7/30/2013

Baikal Herbals- szampon i balsam wzmacniający przeciw wypadaniu włosów- duet idealny?

Heeej! :)

Dawno nie pisałam nic o produktach włosowych, a to głównie dlatego, że przez ostatni miesiąc namiętnie testowałam szampon oraz balsam przeciw wypadaniu włosów z linii Baikal Herbals. Jak się spisały owe produkty? Czy tworzą idealny duet mogący pomóc w walce z wypadaniem włosów? Zapraszam na recenzję, gdzie wszystkiego się dowiecie ;)
Na wstępie powiem, że obydwu tych produktów używałam cały czas razem, toteż wszelkie efekty, jakie zaobserwowałam, przypisuję ich wspólnemu działaniu. 
Informacje producenta (skład, zastosowanie i sposób użycia) odnośnie szamponu możecie przeczytać tu KLIK, a na temat balsamu tu KLIK.

Oba produkty umieszczone są w niemalże identycznych opakowaniach- butelkach o pojemności 280ml, różniących się jedynie napisami. Buteleczki te bardzo ładnie się prezentują- kwiatowy wzór, srebrne napisy (które nie chcą współgrać z aparatem). Taaa, wyglądają bardzo ładnie, ale są bardzo niefunkcjonalne... Po odkręceniu nakrętki (uwielbiam bawić się w odkręcenie nakrętek pod prysznicem...) naszym oczom ukazuje się duuuży otwór:
Zdecydowanie bardziej wolałabym w tym miejscu pompkę albo chociaż maleńką dziurkę, przez którą lepiej byłoby dozować produkty.

Szampon jest dosyć rzadkawy, dlatego przez duży otwór butelki często wylewało mi się go dużo za dużo.
Balsam z kolei jest bardzo gęsty, ciężko go wydostać z butelki (wykonanej z twardego plastiku) gdy zbliża się ku końcowi.

Przy pierwszym podejściu miałam problem ze spienieniem szamponu, ale z czasem ogarnęłam, że należy go najpierw rozprowadzić na całej długości mokrych włosów i dopiero później rozpocząć proces spieniania (ja za pierwszym razem chciałam spienić go na czubku głowy i dopiero później dołączać pozostałe włosy, na których już nie dało razy wytworzyć szamponowej piany). No więc jak już obczaimy jak szamponu używać, można stwierdzić, że dobrze się pieni i wystarcza niezbyt wielka ilość do dokładnego umycia włosów. Włosy po umyciu są bardzo dobrze oczyszczone, określam ten stan czystości włosia jako "skrzypiące". Niestety szampon plącze włosy...
Na szczęście w duecie z szamponem jest balsam, który to splątane włosy praktycznie całkowicie rozplątuje, sprawia, że stają się one śliskie i swobodnie przelatują przez palce. Produkt dobrze się na włosach rozprowadza.
To by było tyle, jeżeli chodzi o "zachowywanie się produktów w czasie użytkowania".
Zarówno szampon jak i balsam bardzo ładnie pachną, ciężko mi ten zapach do czegokolwiek przyrównać, ale bardzo mi się podoba i nie przeszkadza mi, że utrzymuje się na włosach do kolejnego mycia.
Po wyschnięciu włosy są bardzo lśniące! Zdrowo wyglądają. Produkty te wygładzają włosy, ale nie powodują efektów przyklapnięcia. Włosy są miłe i miękkie w dotyku, nie puszą się. Takie są moje wrażenia/odczucia po każdorazowym zastosowaniu ego duetu.
A jakie efekty przyniosło stosowanie tych produktów przez miesiąc?  No w sumie to żadnych... Włosy jak wypadały, tak dalej wypadają. A skoro wypadanie nie ograniczyło się, to wyraźnie widać, że włosy nie są wzmocnione... Niestety nie jest to duet idealny. Produkty te mają wiele zalet, ale z problemem na który są skierowane, niestety sobie nie radzą kompletnie.

Produkty te testowałam dzięki współpracy z sklepem Skarby Syberii, na którego bogaty asortyment rosyjskich kosmetyków, możecie uzyskać rabat wysokości 30%, wpisując przy podsumowaniu koszyka kod: "LAJFSTAJL".
A czy Wy znacie produkty Baikal Herbals? Macie coś godnego polecenia?
A może jeszcze nie gościły u Was rosyjskie kosmetyki?

Ściskam Was mocno! :*

27 komentarzy:

  1. nie mialam nigdy takich kosmetyków,ales koro piszesz, ze nie jest to duet idealny...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, pierwszy raz widzę, lubię probować coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie stosowałam rosyjskich kosmetyków.Niestety też mam mega problem z wypadaniem włosów i myślałam że ten duet będzie idealny a tu klops;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie ta seria kosmetyków nigdy nie kusiła.
    Nie przeczytałam na ich temat ŻADNEJ do końca pozytywnej recenzji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też,zawsze jest jakieś "ale".A z resztą jakoś mnie one nie kuszą może to przez te otwory .

      Usuń
  5. Duży otwór przy wydobywaniu szamponu/odżywki bywa w moim mniemaniu kłopotliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku z firmy Baikal ale chętnie bym wypróbowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś tak nie przekonuje mnie do siebie ta seria..

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, ze ten balsam sie tak swietnie spisuje;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię takich dużych otworków w kosmetykach ;/ Ale z tego co widzę to standardowy szampon i odżywka nic specjalnego :P

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie wypróbuję
    obserwuję
    zapraszam http://pamientnikzuzu.blogspot.com/

    pozdrawiam
    Zuzu!

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś nigdy nie wierzę, że szampon i odżywka mogą poradzić z wypadaniem włosów ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię opakowania tej firmy:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. zamierzam przetestować rosyjskie produkty do włosów

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy jeszcze nie miałam rosyjskich kosmetyków.
    Zapraszam do mnie
    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, że taki efekt, bo moje podczas mycia lecą garściami..

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę + i - w tych kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  17. I kolejny z tym dużym, mega niewygodnym otworem;//

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieżko jest znaleźć duet idealny na wypadające włosy, wiem coś o tym :(

    OdpowiedzUsuń
  19. używałam inne kosmetyki tej firmy i jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Od dawna szukam szamponów bez SLS! Zamówię przez internet, bo w drogeriach nigdzie go nie spotkałam;)

    OdpowiedzUsuń
  21. a może to Cocamidopropyl betaine jest powodem wypadania Twoich włosów? bo zdaje się że w wielu przypadkach, także w moim on jest głównym sprawcą..

    OdpowiedzUsuń
  22. a już myślałam, że pokuszę się o taki szampon, dobrze, że znalazłam Twoją recenzję :D


    zapraszam na rozdanko :)
    codziennosciczastekpiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. jeśli szukacie dobrego środka na wypadanie włosów, to polecam poczytać artykuły na stronie o łysieniu: lysyproblem.pl, opisują tam różne rozwiązania i jest w czym wybierać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.