1/09/2014

Zdrowa Stopa, by zadbać o stopy.

Hej!

Nasze stopy są często pomijane lub nie do końca dopieszczane w pielęgnacji, a przecież to one dźwigają ciężar naszych ciał przez cały dzień, często w niewygodnych wysokich butach. Warto o nie zadbać równie dobrze jak o resztę ciała i w związku z tym dziś mam dla Was recenzję preparatu, przeznaczonego do stóp, a mianowicie kremo-żelu do stóp o obiecującej nazwie Zdrowa Stopa marki Gorvita.
Od producenta:
Ingredients / Składniki ( INCI): Aqua, Propylene Glycol, Petolatum, Glycerin,Aloe Barbadensis Extract, Calendula Officinalis Extract, Lavandula Angustifolia Extract,Salvia Officinalis Extract,
Paraffinum Liquidum, Polyglyceryl-3-Methylglucose Distearate, Stearyl Alkohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetyl Ricinoleate, Mentol, Tea Tree Oil, Carbomer, Triethanolamine, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, DMDM Hydantoin, Allantoin, Panthenol,Parfum.

 
 Produkt umieszczony jest w miękkiej tubce o pojemności 100 ml.
Zgodnie z nazwą ma kremowo- żelową konsystencję, dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Ma lekko miętowy świeży zapach. Produkt przynosi efekt chłodzenia bezpośrednio po aplikacji. Sprawi to, że zmęczone stopy mogą odczuć ulgę i lekkość- świetny efekt.
Przy dłuższym regularnym stosowaniu zmiękcza skórę stóp i nawilża. 
Produkt bardzo dobrze sprawdza się w pielęgnacji stóp, aczkolwiek nie wiem jakie jest jego działanie na potliwość stóp, gdyż problem ten mnie nie dotyczy.
Podsumowując jest to dobry produkt, który prawidłowo spełnia swoje zadanie, jakim jest dbanie o stopy.
Dostępność ---> KLIK!

Produkt ten otrzymałam od Agencji PR Credo, podobnie jak Chrom Forte z zieloną herbatą, również firmy Gorvita.
Niestety suplementu tego nie mogłam testować, ze względu na moją i tak dość szczupłą sylwetkę.
Niemniej jednak poinformuję Was, że takowy specyfik istnieje, może akurat kogoś zainteresuje.
Opakowanie zawiera 30kapsułek.



Składniki
1 kapsułka
Zalecana dzienna porcja
- 1 kapsułka
Zielona herbata
200 mg
200 mg
Garcinia cambogia
100 mg
100 mg
L-karnityna
50 mg
 50 mg
Witamina B6
1,2 mg (85,7%)*
1,2 mg  (85,7%)*
Chrom
30µg ( 75%)*
30µg  (75%)*

A Wy stosujecie tego typu suplementy?

Pozdrawiam! :)

6 komentarzy:

  1. Ostatnio głośno o skarpetkach złuszczających na stopy, ale wiadomo, że taki kremik też zawsze powinien być w użyciu aby mieć piękne stopy :)

    Chrom to by się mojemu TŻ'owi przydał, bo planuje zacząć jakieś odchudzanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego nie miałam, ale lubię takie chłodzące produkty do stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie za mało dbam o stópki...

    OdpowiedzUsuń
  4. krem będzie dla mnie idealny na lato ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.