1/07/2014

Kolagenowe maskowanie :)

Witajcie!

Ostatnio zdradziłam glinki na rzecz maseczki kolagenowej Collagen Essence Facial Mask, Beauty Formulas.
Bez dłuższego wstępu zapraszam na jej recenzję.
 Od producenta słów kilka:
Skład:
Maseczka ma postać typu sheet, a więc jest to bawełniany kawałek materiału nasączony różnymi substancjami.
W opakowaniu wygląda tak:
 A tu już po aplikacji na twarz:
Tylko proszę nie krzyczeć z przerażenia! :P
Moja opinia:
- świetna forma aplikacji- szybko, czysto i wygodnie
- nie zsuwa się z twarzy, idealnie przylega
- przyjemnie pachnie
- mając ją na twarzy odczuwałam delikatny chłodek, bardzo fajne, relaksujące uczucie
- natomiast po ściągnięciu jej odczuwałam duuuże ciepło (chyba to sprawka kolagenu, bo stosując serum kolagenowe miałam podobne odczucia)
- świetnie rozjaśnia twarz
- rewelacyjnie nawilża
- nadaje zdrowy koloryt skórze
- twarz wygląda na wypoczętą i zrelaksowaną
- zauważyłam poprawę napięcia skóry wokół oczu
- efekty widoczne przez długi czas
- nie ma negatywnego działania na stan mojej cery- nie powoduje wysypu nieprzyjaciół ;)

Maseczka ta to przede wszystkim świetna sprawa przed "wielkim wyjściem", bo na prawdę w krótkim czasie, przynosi na twarzy zadowalające efekty. Ale też nic nie stoi, aby używać jej ot tak, na co dzień, tym bardziej, że cena jej nie jest odstraszająca- ok.9zł. Stacjonarnie jej niestety nigdzie nie spotkałam, ale przez internet możemy ją zakupić m.in. na Allegro lub tu --> KLIK!
Ja otrzymałam ją od firmy Equilibra lecz fakt ten nie wpłynął na rzetelność mojej recenzji.

Lubicie maseczki tego typu?
Buziaki! :)

20 komentarzy:

  1. No hej piękna :* a co do maseczki, brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi dobrze - i nawet w tej maseczce się nie straszy tak bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzadko uzywam tego typu maseczek:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Forma aplikacji mi odpowiada, spróbuję. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty nawet w tej maseczce jesteś śliczna;*
    Ja uwielbiam te produkty;) Chętnie po nie sięgam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ją :) Może jutro sobie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam, ale wychodzi na to, że jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również nie miałam, i ciężko mi się określić muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię maseczki w takiej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moja mama kiedyś taka miała, inne firmy :) fajne są

    OdpowiedzUsuń
  11. Do takich masek nie do końca jestem przekonana, ale jak działa, to czemu nie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przyjemna maseczka :)
    Uwielbiam uczucie chłodu na buzi!

    OdpowiedzUsuń
  13. W tej formie maseczek używam rzadko, ale ze względu na wiele pozytywnych spostrzeżeń tę maseczkę z chęcią bym użyła.

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz rewelacyjnie w maseczce na buzi :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ma bardzo dobre recenzje, więc może wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tę maseczkę, ale jeszcze jej nie używałam :) jak fajnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przyjemna ta maseczka :D i w opisie i wyglądzie;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Praktyczna i bardzo pomocna. Lubię takie maseczki z którymi nie trzeba się paćkać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. super wyglądasz w tej maseczce, hihi ;8

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.