8/25/2015

Compliment Naturalis: krem do stóp odświeżający, orzeźwiający.

Hejka!

Póki jeszcze trwa lato wszyscy chętnie eksponują swoje stópki w sandałkach, czy klapkach. Szczególnie kobiety dbają o to, by stopy prezentowały się jak najlepiej- no chyba, że do sandałów zakłada się skarpety to już inna sprawa, bo tak czy tak, nie będzie to wyglądało dobrze, nawet z najlepiej zadbaną nóżką ;) Kluczową rolę w zapewnieniu ładnego wyglądu stopom odgrywa ich nawilżanie. Dziś opowiem Wam o produkcie, któremu taką misję zaleciłam, miał zadbać o me stopy, bym bez wstydu mogła je eksponować. Przedstawiam KREM DO STÓP ODŚWIEŻAJĄCY, ORZEŹWIAJĄCY- MANDARYNKA, MIĘTA, Compliment Naturalis. Pierwszy raz miałam styczność z tą marką i ciekawa jestem, czy Wy ją znacie. 
Krem znajduje się w miękkiej tubce, o pojemności 125ml.
Jest to produkt rosyjski, jednak na odwrocie zamieszczone zostały informacje w języku polskim.
Skład:
Tubka, w której znajduje się krem, jest zakręcana.
Krem ma białą barwę i lekką konsystencję.
Moja opinia:
Zacznę może od zapachu, który jest dość ciekawy, a to za sprawą połączenia mięty i mandarynki. Z jednej strony jest słodkawa owocowa nuta, a z drugiej rześka mentolowa. Sama nie wiem, który z tych zapachów jest dominujący, niekiedy bardziej wyczuwam mandarynkę, innym razem miętę. Tak czy inaczej mi zapach się podoba, nie jest męczący, ani nazbyt intensywny. Przyjemnie orzeźwia.
Krem ma lekką konsystencję, nie jest jednak rzadki. Bezproblemowo rozprowadza się na stopach i bardzo szybko wchłania. Nie pozostawia tłustej, czy lepiącej warstwy, dlatego też chętnie sięgam po niego także rano, gdyż bez obaw, że wpadnę w poślizg, mogę wykonywać wszystkie czynności. Chyba to za sprawą takiej, a nie innej konsystencji, stopy po jego użyciu dają wrażenie lekkich i wypoczętych.
Mimo iż produkt nie jest treściwy, dobrze nawilża i zmiękcza skórę stóp. Używając go, nie mam problemu ze zrogowaciałą, twardą skórą na piętach, a taka pojawia się u mnie, gdy pielęgnacji stóp zaniecham. Stopy są miękkie i gładkie, odpowiednio nawilżone i przyjemne w dotyku. Ciężko mi jest ocenić, jak ów krem podołałby w przypadku bardzo suchych stóp, z pękającą skórą, przypuszczam, że mógłby okazać się zbyt lekki. Moim stopom dostarczył oczekiwanego i potrzebnego nawilżenia, więc jestem z działania zadowolona.
Czy zmniejsza pocenie stóp? Nie wiem, gdyż nie dotyczy mnie ten problem. Ale bardzo możliwe, że coś w tym kierunku działa, za sprawą oleju miętowego i mentolu w składzie. 


Jeśli szukacie lekkiego, a jednocześnie dobrze nawilżającego kremu do stóp, to warto się zainteresować wyrobem marki Compliment Naturalis. Ja osobiście na zimę zaopatrzę się w coś bardziej treściwego i odżywczego, ale póki jeszcze towarzyszą nam ciepłe dni, lekki krem jak najbardziej wskazany. 

Cena: 10,90 zł
Dostępność: Blisko Natury

Znacie ten krem?
Używałyście jakiś produktów Compliment Naturalis? Polecacie coś?
Jakie są Wasze ulubione kremy do stóp? 

8 komentarzy:

  1. Chyba wypróbuję, bo nawilżenie nawet by mi się przydało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja często zapominam o stopach :). Nawet jak mam krem, to często zapominam go używać :P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rozwiązanie z tą miętą na upalne dni ^^ Nigdy nie miałam tego kremiku ale wszystko brzmi bardzo zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosuję kremów do stóp, ale pracując sezonowo jako kelnerka (w dawnych, prehistorycznych czasach) bardzo mi pomagały :) Może warto by było skorzystać z tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że ten krem dobrze wpłynął na kondycje Twoich stóp, moje też nie pocą się widocznie

    OdpowiedzUsuń
  6. ja używam kremu, który niedawno był w shinyboxie, aż dziwne, ze uzywam go regularnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda ciekawie, może skuszę się na niego, gdy skończę swój z FussWohl ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.