1/31/2014

Syczniowe podsumowanie zdjęciowe :)

Hej Kochani! :)

Z racji, że dziś ostatni dzień stycznia, na blogach dominują posty denkowe oraz podsumowujące miesiąc i na taki właśnie Was zapraszam. Mam nadzieję, że jeszcze Wam się one nie znudziły i chętnie przejrzycie, co tam u mnie w styczniu się działo :) Niektóre z poniższych zdjęć mogliście już widzieć na moim FP.
Zapraszam do mojego małego świata! ;))

1. i 2. - sylwestrowe żarełko (tak wiem, to jeszcze grudzień, ale dojadaliśmy w Nowy Rok)
3. Pierwszy zakup kosmetyczny tego roku :)

1. Makaron ze szpinakiem i serem- mniaaam! 2. Styczniowe niebo- widok z okna 3. Cudo na"niespodzianki" na twarzy
1. Kontynuacja współpracy z Fitomed 2. Fryteczki i sałatka- niezdrowo i zdrowo, więc bilans na 0
3. Piwko czekoladowe- całkiem niezłe ;)
1. Nauka angielskiego, efekt: 5.0! 2. Moje małe cudeńko 3. Jak w każda zimę- poluję aparatem na sikorki
1. Dendrobium tak pięknie kwitnie 2. Imieninki, dziękuję K! :* 3. A to niemięsny jeż- makaron z brokułami i serkiem
1. Nowości od YankeeStore 2. Pizza na kolację zawsze spoko 3. A to moja kocia rodzina :* tak, dobrze liczycie: 5
Oprócz tego w styczniu miały miejsce dwie ważne rzeczy dotyczące bloga:

Dziękuję, dziękuję, dziękuję! :*

To tyle, jeśli chodzi o styczeń.
A Wam jak minął pierwszy miesiąc roku 2014? :)
Buziaki! :*

37 komentarzy:

  1. czekam na recenzję glinki żółtej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo matko ale piekny ten kwiatek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie podsumowania;)
    zazdroszczę kotków:) szkoda,że mam alergię na sierść;(

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pyszności :-) widzę, że gusta smakowe mamy baardzo podobne :-)
    makarony, frytki, pizza <3 uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tymi fotkami żarełka narobiłaś mi mega apetytu... jak ja bym teraz wciągnęła pizzę, o mamo!

    OdpowiedzUsuń
  6. A u Ciebie zawsze jakieś ciekawe piwko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny mix ;)


    http://katarzynkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Łaaaa jedzenie i piwo!:D Ale mi smaku narobiłaś...:( :*

    Gratuluję liczby wyświetleń i obserwatorów:) Mnie do Twoich statystyk jeszcze dalekooo... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekoladowe piwo było serio dobre:)?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie pyszności :) powiedz mi coś więcej o tym cudzie do walki z niespodziankami :P nowości od YC, skąd masz? oja, ten cytrusowy musi być piękny!

    OdpowiedzUsuń
  11. no wiadomo na co zwróciłam uwagę.. na jedzenie!! omomo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piwo czekoladowe mnie zainteresowało... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratki z Okazji tych piąteczek!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję takich wyników na blogu! :* :)

    Uwielbiam makaron ze szpinakiem czy też z brokułami, mmm! Ja za to uwielbiam piwo wiśniowe :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piwo czekoladowe?! Musze spróbować ; )
    Gratuluję wyniku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Szpinak , piwo czekoladowe mm :D . Mi całkiem dobrze mija styczeń , jakby pogoda się poprawiła to całkiem byłoby super ! ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  17. az mi glodno sie zrobilo :D gratuluje osiagniec! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. głodna się zrobiłam przez ciebie ;)

    a kotów zazdroszczę, ja nie mogę mieć, bo nie moja siostra ich nie znosi :/

    OdpowiedzUsuń
  19. 5 kociaków:) musisz je przedstawić bliżej:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż zgłodniałam.. zjadłabym sobie te Twoje frytki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje piwo czekoladowe akurat niedawno kupiłam i czeka na degustację :D

    OdpowiedzUsuń
  22. To piwo czekoladowe musi mieć bardzo ciekawy smak - muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj! Pięć kotów :D
    Jest koło czego chodzić :P
    Chyba bym się nie odważyła na tak liczną gromadkę kociaków :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogę patrzeć na tyle pyszności na talerzu. Ja często jem szpinak z makaronem, pychota :)
    No powiem Ci, ze 5 kotów to już jest COŚ :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Makaron z brokułami i serkiem mmm pycha :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nominowałam Twój Blog do Liebster Blog Award :) Po szczegóły zapraszam na blog ;)

    http://katarzynkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. makaron- pycha!:D obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja poluję na tę czekoladę "Kiss me" - jest taka urocza. ;)
    Makaron to najlepsza potrawa na świecie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Urocza kocia rodzinka:) Też uwielbiam koty, ale ja mam tylko 4 :D
    Zaciekawiło mnie to piwo czekoladowe, ja ogólnie piwa nie lubię, ciekawa jestem czy czekoladowe jest trochę smaczniejsze, bo czekoladę to ja bardzo chętnie zjadam:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Aż mi się zachciało frytek o 12 w nocy :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ile dobroci na zdjęciach ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.