12/17/2013

Spotkanie Blogerek w Warszawie- 14.12.2013r.

Hej!  (po raz drugi w dniu dzisiejszym) :D

Jak wiecie z mojego FP (na który oczywiście zapraszam!) w sobotę byłam na spotkaniu blogerek w Warszawie, organizowanym przez Olę :*

Event ten miał miejsce w klimatycznej i bardzo oryginalnej knajpce o wdzięcznej nazwie Pochwała Niekonsekwencji. Pierwszy raz byłam w tym miejscu, ale na pewno nie ostatni! Serwują tam same pyszności np. piwo bananowe :P a do tego obsługa jest przemiła, a samo miejsce wyjątkowe.

Żeby móc się "rozpoznawać" kto jest kto i z jakiego bloga, zostałyśmy oznakowane takimi ładnymi znaczkami pochodzącymi z przypinka.pl 
Ola zrobiła nam przeogromną niespodziankę, gdyż zaprosiła na spotkanie wyjątkowego gościa- Pana Piotra ze Świata Zapachów! Jak Wam już wspomniałam w poście z nowościami, przed spotkaniem byłam w warszawskim świecie zapachów i na moje "do widzenia" Pan odpowiedział "do zobaczenia" i po kilku godzinach to zobaczenie nastąpiło właśnie na spotkaniu, moje oczy wyszły z orbit! :D
Pan Piotr opowiedział nam trochę o słynnych Yankee Candle oraz przyniósł ze sobą nowości *.* którymi mogłyśmy się "poczęstować" :D
Mogłyśmy sobie też obwąchać unikaty, takie jak np. ten poniższy- najgorszy YC jaki w żciu wąchałam- bekon, bleee :P
 W tak zwanym międzyczasie zawitali Panowie z Carmex Polska, ale ich prezentacja była tak błyskawiczna, że nawet nie zdążyłam ogarnąć się i im cyknąć fociszki ;)

 Później nastąpiło rozdanie prezentów i upominków.
Ostatnim gościem była Pani Dagna z Soraya.
Był też czas na pyszne jedzonko :D
Słodki słodziak od Chocolissimo 
W spotkaniu udział wzięły twórczynie następujących blogów :D
1. www.hidiamond.blogspot.com 
2. www.ewarecenzuje.blogspot.com 
3. www.szaronabloguje.blogspot.com 
4. www.hikatrin.blogspot.com 
5. www.moodhomme-kosmeetika.blogspot.com 
6. www.arcy-beauty.blogspot.com 
7. www.frambuesa-beauty.blogspot.com 
8. www.k-a-m-a.blogspot.com 
9. www.magiclovv.blogspot.com
10.www.blog.domimakeupartist.pl 
11. www.mamaowszystkim.blogspot.com 
12. www.bluszcz89.blogspot.com 
13. www.kotek-pstrotek.blogspot.com 
14. www.mybeautyworld-mika.blogspot.com 
I jaa :D

Oprócz wspaniałych uczestniczek i Gości Specjalnych, wydarzenie umiliły prezenty od sponsorów, za które ogromnie dziękuję! (pokażę je w kolejnym poście).
Olu, Dziewczyny!
Dziękuję za przemiłe popołudnie. Było wspaniale, cieszę się, że Was poznałam.
I strasznie żałuję, że musiałam opuścić spotkanie jako pierwsza, ale musiałam pędzić do centrum na busa ;) Ale zdążyłam, uff! ;)

31 komentarzy:

  1. Super zdjęcia ;)
    Pozazdrości tylko takiego spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze,że zdązyłaś ! :*
    Dziękuję za zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehee bekon, nie chciałabym mieć takiej świeczki, wosku itp. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spotkanie, nigdy nie byłam na takim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja dziękuje :) i tak jak mówiłam do zoabczenia! A co do bekonu idź kobieto, jest super! A, że Pan Piotr zostanie gwiazdą naszego spotkania myślałam od początku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pyszne ciacho! Prezentacji Pan Piotra zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj powiem Ci Aguś, że po wyjściu pani z Soryaji też się każdy zbierał, więc tak wiele nie straciłaś :*
    No ale fakt faktem bardzo miło spędzone godziny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, że spotkanie się udało:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bekon? o ja cie xd

    i czemu mnie nie zabrałaś ze sobą? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie się móc spotkać i poznać, ależ zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę bekonowy wosk :D
    Ciekawa jestem jego zapachu!

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie "smerfne" te przypinki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Musiało być fajnie na tym spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda, że nie miałyśmy okazji porozmawiać, ale z pewnością da się to nadrobić ;) pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, że się nie załapałam, spotkałybyśmy się ponownie:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ilu mężczyzn reprezentantów firm ;)) A ten wosk, ktoś był szalony wymyślając taki zapach;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapach bekonu?? :) Nie wierzę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak fajnie, kolejne poznane dziewczyny :) Tak, YC ma niektóre dziwaczne zapachy jak właśnie bekon czy kotlet z makaronem :D

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczna relacja, Chocolissimo mają same pyszność

    OdpowiedzUsuń
  20. bloated Carline jelisic Roya minutely bagashvili raac cholera rump
    Classical Dance game

    OdpowiedzUsuń
  21. Buuuu w Warszawie a ja nic nie wiedziałam :( Szkoda...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.