6/09/2015

Po lubelsku i naturalnie! Relacja ze spotkania blogerek :)

Cześć Kochani! :)

Minioną sobotę spędziłam w bardzo zacnym gronie wspaniałych Dziewcząt. Wszystko to za sprawą Żanety i Gosi, które podjęły się trudu zorganizowania spotkania blogerek. Spotkanie to miało swoją charakterystyczną tematykę, która związana była z naturą. Dziewczyny spisały się na medal, znaczy się na dwa, dla każdej po jednym, wszystko było idealnie zorganizowane, tak, że ciężko uwierzyć, iż był to ich debiut w roli organizatorek :)

Miejscem spotkania była Restauracja u Hanysa, znajdująca się w Miłocinie (między Nałęczowem, a Lublinem). Kochani, polecam Wam tam zajrzeć, gdy będziecie w pobliżu! Jedzonko pyszne (a ja się byle czym nie zadowolę), porcje ogromne (czy któraś z nas podołała zjeść swoją?), do tego niedrogo, a obsługa przemiła- Właścicielka lokalu, która nas obsługiwała, ciągle chodziła uśmiechnięta, przesympatyczna Dziewczyna :)
 
Na "dzień dobry!" Organizatorki wręczyły nam po pięknym i niesamowicie pachnącym bukieciku oraz dla każdej z nas przyszykowały paczuszkę z kulami do kąpieli i herbatką Pukka (nie był to prezent od sponsorów, tylko wspaniały gest Dziewcząt).

Pierwszym naszym Gościem była Asia, która prowadzi sklep Organika. Chyba w życiu nie spotkałam osoby, która nie jest blogerką, a o kosmetykach opowiada z tak ogromną pasją! Asia, załóż bloga! I jaką ona ma wiedzę, coś niesamowitego. Wspaniale się z nią rozmawiało, zna się na rzeczy i ogólnie jest bardzo sympatyczną osobą. Jak tylko będziecie w Lublinie, bądź okolicach, to koniecznie zajrzyjcie na Wieniawską, a założę się, że będziecie do Asi wracać jak bumerang. Choć sama w jej sklepiku nie byłam, to ciągnie mnie tam bardzo.
 

W tak zwanym międzyczasie, przybyły do nas Pani z PartyLite, które stworzyły na miejscu spotkania romantyczny i pachnący klimat ;)

Świece PartyLite są naturalne, więc idealnie pasowały do tematyki spotkania. Panie bardzo wiele nam opowiedziały na temat firmy, przedstawiły jej asortyment. Z zaciekawieniem słuchałyśmy! A później odbył się mały quiz i kto słuchał uważnie miał szanse zdobyć za poprawną odpowiedź upominek- mi udało się dwa razy :D
W czasie rozmów o świecach, świeczuszkach i asortymencie PartyLite, zrobiłyśmy małą przerwę, na WIELKIE jedzenie :) Przyznam, byłam głodna i miałam zamiar zamówić sobie obiadek dwudaniowy, ale Dziewczyny brały jedynie jeden posiłek, więc stwierdziłam, że nie chcę wyjść na żarłoka i też zamówiłam jedno. No i chwała, bo i tak nie dałam rady zjeść, taaaaka duża porcja była :P
Zdjęcie z Paniami z PartyLite.

Cóż się działo potem? Dokończyłyśmy "pachnącą" rozmowę, a następnie Żaneta zaprezentowała nam masaż relaksacyjny. Oprócz tego bardzo wiele nam opowiedziała o masażu, na co zwracać uwagę, gdy się na taki "zabieg" udajemy. Skarbnica wiedzy na ten temat! :)

A później nadszedł czas na loterię! Wspólnymi siłami zebrałyśmy bodajże 240zł, które to pieniążki już zostały przelane na konto Foondacji Felis.
 
W trakcie spotkania zajadałyśmy się pysznymi ciasteczkami, zrobionymi przez Żanetę, truskawkami od Eweliny, ale też, już podczas spotkania, poznawałyśmy na własnej skórze Produkty Benedyktyńskie.
 
Później nasz stół zaczął się zapełniać przeróżnymi wspaniałościami!

 A oto piękne My ;)
 

W spotkaniu udział wzięły:

Było wspaniale! Atmosfera genialna, naturalna ;)
Nie wiem kiedy z 12.00, nagle zrobiła się 18.00 ...
Żanetka, Gosia, dziękuję Wam, że mnie przygarnęłyście do tego zacnego grona :*

14 komentarzy:

  1. 25 lat w Lublinie mieszkam a życiu w Miłocinie nie byłam :D Dopisuję do miejsc do odwiedzenia :)
    Widać, że dobrze się bawiłyście :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie spotkania to super sprawa. Nigdy nie brałam w czymś takim udziału

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądam te Wasze zdjęcia i myślę sobie, że było super pozytywnie- dziewczyny genialnie się spisały :) czuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. atmosfera musiała być świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, widać spotkanie było udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie tam miałyście :). Nie miałam pojęcia, że te świece są naturalne :P

    OdpowiedzUsuń
  7. :* Strasznie się cieszę, że tak Wam wszystkim się podobało! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne spotkanie. Fajnie, że miałyście takich miłych gości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Było cudnie! Świetnie się bawiłam! Dziękuję za miłą podróż! Miałam świetnego kierowcę, wyśmienitej pilota ja też na przyszłość polecam się jako podtrzymywacz gość ;-) 5. To Milenka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Było cudnie! Świetnie się bawiłam! Dziękuję za miłą podróż! Miałam świetnego kierowcę, wyśmienitej pilota ja też na przyszłość polecam się jako podtrzymywacz gość ;-) 5. To Milenka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie Spotkania, jest tyle wspaniałych ludzi o podobnych pasjach ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie bym pojechała na takie spotkanie znowu! Tyle pasji w jednym miejscu, coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.