12/15/2013

Paczki, paczuszeczki, zakupki, zakupeczki- czyli o nowościach mych ;)

Witajcie! :)

Dawno nie pokazywałam Wam swych nowości, więc uważam, że nadszedł czas na tego typu post :) A że się ich trochę uzbierało, post będzie treściwy :D Może nie w słowa, ale w zdjęcia na pewno :) A wszytko to za sprawą kilku wygranych, Mikołejek, dnia darmowej dostawy i innych mych fanaberii :D
3... 2... 1... zaczynamy! :)

Zacznę od wygranej w konkursie u Marzenki. Zadanie konkursowe było bardzo ciekawe, bowiem należało ubrać kosmetyk marki Softer. Zwycięzców było trzech, w tym ja, a prace nagrodzone możecie obejrzeć tu --->KLIK! (moja to ta pierwsza- "dama w kapeluszu" :P). A co było nagrodą, tadaaam:
I dokładniejszy pogląd na nagrody:
Udało mi się też wygrać rozdanie u Em, na której bloga Was zapraszam! KLIK!
Dotarła do mnie również wygrana u Kosmetycznej JuSs.
O dwóch pierwszych wygranych dowiedziałam się w Mikołajki, a więc były one przyjemnym dopełnieniem mojego prezentu Mikołajkowego- w rolę Mikołaja wcielił się Mąż :*, który sprawił mi takie oto cudo- lampa pierścieniowa+ statyw *.*
W Biedronce kupiłam sobie kalendarz i ciocia zakupiła mi u siebie Przepiśnik (mi nie udało się go dorwać, gdyż znikły równie szybko, jak się pojawiły).
 Korzystając z dnia darmowej dostawy zamówiłam sobie dwa produkty Sylveco:
Oraz cztery woski:
Kolejne woski do kolekcji zakupiłam wczoraj w warszawskich podziemiach w Świecie Zapachów- istny raj! :))
Gdy opuszczałam Świat Zapachów (gdyby nie Mąż pewnie byłabym tam dużo dłużej) powiedziałam Panu, który tam sprzedaje- "Do widzenia", a Pan mi na to-  "Do zobaczenia". No i długo na to zobaczenie nie musiałam czekać, gdyż ten przemiły Pan zawitał na nasze spotkanie blogerek! :))
Jakież było moje zdziwienie i radość, możecie sobie tylko wyobrazić :))
Dzięki Panu ze Świata Zapachów do mojej skromnej kolekcji dołączyły dwa nowe woski:

A dokładną relację ze wczorajszego spotkania zamieszczę w tym tygodniu :)


Tak sobie stwierdzam właśnie, że mam sporo tych wosków YC i nie mogę ich trzymać w jednym miejscu, bo jak Mąż zobaczy ile tego jest, to nie będzie kolorowo i pachnąco ;/

I to by było na tyle moich wygranych, prezentów i zakupów :)
A u Was jak tam z najnowszymi nowościami ? :P
Buziaki! :*

29 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranych, szczęściara z ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, do mnie też trafiły nowości, szczególnie jedna, świetna, od pewnej Agnieszki... może ją znasz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Chyba ją kojarzę :P
      Idę oglądnąć co tam nowego :D

      Usuń
  3. Swietne nowosci,ale mialas szczescie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, gratuluję wygranych :) Zakupy też świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odkrywam ostatnio woski, widzę tylko jednego wspólnego z twoimi:) wygrane zapowiadają się obiecująco zwłaszcza lakiery marki Softer.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakupy i wygrane kosmetyki są super, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę ile konkursów wygrałaś! :) Szczęściara. Jak Ci się podoba mój ulubiony solony karmel??

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę wosków. :P Ja niestety mogę kupować tylko przez net. Ale zaraz idę robić zakupy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja kupowałam teraz raczej same prezenty świąteczne...

    OdpowiedzUsuń
  10. Woski <3
    Żel do mycia twarzy z Sylveco chodzi za mną już od dawna.
    Z chęcią go kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to moja droga, jak on zobaczy ile Ty masz rzeczy do testowania to dopiero się przerazi! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne nowości :D najbardziej lakiery mi sie podobaja ;D hehe
    OBSERWUJE :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne nowości! Lakiery wyglądają przepięknie :)
    Mam nadzieję, że lampa pierścieniowa się u Ciebie sprawdzi, zimą jest niezastąpiona!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne nowośći ;) zazdroszczę Ci tej lampy ;))) pozdrawiam i zostaję na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Róż z softer wygląda przeuroczo ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam kosmetyków firmy Softer, więc jestem ciekawa jak się sprawdzą :)
    Całą kolekcję q1 YC mam i ja! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej ale szczęściara z ciebie jest, tyle wygranych :)
    gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.