7/04/2013

QUIZ-em po oczach!

Witam moje kochane Czytelniczki! :)

Dziś będzie makijażowo ;) Specem to ja w tej dziedzinie nigdy nie byłam i nie jestem, ale na moje potrzeby, umiejętności te mi wystarczają. W poważniejszych sytuacjach korzystam z usług kosmetyczki ;)

Najpierw prezentacja cieni do oczu firmy QUIZ Cosmetics.
Poniższy cień pochodzi z serii Fashion Trendy, odcień DUO 13.
Opinia na jego temat jest taka sama, jak na temat jego braciszka, o którym pisałam TU.
A jak prezentuje się na oku?
Jest to raczej propozycja na dzień, gdyż uzyskany efekt jest bardzo delikatny.
Aleee, można jej dodać 'pazura' podkreślając oczko dodatkowo eyelinerem firmy QUIZ.
Albo postawić na sam eyeliner, który jest baaaardzo trwały, nieraz po całym dniu ciężko się zmywa, mam pewność, że kreska nim zrobiona przetrwa cały dzień!

Dziękuję firmie QUIZ Cosmetics za przekazanie mi produktów do testów :)

A Wy używacie cieni na co dzień? Czy raczej opcję tę pozostawiacie na większe wyjścia? :)
Buziaki! :* :* :*

28 komentarzy:

  1. Całkiem ciekawe. W wakacje uzywam cieni częściej, natomiast w roku szkolnym niestety nie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym ten eyeliner przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne cienie i niedługo także doczekają się recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wygląda ta kreska zrobiona eyelinerem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo perfekcyjnie wykonany makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mi sie chce, to uzywam cieni :) Zazwyczaj jest to jeden kolor. Nie wiem jak Ty, ale ja musze miec mocno wytuszowane rzesy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dzięki blogowi i dziewczynom w końcu przekonałam się do eyelinera i cieni. I teraz zastanawiam się jak mogłam wychodzić w domu bez nich :O :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie obowiązkowo cienie - zawsze wykonuję pełny makijaż oka;) Eyeliner wygląda zachęcająco, szczególnie opisywana trwałość:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi sie podoba :) fajnie
    sama cieni raczej rzadko uzywam

    OdpowiedzUsuń
  10. cienie kolorystycznie dobrze dobrane:)

    OdpowiedzUsuń
  11. czsasem ciezko trafic na tak trwaly eyeliner:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cienie bardzo ładne kolorki mają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na co dzień rzadko się maluję ;) ale na jakieś okazje to jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny kolor,lubię takie,do tego kreska-super!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na co dzień stawiam tylko na kreskę, z cieniami się bawię jak mam więcej czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kreskę robisz lepszą niż ja :D:*

    OdpowiedzUsuń
  17. cień taki sobie;p ale krecha boska;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie też chciałam sobie przenieść, ale mi nie wychodziło :( Mówi się tudno :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny makijaż!:) Podobają mi się te cienie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe kosmetylki, ale do konca roku juz nie kupuję żadnej kolorówki!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog, przyjemnie się czyta, z pewnością wpadnę tu jeszcze nie raz Zapraszam do mnie: luuvmy.blogspot.com/ + obserwujmy ?

    OdpowiedzUsuń
  22. na ostatnim zdjęciu kreska eyelinerem wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. cień nie bardzo jak dla mnie - wolę mocniejsze akcenty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. że ja też nie używam eyelinera toć to problem z głowy :D... Pamiętam, że kiedyś rysowałam kreske kredką i ta ciągle mi się odbijała na powiece :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.