8/04/2015

Zdjęciowe podsumowanie lipcowe :)

Cześć Skarby ! :)

Lipiec zleciał niepostrzeżenie, ale jeszcze na momencik pozwolę sobie wrócić do tych dni. W sumie to dawno nie było u mnie zdjęciowych mixów, a wiem, że je lubicie ;) Także zapraszam na przegląd lipcowych fotek. 

Uwielbiam róże! Ich wygląd, zapach ... Ta jest wyjątkowa, po pierwsze, bo dostałam ją od Męża, gdy był jeszcze Narzeczonym, a po drugie, gdy rozkwita to najpierw na żółto, a z czasem różowieje, magia! :) Po lewej świeżo rozkwitnięta, a po prawej róża kilkudniowa, obie na tej samej łodydze.
Fajna promocja w sklepie na "Ż" - 3 za 9zł.
Piękny motyl na badylu ;)
Byliśmy też na małej rodzinnej uroczystości.
Własne ekologiczne borówki, yummy!
Z początkiem lipca zostałam Panią Magister, ale najpierw trzeba było się wyuczyć ...
A później mogłam już zrobić fotki do dyplomu.
Wyszłam całkiem przyzwoicie, mając na uwadze ten obrazek ;)
Zdjęcie do dowodu, zdjęcie na fb 

Niby zwykły biszkopt z bitą śmietaną i owocami, a jakie to pyszne!
I znów małe grzeszki.
Kartka z wakacji od koleżanki, miły gest :)
Byłam jeszcze na wieczorze panieńskim, ale nie mam żadnego zdjęcia, które nadawałoby się do publikacji :P 

I to tyle. Mój lipiec był intensywny bardzo. 

A Wam jak minął poprzedni miesiąc?
Macie jakieś ciekawe plany na sierpień?

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam smak tego piwa ;-)
    Gratuluję Pani Magister :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjecia:) gratuluje obrony:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciacho z przedostatniego zdjęcia chętnie bym skonsumowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki biszkopt z owocami to by się zjadło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam piwa jabłkowe i cydry :) śliczne kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo Pani Magister, gratuluję ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Smakowite te Twoje grzeszki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie do dowodu rozłożyło mnie na łopatki.

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda lipiec umknął w błyskawicznym tempie :)
    Róża jest przepiękna i taka magiczna, nie mogłam się na nią napatrzeć, słodkości wyglądają przepysznie :)
    Gratuluje pani Magister :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam,że tylko ja miałam tak ze zdjęciami :D jak raz mi ąłdne zrobili do dyplomu to zaniosłam do dziekanatu i posiały łapserdaki aby inaczej się nie wypowiedziec :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jest ta róża zmieniająca kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię dostawać pocztówki z wakacji, zawsze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.