10/31/2014

Zdjęciowe podsumowanie październikowe !

Dzień dobry Kochani!

Wyjątkowo piękny w tym roku październik dobiega końca. Spieszę więc Wam pokazać kilka fotek z tego miesiąca. Był to wyjątkowo nudny miesiąc i na podstawie zdjęć stwierdzam, iż chyba tylko się obżerałam :D

Lecimy!

1. Ostanie w sezonie maliny i koktajl bananowo-malinowy, pychotka! 
2. Domowe danie kebab- jadłabym wciąż.
3. Dorsz + kalafior- zdrowo i bardzo pożywnie.
4. Herbatki z Biedronki są naprawdę pyszne!

1. Malinowa konfitura- idealna do herbatki i jedzenia łyżeczką ;)
2. Kolacyjka.
3. Wszyscy mają wrzosa z Biedronki- mam i ja!
4. Moje przeurocze skarpetusie *.*

1. Kawusia i BelVita- całkiem smaczne.
2. Małe grzeszki, co prawda kupowane, ale pyszne były.
3. Gruszki- coś za co kocham jesień.
4. Ostatnio mój ulubiony kubek herbaciany.

1. Śniadanko.
2. Truskawka znaleziona na polu w październiku smakowała wyjątkowo!
3. Serduszkowy pomidor z własnej grządki.
4. Jedzonko na szkolnej stołówce- sałatka z selera, całkiem dobra.

1. Przesyłka z Fitomed-u 
2. Kupiłam nowy podkład, bo tamten był już za ciemny, tym razem wersja matująca, która spodobała mi się jeszcze bardziej niż kryjąca! Gratis, próbka podkładu. I tym oto zakupem złamałam swój odwyk zakupowy, ale to był zakup konieczny. Poza tym nie kupiłam nic więcej, więc wyrzutów nie mam! :)

OK, to by było na tyle. O dziwo nie ma ani jednego zdjęcia kota- to do mnie nie podobne :P
Wracam do sprzątania!

A Wam jak upłynął październik?

23 komentarze:

  1. Mmm, narobiłaś mi smaku na rybkę w panierce :) Ostatnio jadam głównie kurczaka - czas na odmianę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować te herbatki z biedronki, ich nazwy smakowicie brzmią. A Twoje jedzonko wygląda apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście się obżerałas :D ale jakimi pysznościami :))) masakra <3
    Głodna się zrobiłam :-)
    Też sprzątam a zaraz idę smażyć naleśniki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobne skarpetki mam:) w kolejnym takim poście poproszę jednak fotki kciaków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana, ja siedzę w pracy i widzę takie pyszności u Ciebie..mmmmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pyszności! Idę sobie coś zrobić do jedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam te same herbatki i są naprawdę mniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chciałam te herbatki ale już ich nie zastałam :((

    OdpowiedzUsuń
  9. Domowy kebab- uświadomiłam sobie jak dawno go nie robiłam ;) Bo na mieście nie tknę :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś chciałam kupić ten podkład mineralny, ale bałam się, że będzie podkreślać suche skórki, więc sobie odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. U Ciebie jak zawsze mnóstwo jedzonka :) I teraz mam ochotę na coś pysznego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez musze zacząć jeść tak zdrowo jak ty!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż by się chciało zjeść porcję z Twoich zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  14. super post! ijak patrze na jedzenie to sie od razu glodana robie !:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie słodkie skarpetki jesienią! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny post :) Muszę sobie kupić te herbatki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. A u Ciebie chudzinko jak zwykle duuuużo jedzenia :) Skarpetki są cudowne, uwielbiam takie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż mi się zachciało tych ciasteczek Belvita :D Mam herbatkę z Biedronki (jagodową muffinkę) i jest całkiem smaczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.