11/28/2014

Nowości listopadowe- kosmetyczne i nie tylko :)

Hej Kochani!

W październiku udało mi się przetrwać odwyk zakupowy (kupiłam tylko podkład, ale to był zakup konieczny, więc nie mam wyrzutów sumienia). W listopadzie natomiast kilka perełek zasiliło mój dobrobyt ;) Większość z zakupionych przeze mnie rzeczy była mi potrzebna lub chciałam je mieć od dawna, a to co na chwilę obecną potrzebne mi nie było, to już prezent od Małżonka mego (mówiłam, jak bardzo go kocham?) :*

To lecimy!
Na sam początek- filcowa torebka z kotełkami *.* Szczerze mówiąc, to marzyła mi się ona już od dawna i w końcu przyszedł czas by była moja. Skoro tak długo dojrzewałam do jej zakupu, to jest on na pewno przemyślany :)
Dalej mamy łup z Biedronki- książka "Dla Ciebie wszystko" mojego ulubionego Nicholasa Sparks'a. Prędzej czy później i tak bym ją kupiła, a Biedronka przyspieszyła sprawę, w dodatku oferując korzystną cenę.
A tu już wspomniany prezent od Męża. Byliśmy ostatnio na zakupach i mój Luby, znając mą słabość do Organiqe, wręcz siłą mnie tam zaprowadził i kazał coś sobie wybrać. No przyznam, że wybór nie był trudny, bo maska do włosów Anti-Age chodziła za mną już od jakiegoś czasu. A do tego kolejna książka do kolekcji Sparks-owej - "Najdłuższa podróż".
I ostatnia część moich nowych nabytków, czyli:
- żel aloesowy 99,9%- ESI
- tymiankowy żel do mycia twarzy- Sylveco
- lipowy płyn micelarny- Sylveco
- odżywcza pomadka z peelingiem- Sylveco
A wszytko razem prezentuje się tak:
Nie ma tego dużo, ale też i nie mało ;)

A Wy co ciekawego kupiliście w listopadzie?
Dużo nowości Wam przybyło? :)
A może oszczędzaliście, by zaszaleć z okazji DDD?
(szczerze mówiąc, ja nic na tę okoliczność nie planuję kupować i uda mi się to, zobaczycie!)

72 komentarze:

  1. fajna filcowa torba, bardzo praktyczna, mam nadzieję, że solidna i wytrzymała. fajne nowości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na solidną, a jaka się okaże przy dłuższym noszeniu- zobaczymy ;)

      Usuń
  2. Czy to jest ta najnowsza książka sparksa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie ukazały się w tym roku, "Najdłuższa podróż" jest najnowsza :)

      Usuń
  3. Z Sylweco poszalałas :) ale moze i ja na cos sie skuszę w końcu od nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak jakoś wyszło ;) pomadkę polecam- to już moja druga ;) A żel i micel to dla mnie nowość ;)

      Usuń
    2. Sylveco* lol, widać, że niedawno wstałam :P

      Usuń
    3. Daj znać potem jak micelek się sprawuje :)

      Usuń
    4. Oo, jakoś nawet nie zwróciłam uwagi na błąd :P
      Kurczę, co tak wszystkich na spanie naszło ? :P dopiero co mi koleżanka pisała, że jeszcze w piżamie jest :D

      Usuń
    5. Pojawi się recenzja na pewno ;)
      a akurat tak się fajnie złożyło, że przybył do mnie w dniu, kiedy skończył mi się poprzedni micelek :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Żel do mycia buźki i micel Sylveco to Twoja sprawka, bo kupiłam je pod wpływem Twoich opinii ;)
      Torebka z ArtMadam :)

      Usuń
    2. mam nadzieję, że będziesz nimi zachwycona tak jak ja :D
      a ta torebka jest taka piękna że oczu od niej nie mogę oderwać! może sobie na urodziny kupie w tym miesiącu :D

      Usuń
  5. Kotki na torebce są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem kocią maniaczką, więc bez nich by się nie obyło :D

      Usuń
  6. N.Sparks jest jednym z moich ulubionych pisarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana za ile i gdzie kupiłaś taką śliczną torbke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam na ArtMadam, za około 100zł z przesyłką :)
      Tu link do niej: http://art-madam.pl/na-ramie/filc-two-small-black-cats,25962,438

      Usuń
  8. uwielbiam tą pomadkę z Sylveco, aktualnie ją używam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta torba wyglądają zadziwiająco doobrze! ja również uwielbiam książki Sparksa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że jest solidnie wykonana, na razie jestem zadowolona, ale jej jakość wyjdzie po dłuższym noszeniu ;))
      Piona! Sparks jest super!

      Usuń
  10. Torby Ci zazdroszczę :))
    Może po prostu u mnie się nie sprawdził na noc, chociaż z tego co sobie przypominam u mamy też niezbyt było :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja wymarzona ;)

      Pewnie włosy napiły się go zbyt wiele przez całą noc i stąd taki efekt ;)

      Usuń
  11. Torba jest fanatyczna:) w dodatku z kotami!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Co to dużo pisać - same świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie przyznam, że też tak sądzę, hehe ;))

      Usuń
  13. Super nowości, ja też kupuję dużo książek, ale o innej tematyce :) Produkty Sylveco, bardzo mi służą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie rządzi Sparks, choć zdarzyło mi się kupić też książki innych autorów ;)
      Ja do tej pory jeszcze się na Sylveco nie zawiodłam, więc ufam, że tym razem też tak będzie :D

      Usuń
  14. książki bym chętnie przygarnęła i ja - też jestem wielbicielką sparksa ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Koteły na torebce są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam ochotę na filcową torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te torebki mnie nie kręcą, ale ta jest piękna!
    I trochę się przekonałam :)
    Czekam na opinię książek, choć ja wolę korzystać z biblioteki bo nie lubie 2 razy czytać tego samego a jak bym miała ciągle kupować to bym zbankrutowała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to tym bardziej cieszę się, że się podoba :)
      U mnie są słabo zaopatrzone biblioteki :( i na nowości chyba bym czekała długo za długo ;) dużo książek nie kupuję, a tym autorstwa Sparksa jest mi się szczególnie trudno oprzeć ;)

      Usuń
  18. ja wstawię swoje nowości niebawem. Tym razem przesadziłam... :D

    Torba przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! No to pokazuj koniecznie, uwielbiam oglądać nowości :D a jak jest ich dużo- tym lepiej! :)

      Miło mi, że przypadła Ci do gustu :)

      Usuń
  19. Wszystko super, a torebki zazdroszczę<3

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka filcowa super się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebka jest genialna! <3 a sparksa też uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj robi furorę moja torebusia ;))
      No to więc piona! Sparks rządzi xD

      Usuń
  22. też lubię N. Sparks :) Sylveco kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo widzisz, to mamy podobny gust literacki :)
      Uległam Sylveco, bo produkty, które miałam do tej pory mnie nie zawiodły, więc dałam szansę i tym :)

      Usuń
  23. Co za kochany mąż ! <3 oddaj! A co do moich zakupów. Eh znow poleglam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mąż najcudowniejszy na świecie! <3 Za nic nie oddam! :P
      Ooo to będzie co oglądać ;)) Znów pieniążki z dymem poszły? :D

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Teraz tym bardziej nie żałuję jej zakupu :D
      Tyle nad nią zachwytów ;)

      Usuń
  25. Z lipowego micela na pewno będziesz zadowolona, ja go uwieeelbiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne nowości, torebka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma dużo, ale jestem z nich zadowolona ;))
      a torebka wygrała cały post :D

      Usuń
  27. Zakupy w Sylveco mi się marzą :) Ale to już chyba w nowym roku, bo na ten moje kosmetyczne rezerwy spokojnie wystarczą. Przyjemności z używania wszystkich nowości!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.