8/29/2013

Tonik Alpha Clear, Forever Young

Cześć Dziewczyny!

Od kiedy "odkryłam" płyny micelarne toniki zaczęłam uważać za zbyteczne produkty, no bo "przecież i tak prawie nic nie robią... ot, odświeżają i tyle. Za to micele, ha! te to dopiero są super, czegoż to nie robią!" Jednakże moje myślenie i dyskwalifikacja toników z pielęgnacji twarzy, nie do końca były słuszne. Bowiem są toniki, które robią nieco więcej, niż tylko odświeżają buźkę. Zapraszam zatem na recenzję na temat toniku Alpha Clear - 5% roztworu kwasu migdałowo- jabłkowego, firmy Forever Young. Jest to bezbarwny tonik zwężający i oczyszczający pory, na bazie wody pomarańczowej, rozjaśniający cerę, przeznaczony do każdego rodzaju cery.

Dokonując zakupu toniku w zestawie otrzymujemy:
-buteleczkę (125ml) z zawartością,
-15 wacików
-ulotkę z opisem produktu, stosowaniem, itd
-nakrętkę z "dozownikiem"
A co tam piszą na tej ulotce ciekawego?
Zdjęcie możecie powiększyć klikając w nie, chyba, że chcecie o tym toniku dowiedzieć się więcej, to odsyłam tu--> KLIK!
Składniki: Kwas Migdałowy, Kwas Jabłkowy, Kwas Cytrynowy, Woda Pomarańczowa, Wyciąg Wodny z Oczaru Wirginijskiego, Mleczan Sodu, Glycine Betine, Gliceryna, Celuloza - See more at: http://www.forever-young.pl/125ml-alpha-clear-tonik-5-kwas-migdaowy-jabkowy-98-p.asp#sthash.u4wwU4TS.dpuf
Składniki: Kwas Migdałowy, Kwas Jabłkowy, Kwas Cytrynowy, Woda Pomarańczowa, Wyciąg Wodny z Oczaru Wirginijskiego, Mleczan Sodu, Glycine Betine, Gliceryna, Celuloza - See more at: http://www.forever-young.pl/125ml-alpha-clear-tonik-5-kwas-migdaowy-jabkowy-98-p.asp#sthash.u4wwU4TS.dpuf
Składniki: Kwas Migdałowy, Kwas Jabłkowy, Kwas Cytrynowy, Woda Pomarańczowa, Wyciąg Wodny z Oczaru Wirginijskiego, Mleczan Sodu, Glycine Betine, Gliceryna, Celuloza - See more at: http://www.forever-young.pl/125ml-alpha-clear-tonik-5-kwas-migdaowy-jabkowy-98-p.asp#sthash.u4wwU4TS.dpuf
Tonik zamknięty jest w buteleczce z nieprzeźroczystego plastiku, o pojemności 125 ml. Jak już wspomniałam do zestawu dołączona jest nakrętka z "dozownikiem", przez którą bardzo wygodnie produkt się aplikuje, nie ma szans by przedobrzyć i wylać toniku za dużo.
Składniki: Mandelic Acid, Malic Acid, Panthenol, Glycerine With Hazel Extract, Orange Water, Glycine Betaine Sodium Gluconolactone and Sodium Benzoate, Cellulose
Jak widać nie zawiera alkoholu i ma kwasy na samym początku w składzie, a dodatkowo skład jest krótki, a z tego co się orientuję, to im krótszy, tym lepszy- oczywiście jeżeli chodzi o skład :P

Tonik ma specyficzny zapach- taki szpitalno- apteczny, pachnie jak jakiś medykament, ale da się znieść i nie utrzymuje się on na twarzy. Produkt nie zostawia na buźce lepkiej warstwy, ale powoduje uczucie ściągnięcia skóra wydaje się być mocno napięta (jak byśmy mieli nałożoną maseczkę). Na szczęście uczucie to mija po pewnym czasie lub po nałożeniu kremu. 
Tonik nie wysusza cery (zaryzykowałabym nawet stwierdzenie, iż delikatnie ją nawilża) ani też nie podrażnia jej, chociaż w kontakcie z miejscami uprzednio podrażnionymi, np. po zaskórnikach, może powodować szczypanie, ale w sumie nic dziwnego, skoro zawiera kwasy... jednakże jest to zjawisko chwilowe.

Jakie efekty daje stosowanie toniku Alpha Clear?
- cera jest widocznie rozjaśniona, zdrowiej i świeżo wygląda
- ograniczone jest wydzielanie sebum, mogę cieszyć się matową cerą
- a co najważniejsze, to nie mam już zatkanych porów na nosku :D (czy tam wągrów, jak kto woli), zatem tonik świetnie spisuje się w roli oczyszczacza porów oraz ich zwężania

Moja buźka mimo dobrego działania tego toniku, jeszcze trochę się buntuje i wraz "coś" na niej wyskakuje, ale już nie tak często i nie w tak dużych ilościach jak kiedyś. W sumie, to po samym toniku jakiś cudów nie ma co się spodziewać. Ale jego działanie oceniam na plus!


Cena 29.90 zł, do kupienia tuu--> KLIK! u oficjalnego dystrybutora kosmetyków firmy Forever Young UK- w sklepie TAOVITAL.

A Wy używacie toników do pielęgnacji twarzy, czy raczej uważacie je za zbędne?
Pozdrawiam! :)

20 komentarzy:

  1. ja nie mam aktualnie toniku,zastapilam go plynem micelarnym ale planuje kupic tonik z Clinique x x x

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzywam :) od niedawna wprowdzialam toniki do swojej pielegnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jedyny tonik z kwasami który miałam pochodził z biochemii urody, lubię sklep Forever Young więc może w następnej kolejności wypróbuję te tonik, tym bardziej że kurację kwasami przechodzę w okresie jesienno zimowym .

    OdpowiedzUsuń
  4. koniecznie muszę zainwestować w jakiś tonik,bo tak patrzę i myślę, to chyba już nie mam xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie jest tańszy ;< bo chętnie bym go kupiła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie do niego zachęciłaś jeśli matuje buzię :)
    Szkoda, że cena trochę wysoka...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze , że jesteś z niego zadowolona ;P . Ja aktualnie używam toniku z Eveline ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  8. boże wągry na nosie to moja zmora;D może by mi pomógł ten tonik:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tego toniku,ale wydaje się być ciekawy;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba tą drugą wersję zamówię z kwasem glikolowym dobrym na zmarszczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten tonik wydaje się być fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Póki co mam micelek, więc tonik nie jest potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale mnie zainteresowałaś tym tonikiem, ja bardzo lubię toniki, micele, hydrolaty, mleczka trocha mniej, ale tej marki jeszcze nie znam, i z kwasami nie stosowałam jeszcze żadnego, chętnie wypróbuję, matowa cera i zwężenie porów - marzenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam z tej firmy produkt do zabiegów z kwasami ale nie byłam zadowlona

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj nie ja to toniki cenie ponad resztę. Używam odkąd byłam nastolatką i działają na mnie zbawiennie :) Z tym się nie spotkałam, ale zapowiada się wyjątkowo pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kuszący...

    też tak miałam jak odkryłam micele ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.