12/26/2013

Takie "serumy" to ja lubię ;))

Heeejka! ;)

Temat Świąt przewija się na każdym blogu, chociażby po trosze, we wstępie, więc i ja pozwolę sobie na odrobinę monotematyczności i zapytam- jak tam mijają Wam Święta? zadowoleni z prezentów? objedzeni? ;) Bo ja taaaak. Prezenty, jakie znalazłam pod choinką to: książki Sparksa- kolejne do kolekcji, ubrania, perfumy, kasiorka i słoooodycze ^^

To by było tyle tytułem wstępu, a teraz zapraszam na recenzję kolagenowego serum z zieloną herbatą na uda, pośladki i brzuch od BingoSpa.
Produkt umieszczony jest w plastikowej buteleczce, która zawiera 280g produktu. Aplikacja serum jest bardzo wygodna, gdyż wydobywa się jej z butelki za pomocą pompki.
Producent pisze o nim bardzo niewiele:
Serum ma białą barwę i jest odpowiedniej konsystencji- nie za rzadkiej i nie za gęstej ;)
Moja opinia:
Pierwsze o czym warto wspomnieć, to zapach tego serum- świeży, intensywny, najbardziej wyczuwam w nim brzoskwinię, aczkolwiek z domieszką czegoś- fakt faktem pachnie bardzo przyjemnie i zostaje na piżamce ;)
Serum świetnie się rozprowadza na ciele i szybko wchłania. Jest to produkt wydajny- jedno naciśnięcie pompki wystarcza np. na dokładne wymasowanie uda. Bezpośrednio po aplikacji skóra jest przyjemnie gładka w dotyku i wyraźnie nawilżona.
Regularne stosowanie produktu (a używałam go ok. dwóch miesięcy, ale raz dziennie) przynosi zadowalające efekty. Skóra na udach, pośladkach i brzuchu staje się mocno napięta, jedwabiście gładka i nawilżona.Produkt fajnie ujędrnił moje uda i pośladki i jestem z tego efektu bardzo zadowolona. Na brzuchu jego działania nie jest, aż tak widoczne, ale gładkość i napięcie skóry na pewno poprawione. Nie wiem jak działa na cellulit, bo go nie mam.
Podsumowując jest to bardzo dobry produkt poprawiający kondycję skóry w miejscach z większą ilością tkanki tłuszczowej. Na pewno jeszcze u mnie zagości :)
Serum możemy kupić na stronie producenta- BingoSpa, a dokładnie w tym miejscu KLIK!
cena: 16zł za 280g.

Znacie to serum? Lubicie?
Piszcze jak tam Święta i prezenty :))
Buziaki! :**

21 komentarzy:

  1. Zainteresowałaś mnie tym produktem, spróbuję go zdobyć :) Nie jest zbytnio drogi. U mnie święta w porządku, objadłam się, prezenty dostałam świetne, jestem mega z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ciągle szukam czegoś i na cellulit i na rozstępy,ale jakoś mi średnio poszukiwania idą..

    OdpowiedzUsuń
  3. Za taką cenę uważam, że produkt robi wiele czytając Twojego posta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej firmy, ale to serum zapowiada się naprawdę nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam, ale chciałabym mieć, bo wydaje się ciekawe :D ogólnie ich produkty mnie ciekawią

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam serum tej firmy :) Ale brzmi bardzo obiecująco ;D
    Oczywiście święta skończyły się wielkim obżarstwem ;DD

    OdpowiedzUsuń
  7. takiego serum jeszcze nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam to serum, jednak średnio przekonało mnie do siebie. Jedynie co dobrze robiło to nawilżało skórę ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. też je lubie! a zapach uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja z bingo miałam tylko jedwab do ciała, pięknie pachniał .

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam i jest na wykończeniu.
    Moja skóra jest jeszcze młoda, więc ciężko ją bardziej ujędrnić :)

    Serum bardzo ładnie pachnie i świetnie spisuje się na podrażnionych po goleniu nogach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem fajne wydaje mi się to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego właśnie seruma, to ja też lubię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak to powiadają "Święta,święta i po świętach " ;)
    Masz rację zapach brzoskwiń jest tam wyczuwalny wyrażnie ,miałam kiedyś ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. First of all, allow my family appreciate a persons command during this matter. Even though this is certainly brand new , nevertheless soon after registering your site, this intellect has exploded extensively. Allow all of us to take hold of ones rss to help keep in touch with at all probable messages Sincere understand but will pass it on to help admirers and my personalized are living members
    Sracing Game

    OdpowiedzUsuń
  16. no ja tej firmy cosik nie lubię ale tu wygląda zacnie nawet ów produkt ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie święta trochę pechowo, ale prezenty fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja po stosowaniu tego serum byłam bardzo zadowolona. Super nawilżał i zmiękczał skórę. I ten brzoskwiniowy zapach....

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie Święta równie pozytywnie :)
    Co do serum to świetnie, ze się sprawdziło i chwała za pompki w takich kosmetykach :)
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.