8/27/2013

Cienie do powiek i brwi JOJO- recenzja + makijaż

Witajcie moje Skarbeczki! :*

Dziś opowiem Wam co nieco o mini paletce cieni do powiek i brwi, JOJO Make- up.
Tak przedstawia się zawartość opakowania:
 Dwustronny funkcjonalny a'la pędzelek
Swatche cieni prezentują się następująco:
Cienie te cechuje bardzo dobra pigmentacja i równie zadowalająca trwałość. Nie osypują się one podczas aplikacji, ani też w ciągu dnia. Jestem z nich zadowolona, tym bardziej, że są to "moje kolorki", bo fiolety są jednymi z bardziej lubianych przeze mnie kolorów cieni do powiek.
Cienie do brwi także spisują się bez zastrzeżeń, choć przyznam, że używam jedynie brązowego, ten wpadający w czerń jest dla mnie zbyt ciemny.

Nad recenzją cieni chyba nie ma się co dłużej rozpisywać, ale czymże by ona była bez pokazania, jak prezentują się one na oczętach.

Swoich pięknych oczu użyczyła mi Paulina, siostra ma cioteczna, którą już kiedyś mogłyście oglądnąć na blogu. Pseudomakijaż wykonany na powiekach Pauliny, prezentuje się tak, Et voilà !

 No i jeszcze zdjęcie moich prywatnych brwi, przed i po użyciu cienia brązowego:
Delikatny, naturalny efekt.

Do kupienia tu--> KLIK!
I już powoli zmierzam ku końcowi, ale jeszcze mam ważną wiadomość! Otóż firma KKCenterHK przygotowała dla Was rabacik na zakupy w ich sklepie.  
Na hasło: kobiecylajfstajl otrzymujecie 10% zniżki. 
Rabat ważny do 31-go stycznia 2014.
Buziaki! :* 
PS. Pozdrowienia dla Pauli i jej koleżanki, która tu czasami zagląda :)) :*

26 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się ten fiolet ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny makijaż:)
    Może i ja się skuszę na tą zniżkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znalam tych cieni
    ale kolory bardzo mi sie podobaja
    a u mnie pewne zmiany
    wrzucialam dzis pierwszy filmikna youtube
    jesli masz ochote zobaczyc-zapraszam+bedzie mi milo
    oczywiscie to debiut wiec z mocnym przymruzeniem oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorki ciekawe, ale efektu na brwiach nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ciekawa paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorki są bardzo ładne, ale bym czarowała! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna paletka, podoba mi się odcień fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorki raczej nie moje, ale wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kolorki, co prawda ja używam prawie wyłącznie brązy, ale podobają mi się takie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. zobaczyłam Twoje zdjęcia w konkursie Dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fioletowy cień trafił w mój gust

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też lubię fiolety na oczach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ladne kolorki, ja najczęściej używam brązów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie musisz zgadywać ;)
    Ania z bio-chem silnie powiązana w tym czasie z moniką , olką i aśką
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widzę te cienie, ale muszę stwierdzić, iż mają ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. widzę,że równiutki mc.został do ślubu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.