względu na możliwość personalizacji, ale też niepowtarzalnego wyglądu, który z pewnością przykuje wzrok niejednej osoby. Mnie ogromnie spodobał się srebrny grawerowany podwójny naszyjnik z wycięciem serca.
https://www.getnamenecklace.com/product806-silver
Piękny w swej prostocie. Przyznam, że to nawet ciekawy pomysł na upominek nie tylko od chłopaka dla dziewczyny, czy na odwrót, ale też jako prezent dla nowożeńców! Moją uwagę przykuły również bransoletki kochanków ze stali nierdzewnej.
https://www.getnamenecklace.com/his-only-her-one-lovers-bracelet-stainless-steel


Zeszło by mi się chyba cały dzień, gdybym chciała obejrzeć te wszystkie cudowności. Niemniej zauważyłam, że wiele modeli jest przecenionych, a dodatkowo z darmową dostawą! Mało tego, sklep oferuje kody rabatowe, z okazji zbliżającego się Dnia Mamy. Może warto właśnie tam poszukać prezentu, dla wyjątkowej Kobiety, jaką jest Twoja Mama? Wybór jest ogromny i myślę, że nie niejedna Mama ucieszyłaby się np. z pierścionka z imionami swoich dzieci. Napisy na modelach wybieramy oczywiście sami. Nasza autorska personalizacja sprawia, że biżuteria staje się szczególna. Materiały, z których wykonane są wyroby oferowane przez sklep, są wysokogatunkowe, więc na pewno biżuteria ta, będzie latami świetnie wyglądała.


Wpadło Wam coś w oko?
Lubicie tego typu biżuterię?

4 komentarze:

  1. bransoletki bardziej mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię prezenty spersonalizowane, ale ja nosze jedynie kolczyki, więc nie chciałabym dostać żadnych bransoletek czy naszyjników. Tylko by mi leżały. A sama też nie mam w otoczeniu osób, które uwielbiają biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki średnio mi się podobają, naszyjnik bardziej, a najbardziej możliwość personalizacji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.