2/28/2016

Lumpeksowe zdobycze, luty 2016.

Hejka! :)

Dziś zaprezentuję Wam swoje ostanie lumpeksowe zdobycze. Tego typu posty są chętnie przez Was oglądane, często też wyszukujecie hasła związane z SH i trafiacie dzięki nim na mojego bloga. Ostatnio była posucha, jeśli chodzi o posty związane z lumpami, bo zwyczajnie nie miałam czasu, by odwiedzać second hand-y. Ale wreszcie miałam chwilkę i kilka perełek udało mi się wyszukać. Nie przedłużając zatem, zapraszam na przegląd zdobyczy z SH. 

Kurtka jeansowa, dość udana podróbka Burberry, 12zł.
Nie, nie kupiłam jej ze względu na "metkę", nie mam parcia na ciuchy od projektantów, po prostu mi się spodobała. 
Spódniczka w kratkę, Atmosphere, 10 zł.
Ma fajny materiał, ładnie się układa, no i wydaje mi się, że ze względu na stonowaną kolorystykę, będzie pasować do wielu bluzek.
"Pluszak podomowy", Love to lounge, 8.5zł.
Odzienie to nazwałam pluszakiem, bo wykonane jest z cieplutkiego, kocykowego materiału. Uwielbiam po kąpaniu założyć to wdzianko na piżamkę ;)
Eleganckie spodnie, Miss Selfridge, 8.5zł.
Właśnie takich eleganckich spodni brakowało w mojej szafie. Długość 7/8 niekoniecznie jest przeze mnie lubiana, ale spodnie świetnie się na mnie prezentują. Dzięki zaszewkom/zakładkom fajnie się układają.
Cienki sweterek, Stradivarius, 10zł.
Bluzeczka, Zara, 14zł.
Koszulka, Verson, 9zł (nowa).
Góra od stroju kąpielowego, River Island, 6.5zł (nowy).

I to by było na tyle, jeśli chodzi o moje perełki z lumpeksu, które wyszperałam w lutym.
Piszcie koniecznie, czy coś wpadło Wam w oko, a także pochwalcie się co Wam udało się ostatnio upolować! 

Odwiedzacie SH?
Może macie swój ulubiony, do którego chodzicie regularnie?

14 komentarzy:

  1. Ten pluszak jest świetny <3 !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka świetna, taka jeansowa zawsze się przyda. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pluszak cudowny! I jeszcze podoba mi się bardzo góra od stroju :-)
    Chyba niedługo sama skoczę na łowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta kurteczka :) Ja to nigdy nie mogę znaleźć nic fajnego w sh :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że zakupy udane :) Ja w lutym też znalazłam kilka perełek, nawet wczoraj pokazywałam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja powinnam wreszcie zrobić takie wpis z nowościami :D
    kurteczka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, szczęściara, fajne ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te Twoje łowy!:) Uwielbiam SH;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pluszak podomowy jest boski, uwielbiam te twoje posty z łupami:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta góra od stroju kąpielowego prezentuje się naprawdę dobrze! Gdybym nie wiedziała pomyślałabym, że zapłaciłaś za nią niezłą sumkę, a tu proszę jakie zdobycze! Świetny post, pozdrawiam ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te lumpeksowe ceny :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Pluszak i bluzka z Zary wymiatają. Zazdroszczę łowów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.