7/10/2013

Tonik ziołowy do cery tłustej i trądzikowej, szałwia lekarska, Fitomed

Witam Moje Drogie!

Dziś przybywam do Was z recenzji toniku ziołowego do cery tłustej i mieszanej firmy Fitomed.
Kilka słów producenta:
Tonik zamknięty jest w plastikowej, przeźroczystej butelce, dzięki czemu możemy kontrolować jego zużycie. Opakowanie zawiera 200ml produktu.
Zamykane jest na 'klik', a dozujemy tonik przez mały otwór, dzięki czemu nie wyleje nam się zbyt wielka ilość.
To, na co należy przede wszystkim zwrócić uwagę, to doskonały, naturalny skład toniku oraz fakt, iż nie zawiera on alkoholu.

Składniki bioaktywne: wyciąg z szałwii, oczaru, melisy, nagietka, d-pantenol oraz substancje antybakteryjne.

Zapach produktu jest ziołowy, dosyć przyjemny i niedrażniący, jak dla mojego nosa.
Tonik doskonale odświeża cerę, na obecne upały jest idealny, by przemywać nim buźkę kilka razy dziennie, aby przynieść jej ulgę i uczucie świeżości. Wpływa kojąco i łagodząco na zmęczoną i podrażnioną skórę. Nie podrażnia ani nie uczula, nie wysusza skóry (wręcz delikatnie ją nawilża), nie powoduje też uczucia ściągnięcia. Nie pozostawia filmu ani tłustej warstwy, przynosi zaś oczyszczoną, świeżą i zmatowioną skórę. 
Zamkniętych porów po stosowaniu tego preparatu się nie dopatrzyłam, jakiegoś specjalnego efektu, postaci poprawy stanu cery- również nie, ale generalnie przyjemnie mi się o używało, nie mam mu nic do zarzucenia ;) Odświeżenie i ukojenie jakie przynosi, jest warte uwagi.
Jest to produkt wydajny, a przy tym tani.
A Wy jakich toników używacie? :)
Buziaki! :*

24 komentarze:

  1. Zaciekawił mnie,ja teraz używam wody różanej;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ziołowe produkty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tonik z Ziaji ogórkowy i niestety mam wrażenie, że lekko zapycha moją cerę...

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny jest ten tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jedynie toniczek z Garniera i też całkiem dobrze się spisuje :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie stosowałam jeszcze toniku ziołowego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo polubiłam kosmetyki fitomedu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko stosuje tuniki, ten wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na niego, liczę, że chociaż w minimalnym stopniu wpłynie na moją szalejącą ostatnio cerę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam tonik z Garniera:D
    ale ten też może być ok .:D

    Zapraszam na mojego bloga było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza:
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam co raz większą chęć na toniki tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten sam tonik! Bardzo go sobie chwalę, jest niezastąpiony!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie do mojej cery,ale zaciekawił mnie z braku w składzie alko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle czytam o tych tonikach, że muszę sobie sprawić do wrażliwej z Fitomedu ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam , pierwszy raz widzę na oczy

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w ogóle nie używam toniku, masakra ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używam w ogóle toników :) ... Uważam je za zbędne :P

    OdpowiedzUsuń
  18. mam coś do fitomedu ale sama nie wiem co ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. To coś dla mnie, muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.