1/24/2014

Lumpeksowe nowości :) vol. "któryś tam"

Witajcie! ;)

Dawno Wam nie pokazywałam swoich lumpeksowych zdobyczy, a wiem, że takie posty lubicie, więc dziś na takowy zapraszam.
Są to łupy z kilku wypadów, jakoś nigdy nie było ich aż tak wiele, żeby robić oddzielny post, ale teraz pokażę Wam wszystkie razem.

No to lecimy!

1. Komplet czapka i  dłuższe rękawiczki bez palców, 7.5zł
 2. Bokserka Nike, 8zł
3. Pasek, 4zł
4. Bransoletka- 4zł i komplet podkładek pod kubki- 2zł
5. Sukienka z bardzo cieplutkiego materiału (kupiłam ją już bardzo dawno, byłam w niej na spotkaniu w Warszawie, więc możecie ją kojarzyć), 16zł
6. Tunika, 14zł
7. Body, 6.5zł
8. Torebka, 8.5zł
Zobaczcie jak mi pasuje do kurtki! :D
Poza tym wyszperałam jeszcze rurki super skinny za 8zł- te które mam na sobie na powyższym zdjęciu oraz kilka fajnych ciuszków dla męża :D

I jak tam, wpadło Wam coś w oko z moich zdobyczy lumpeksowych? ;)
A u Was jak tam z wypadami do SH? Chodzicie, nie chodzicie?

Pozdrawiam! :))

48 komentarzy:

  1. super rzeczy!!! zwlaszcza body <3

    buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Super łowy rzeczywiście. Mnie wpadł w oko ten komplet z pierwszego foto i podkładki i sukienka z cieplutkiego materiału:))
    Ja nie chodzę do SH, bo nie mam tu w okolicy. Jedynie Oxfam odwiedzam czasem, jak mam trochę grosza:)
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia torebka bardzo wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super łowy :)


    http://katarzynkowyswiat.blogspot.com/ - zostawiam linki bo jest problem z przekierowaniem za pomoc komentarzy na mój bloga pojawia się error :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka niesamowicie mi się podoba! Z kurtką wygląda jak oryginalny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna torebka,idealnie pasuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rzeczy :) Komplet czapka z rękawiczkami podoba mi się, bo jestem zmarzluchem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka dobrze się prezentuje, u mnie ciężko z chodzeniem do SH:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka jest boska <3
    Zapraszam do mnie
    http://trendykate.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz dar do wyszukiwania prawdziwych skarbów!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że sukienkę kojarze :D pozatym body i torebka są rewelacyjne, ale udane łowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Komplet czapkowo-rękawiczkowy i torebka są mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. łał świetne rzeczy!! U mnie z lumpeksami kiepsko, nie bardzo umiem w nich kupować;|

    OdpowiedzUsuń
  14. I znowu zostałam namówiona na wizytę w sh:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Czapka i rękawice są genialne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko mi się podoba oprócz numeru 6 :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka świetna :) Uwielbiam buszować po lumpeksach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow a Ty jak zwykle masz same fajne łupy z ciupka!:) Ja na razie nie chodzę bo już nic mi się w szafie nie mieści. A mam koło apteki taki fajny...:D Żal ściska jak codziennie koło niego przechodzę:D

    Chętnie bym Ci podprowadziła body i torebkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czapeczka i rękawiczki są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. do mnie torebka przemawia najbardziej :)
    http://anibarpiomar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna torba i ten 1 zestawik :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ale zazdroszczę! czemu u mnie takich nie ma? :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebka idealnie pasuje do kurtki :) Najbardziej podoba mi się body!
    Przy okazji zapraszam do siebie. Organizuję rozdanie z okazji roku bloga - do wygrania nagroda o wartości ponad 150 złotych. Może się skusisz :)?

    OdpowiedzUsuń
  24. komplet zimowy, body i torebka ♥ ja ostatnio upolowałam zestaw kosmetyków Marks&Spencer :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne rzeczy :) Ja do SH nie chadzam bo i tak nigdy tam nic nie znajduje :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Dawno nie byłam w żadnym SH ;/ ale widzę, że " polowanie" bardzo dobrze Ci idzie :D Torebka, sukienka i bokserka z nike to moi faworyci :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdobycze, torebka bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Torebka i podstawki do kubków genialne, jak Ty to wynajdujesz? Ja w ogóle nie potrafię :) Sukienkę ze spotkania tez pamiętam, super była :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne łowy! Torebka jest prześliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne podkładki po kubki. Fajne rzeczy znalazłaś. ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Torebka jest rzeczywiście extra!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie się najbardziej podobają podkładki pod kubki i kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Czapka i rękawiczki - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Torebka nawet fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne rzeczy , body rewelacyjne :), ja jakoś nie mam talentu do wyszukiwania w sh

    OdpowiedzUsuń
  36. wow, super zdobycze! sukienka, tunika i torebka skradły moje serce
    a no i body ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam buszować po lumpeksach, można tam znaleźć takie perełki.. Twoja torebka mnie zauroczyła <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.