12/08/2013

Trio cieniowe INGRID Cosmetics

Witajcie! :)

Dziś mam dla Was recenzję jednego z wielu kosmetyków, jakie przywiozłam ze sobą ze Spotkania Blogerek w Kazimierzu. Rzecz tyczy się cieni do powiek trio marki INGRID COSMETICS.
Cienie umieszczone są w plastikowym pudełeczku, ich pojemność wynosi 3g. 
Kolor, który posiadam oznaczony jest numerkiem 44 i są to odcienie bieli i brązów.
Ich swatche przedstawiają się następująco:
Moja opinia:
- dobrze napigmentowane
- nie osypują się
- nie zbierają w załamaniach powiek
- dobrze się rozprowadzają
- są bardzo trwałe- wytrzymują cały dzień, nie tracąc na intensywności
- wyglądają i spisują się bardzo dobrze również bez bazy
- fantastyczna cena- 4,5zł
- dostępne, m.in. na stronie producenta KLIK!

I makijaż wykonany przy użyciu tych cieni:

INGRID Cosmetics jest jedną z marek firmy Verona Products Proffesional

Znacie te cienie? Jak Wam się podobają? :)
Buziaki! :*

32 komentarze:

  1. Ale oczyska! :) Ten makijaż bardzo mi się podoba. Jest taki naturalny, bo te poprzednie nie bardzo w moim stylu. Bardzo fajne cienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie się prezentują. U mnie duo Ingrid się nie sprawdziło, ponieważ pigmentacja jest zerowa;)
    Zaś pojedyncze są dobre;)

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż bardzo ładny, delikatny, wręcz idealny na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne naturalne odcienie

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tą firmę bardzo dobrze :)
    Fabryka, a raczej rozlewnia jest u mnie na wsi :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mnie nie zrobiły aż tak dobrego wrażenia :) Ale nie są też złe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie się prezentują;-) kolory są takie jak lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. To Twoje oczęta? Ale duuuże :D

    OdpowiedzUsuń
  9. oczyska masz kurcze powalające :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Na powiekach wyglądają zachwycająco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna kolorystyka i naprawdę dobra jakość :) A poza ty pasują do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie kolorki :) swietny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ty masz oooczy!Uwielbiam takie połączenia w makijażu! są boskie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam tą firmę mają świetne niedrogie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam, ale na Twoich oczach wyglądają super : ) prawdopodobnie jak wszystko! kwesta oczu : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne cienie ;)) Kolory jak najbardziej moje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic nowego nie powiem czego co już tutaj nie padło, ładne cienie, świetnie podkreślają oko

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam je, ale u mnie nie są widoczne w ogóle :(

    OdpowiedzUsuń
  19. That is some inspirational stuff. Never knew that opinions could be this varied. Very creative, one of the nicer sites I have seen today. Keep up the great work.
    jeux de ninja

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kolotki ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne te cienie :) Ja bardzo często wybieram brązy, dobrze się czuje w takiej tonacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkiem fajne, ładnie napigmentowane, no i można nimi wykonać pełny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne kolorki :) mam jeden cień tej firmy, ale leży i kwiczy w pojemniczku, właśnie mi przypomniałaś, że musiałabym go w końcu użyć :p

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam nic tej marki, ale cienie prezentują się świetnie i cena również zachęca do zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. swietnie wygladaja na oku. Nie mam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.