6/09/2013

Trendy cienie w dobrej cenie ;)

Hej Dziewczęta! :)

Dziś przedstawię Wam cienie firmy Quiz Cosmetics- połączenie bardzo ciekawych kolorków.

Cienie do powiek Fashion Trendy umieszczone są w plastikowym opkowaniu, które zawiera ich 6g. Te które posiadam to DUO Nr 50- turkus i fiolet.
A tak wyglądają na oczku ;)
Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, nie osypują się, nie zbierają w załamaniach powiek. Wytrzymują na oczętach bardzo długo, nawet w upalne dni. A cena? Po prostu śmieszna- 3.99zł na stronie producenta! KLIK 
Więc reasumując- rewelacyjna jakość w świetnej cenie! :))

A gdy chcemy mieć pewność, że makijaż oczu przetrwa bardzooo długo, warto sięgnąć po bazę pod cienie, np. tę utrwalającą firmy Quiz Cosmetics.




W zakręcenym plastikowym pojemniczku mamy 5g produktu. Baza ta jest transparentna, więc jej ciemnawy kolor, mimo wszystko będzie pasował do każdej karnacji.

Jestem zadowolona z działania tej bazy- nie roluje się, nie podrażnia, nie zbiera w załamaniach. Utrzymuje cienie jak należy, przedłuża ich trwałość i intensywność koloru, a więc spełnia swoje zadanie. Ocena jak najbardziej pozytywna. Cena również przyjemna- ok.10 zł.

 
Z asortymentem firmy Quiz możecie zapoznać się na jej stronie -- TU lub też poszukać produktów w małych drogeriach. Zapewne kojarzycie tę firmę, gdyż to z niej wywodzą się dosyć znane (często je widuję na blogach) lakiery Safari ;)
 

Buziaki! :*


 


29 komentarzy:

  1. pomalowane oko wygląda pięknie, Ja nie umiem się az tak ładnie malowac , ale Tobie wyszło to rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie przemawiają do mnie te cienie, ale taka baza to by mi się z całą pewnością przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta baza to od pewnego czasu chodzi za mną. Ale powiem Ci, że makijaż : rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten lawendowy wygląda bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kolorki się łączą przepięknie, a i same w sobie są bardzo ładne. Cena rzeczywiście śmieszna, hmm chyba mam na co polować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy zakup , ja takich kolorków nie używam ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne kolory tych cieni, pasują Ci do oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie ładne kolory na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne cienie, oraz Twój makijaż.
    szkoda, że ja więcej nie eksperymentuję, nie mam talentu do malowania się

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam te cienie, ale połączenie fioletu z zielenią, są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście super, tanie cienie, świetny makijaż nimi wykonałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorki dla odważnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie polaczylabym tych dwoch naraz, ale niebieski bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie moja kolorystyka tych cieni...:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne kolory, niestety nie moje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię cienie tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam tej bazy i także nie narzekałam. Ale ubolewam teraz nad tym ze gdzieś na wakacjach ją zapodziałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Quiz to ma te kolorki :D Miałam okazję testować Fiolet i żółty :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej.! Świetne kolory, bardzo żywe:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.