11/24/2014

Czy żel pod prysznic i szampon w jednym to dobry pomysł ?

Witajcie Moi Drodzy ! :)

Ogólnie nie jestem fanką produktów typu "ileśtam" w 1, ale zdarza się, że po takowe sięgam. Zazwyczaj z ciekawości. Za to mój Mąż wręcz uwielbia, gdy jednym produktem może umyć i włosy, i buzię, i całe ciało. Dlatego często kupuję mu takie właśnie funkcjonalne produkty. Ja ostatnio miałam okazję poznać HAIR&BODY 2w1 - szampon i żel pod prysznic, BIO IQ.
Produkt mieści się w tubce o pojemności 200ml, wykonanej z miękkiego plastiku.
Zamykana jest ona na "klik".
Na opakowaniu przeczytać możemy:
Skład (na plus! na plus! na plus!)
Żel/szampon ma bardzo gęstą konsystencję, jest ona przeźroczysta, z jakimiś białymi obiektami, ale nie są to żadne drobinki, nie czuć ich podczas mycia i gdyby nie dało ich się wizualnie dostrzec, byłyby nie do zidentyfikowania.

Bardzo przypadł mi do gustu zapach produktu. Świeży, dość intensywny- podoba mi się.

Jako żel pod prysznic:
- dobrze się pieni, co przekłada się na jego wydajność,
- dokładnie myje ciało,
- nie wysusza skóry, pozostawia ją miękką i delikatną w dotyku,
- nie podrażnia skóry, nie uczula.

Jako szampon:
- świetnie się pieni,
- nie plącze włosów,
- genialnie je oczyszcza, nawet szampon z SLS/SLES w składzie, nie sprawia, żeby moje włosy AŻ TAK "skrzypiały",
- włosy "piją" maski, czy odżywki, które nakładam na nie po umyciu głowy tym szamponem,
- bardzo dobrze radzi sobie ze zmywaniem olei,
- nie wiem co by działo się z włosami, gdybym zawsze odpuszczała nakładanie maski czy odżywki, ale ostatnio musiałam szybko się naszykować, umyłam tylko włosy owym szamponem, bez innych zabiegów i powiem Wam że wyglądały bardzo dobrze- błyszczące, sypkie, gładkie i przyjemne w dotyku- dla mnie bomba!
- nie podrażnia skalpu, nie wysusza go.
Produkt sprawdził się zarówno jako żel, jak i szampon. Jestem z niego zadowolona i gdybym miała się o coś przyczepić, to dla mnie mógłby być odrobinę rzadszy, obawiam się, że może być problem z wydostaniem go z tubki, gdy będzie na wykończeniu, bo już teraz trzeba użyć trochę siły, by go wydusić ;) Przyznam, że miałam zamiar podrzucić go Mężowi, ale zadowala mnie na tyle, że sama chętnie po niego sięgam.

Cena: 35zł/ 200ml
Dostępność: BIO IQ

A Wy lubicie takie dwa lub więcej w jednym ?

 

19 komentarzy:

  1. o żelo-szamponie jeszcze nie słyszałam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze takich połączeń, ale dość często występują one w kosmetykach dla mężczyzn i raz się skusiłam wziąć trochę od brata :D

    zapraszam do wzięcia udziału w moim projekcie :)) więcej szczegółów na asiulcowaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy kosmetyk :) takiego dwu funkcyjnego jeszcze nie używałam :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Faceci już tak mają. Mój TŻ też lubi #ileśtamwjednym :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. zadziwiająco dobry, a myślałam po tytule, że się nie sprawdzi...:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za produktami 2w1 i myślałam, że ten również będzie bublem, a tu takie miłe zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahah mój ma to samo, najlepiej gdyby było wszystko 30 w 1 : p

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jakos nie jestem przekonana do takich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie produkty kojarzą mi się tylko i wyłącznie z mężczyznami. Nie chciałabym chyba używać takiego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój H też woli takie kosmetyki, i jęczy mi zawsze że kupuje osobno żele i osobno szampony :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię takich rozwiązań ;) chociaż może jeszcze mi się to zmieni ;)


    Pozdrawiam,
    czarodziejkaa

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi takie produkty bardzo odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Latem na wakacjach sięgałam po żele - szampony dla dzieci :-) Nie miałam okazji takiego spróbować

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa opcja :). Nie mialam jeszcze do czynienia z takim produktem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wyobrażam sobie, aby tym samym kosmetykiem myć ciało i włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmm chyba przypadłby do gustu mojemu mężczyźnie ;-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za takimi produktami, chociaż na wyjazd mógłby być przydatny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.