11/10/2014

Słodko słodki, matowy róż!

Witajcie Kochani!

Cały ten tydzień mam wolny (poprzekładaliśmy sobie zajęcia na uczelni) wiec chill na całego ;) choć przyznam się Wam, że już po pierwszym dniu mam dość tego wolnego ... a jakby nie było, to bym pewnie narzekała. I weź tu dogódź Kobiecie :P 

Dziś chcę Wam przedstawić moją opinię na temat matowego lakieru Golden Rose, który kupiłam już jakiś czas temu. Gdy pokazywałam go w nowościach, byłyście nim zaciekawione, więc oto przybywam z recenzją. Kolor, który posiadam to jasny róż o numerku 28, z serii matte.
Lakier mieści się w zgrabnej buteleczce o pojemności 11 ml. Pędzelek jest raczej standardowy, ma odpowiednią długość i szerokość i dobrze się nim maluje.
Lakier:
- ma piękny różowy kolor, o ładnym matowym wykończeniu
- jest dość rzadki, ale nie "wylewa się" na skórki;
- nie smuży, ale (!) pod warunkiem, że nakładany jest na gołe pazurki, jeżeli nakładam go na paznokcie pokryte bazą (odżywką) tworzą się okropne smugi, których w żaden sposób nie da się naprawić, nie wiem czemu tak się dzieje ... ;
- mimo że kolor jest jasny, lakier dobrze kryje przy dwóch warstwach, ale trzeba nakładać je starannie;
- schnie bardzo szybko- zarówno pierwsza, jak i druga warstwa;
- jest bardzo podatny na uszkodzenia, wręcz nie znosi mycia naczyń, czy innych domowych prac;
- dlatego na temat trwałości nie wypowiem się, bo u mnie utrzymuje się bardzo krótko;
- dobrze się zmywa i nie odbarwia płytki paznokcia.

A jak wygląda na pazurkach?
Lakier ten urzekł mnie swym kolorem i wykończeniem. Prezentuje się bardzo ładnie. Jego największym mankamentem jest trwałość, choć być może stwarzając mu lepsze "warunki bytowe" uda się przedłużyć jego trwałość. 

Posiadacie jakiś lakier z tej serii?
Jak Wam się podoba takie wykończenie?
Lubcie róż na pazurkach? :)





33 komentarze:

  1. nie mam żadnego mata, ale ten jest cudny!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jescze lakierków z tej serii, ale ogólnie lubie GR :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kto by pomyślał, że mat mi się tak spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak poprzedniczki - zachwycam się matowym wykończeniem! :D Baaaaaardzo mi się podoba, choć do tej pory uznawałam tylko te z odbijającą się taflą światła na płytce :) A oprócz tego, bardzo lubię połączenia różu ze złotem no i ta zmiana struktur - mat i piasek (tak mi się wydaje? :D) wygląda bardzo elegancko i dziewczęco :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor cukierkowy, śliczny, dziewczęcy szkoda, że z trwałością u niego nie najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się kolor ;)) . Miałam z tej serii lakier niebieski :) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam z tej serii czerń, ale podobają mi się jeszcze co najmniej trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko on jest powalający! Ideał!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten róż! :) Chyba sobie go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się bardzo podoba i mam wielką chęć go kupić, jednakże nie wiem gdzie :)

    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej też mam cały tydzień wolnego <3 :D szaleństwo!
    Lakier piękny :))) prawie przekonałaś mnie do tego wykończenia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszt raz widzę matowy lakier ;o

    OdpowiedzUsuń
  13. Róż potrafi zrobić wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam czerń i u mnie najlepiej nakładać na bazę : )

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne zestawienie... już gdzieś widziałam podobne

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolorek i świetne połączyłaś to ze złotym ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Agnieszko, zachwyciłaś mnie nim! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podoba mi się w połączeniu z tym złotem! :) wygląda ciekawie i oryginalnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie jest słodko :) Połączenie ze złotem bardzo mi się podoba i sama chętnie korzystam z takiego akcentu na paznokciach :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo bardzo słodki, cukierkowy mniamm uroczy

    OdpowiedzUsuń
  21. Ajajaj jaki piękny <3 I jeszcze jeden paznokieć w innym kolorze - tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam mieć różowe paznokcie. Kocham wszystkie lakiery od pudrowego różu aż po jego ciemne i nasycone odcienie. Ostatnio kupiłam uniwersalny płyn z Golden Rose, dzięki któremu każdy lakier może stać się matowy. Myślę, że jest to bardzo praktyczne rozwiązanie. Twój lakier prezentuje się jednak cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale boski kolor, w macie wygląda cudnie:)
    świetny blog;)
    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania:)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.