12/30/2012

Liebster Award No. 2, 3, 4, 5, 6; oraz tytuł FAN OF THE MONTH! :)

Witajcie Kochani moi :)

Dzisiaj znów szczęśliwa dla mnie niedziela, ale o tym troszkę później, gdyż dziś wyjątkowo zacznę od tematu posta :)
Jakiś czas temu Anita Sobotka nominowała mnie do Liebster Award :) TU odpowiedziałam na jej pytania.
Aleeee, w ostatnim czasie Liebster-y posypały się w moją stronę jak szalone :D



"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów (z założenia poniżej 200), więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


A więc odpowiadam, po kolei :)

Pytania od Anity S.

1. Czego nie zrobiłabyś nigdy w życiu?

-Nigdy nie zdradziłabym swojego mężczyzny!

 2. Jakie perfumy lubisz?

-Versace Bright Crystal  

 3. Jesteś humanistką czy ścisłowcem?

 -zdecydowanie humanistką

 4. Co było Twoim marzeniem w dzieciństwie?

-to samo co i teraz- zostać Policjantką

 5. Wakacje nad morzem czy w górach? Dlaczego? 

-góry! piękne widoki, wspaniałe powietrze, można aktywnie spędzić czas i zrobić mnóstwo wspaniałych zdjęć :) 

 6. Twoje ulubione imiona męskie i żeńskie

-Wojtuś i Lena- tak sobie dzieciaczki nazwę :) 

 7. Jesteś lewo czy praworęczna? 

-praworęczna

 8. Jaki jest Twój styl? Opisz go

-nazwałabym to sportową elegancją, gdyż lubię nosić rzeczy wygodne, ale jednocześnie takie, które elegancko się prezentują.

 9. Pierścionki czy bransoletki? Dlaczego?

Pierścionki, bo ścisło przylegają do palców ;) a bransoletki zazwyczaj są luźne i 'dyndają', a nie lubię tego. Pierścionki nosze codziennie- zaręczynowy i taki co dostałam w prezencie od mamy, natomiast bransoletkę zakładam zazwyczaj na jakieś większe wyjścia :)
10. Ulubiony kolor?

fiolet, czerwień, czerń

 11. Święta Bożego Narodzenia czy Wielkanoc?

Zdecydowanie Boże Narodzenie 

 

Następnie nominowała mnie Marthe Tischendorf. Oto pytania od niej i moje odpowiedzi:
1. 3 rzeczy które zabrałabyś na bezludną wyspę.
- Krem z filtrem, gruba książka i telefon
2. Twój ulubiony kosmetyk to...?
- podkład Revlon Color Stay
3. Ulubiona piosenka?
- "Wielka Miłość" S.Krajewskiego
4. Tu złota rybka - możesz spełnić swoje 3 życzenia, o co poprosisz?
- o piękną suknie ślubną, udane i szczęśliwe życie oraz zdrowie dla mnie najbliższych
5. Czym się interesujesz ?
- książki, kosmetyki, gotowanie i ON :)
6. Ostatnie pieniądze wydałabym na...
- ojeoju, trudne to pytanie... pewnie na jedzonko :d
7. Jedna rzecz, którą najbardziej w sobie cenisz?
- honor!
8. Co było powodem założenia przez Ciebie bloga ?
- chciałam podzielić się swoja pasją i rozwijać ją, a także 'poznać' nowe osoby
9. Ulubione miejsce na ziemi?
- mój dom <3
10. Krótkie czy długie paznokcie? I w jakim kolorze?
- krótkie, bezbarwne :D
11. Twój ulubiony zapach ? 
- kocham zapach konwalii, ale jeżeli chodzi o zapach perfum to Versace Bright Crystal 

Kolejna  nominacja od naughtynotnice0 :


1. Ulubiony film?
- Słodki listopad
2. Ulubiony kosmetyk do włosów?
- kosmetyk naturalny- siemię lniane (a dokładniej glutek ;pp )
3. Który typ skóry jest najgorszy:sucha,wrażliwa,tłusta,mieszana i dlaczego?
-  tłusta, bo nieestetycznie się świeci i makijaż wymaga częstych poprawek
4. Pies czy kot?
- kot:)
5. Najlepszy podkład?
- Revlon Color Stay
6. Twoja pasja?
- czytanie książek, poznawanie nowych ludzi
7. Domówka czy klub?
- domówka
8. Dieta czy ćwiczenia?
- ćwiczenia
9. Chcę być lepsza w...?
- realizowaniu zamierzonych planów
10. Lubie blogować, ponieważ..?
-  chcę się dzielić swoimi doświadczeniami oraz poznawać opinie innych osób



Kolejna blogerka, która mnie nominowała to Milka. Jej pytanie i moje odpowiedzi:
1. Jaki masz kolor włosów?
- ciemny brąz
2. Posiadasz jakieś zwierzę?
- yes- psa i koty
3. Kiedy wolisz spacerować: zimą czy latem?
- latem
4. Wolisz chodzić w spodniach czy w spódnicy/sukience?
- w spodniach
5. Szpilki czy balerinki?
- balerinki
6. Pierwsze zarobione pieniądze wydałam na...?
- na ubrania :)
7. Wymarzone miejsce na wakacje?
- Madera
8. Co dla Ciebie ważniejsze: kariera czy rodzina?
- rodzina
9. Wierzysz w reinkarnację?
- nieee
10. Czy uważasz, że zemsta jest słodka?
- naturalnie
11. Czy podobały Ci się moje pytania? ;-)
- tak :)

noooo i powoli zbliżamy się do końca:) Nominacja od TheColorfulSummer :

1. Jaki jest Twój ulubiony film?
- Słodki listopad

2. Morze, czy góry?
- Góry

3. Kawa, czy herbata?
- Lubie to i to, ale częściej piję herbatę

4. Twoja ulubiona książka?
- 'I wciąż ją kocham"

5. Wolisz spodnie, czy spódnicę?
- spodnie

6. Co robisz, żeby się zrelaksować?
- czytam książki, spędzam czas z ukochanym

7. Siłownia, czy basen?
- siłownia

8. Twoje największe marzenie to...?
- piękny dom, a w nim moja szczęśliwa rodzina (w sensie ja jako mama itd.)

9. Ulubiony cytat?
- "co Cię nie zabije to Cię wzmocni" a z takich mniej inteligentnych to " zgasiłabym Cię, ale gówno się nie pali" :d

10. Jaka jest Twoja ulubiona przekąska?
- chipsy- taaaaak, wiem że są niezdrowe

11. Twoja ulubiona pora roku?
- laaaaato
Bardzo dziękuje za wszystkie nominacje! :)
Ja nad swoimi pytaniami i nominacjami muszę się zastanowić. Na tę okoliczność utworzę osobnego posta, w wolnej chwili, o co u mnie ciężko, gdyż wielkimi krokami zbliża się sesja. Proszę o wyrozumiałość :)

A teraz powiem Wam dlaczego to moja kolejna szczęśliwa niedziela :)
Na blogu Anity Sobotki, otrzymałam tytuł
          FAN OF THE MONTH ! [KLIK]
 Wy również możecie zdobyć ten zaszczytny tytuł, więcej szczegółów u Anitki :)
Pozdrawiam serdecznie! :* 

16 komentarzy:

  1. Nie czytałam książki "I wciąż ją kocham", ale film oglądałam - bardzo klimatyczny... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie filmu nie oglądałam, ale dziś ma być w TVP1:)

      Usuń
  2. super zabawa :D mój tata ma na imię Wojtuś :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. zupełnie zasłużony tytuł:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Widzisz jak Cie doceniaja :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po tylu pytaniach i odpowiedziach to juz prawie wszystko o tobie wiemy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że jesteśmy obydwie ciemnobrązowe, a do tego jeszcze w gimnazjum mówiłam, że będę miała córeczkę Lenkę, tylko chłopca Filipa :>...

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tylu nominacji i oczywiście ZACNEGO TYTUŁU :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzieki ze odpowiedzialas, tez moim ulubiencem jest revlon colorstay:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje nominacji i Tytułu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj dużo dostałaś tych nominacji - gratuluję :)

    http://zielonooka-girl.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszego w Nowym 2013 Roku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo tych wyróżnień dostałaś :) Lubie czytać takie notki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale wyróżnień dużo...:)


    Na Nowy Rok życzę Ci wiele radości i miłości , dużo sukcesów i pomyślności...:)
    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/zyczenia-noworoczne.html

    OdpowiedzUsuń
  14. ale się posypało! gratulacje, zasłużone! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.