8/17/2013

Letnia soczysta pomarańczka na pazurkach ;)

Witajcie Kochane Moje! :*

Jak tam długi weekendzik mija? U mnie zwyczajnie. Nic się nie dzieje, nananana...

Póki lato jeszcze trwa, pokażę Wam lakier w sam raz idealny na tę porę roku. Jest to kolorek nr 109 marki La Rosa, jak na moje oko intensywna, soczysta pomarańcz ;)
Najpierw napisze kilka słów o nim, a później zasypię Was zdjęciami ;)
Lakier bardzo dobrze rozprowadza się na płytce paznokcia, nie smuży.
Wystarcza jedna warstwa, aby pokryć dokładnie płytkę, bez żadnych prześwitów i uzyskać intensywny efekt (na wszystkich zdjęciach paznokcie pomalowane są jedną warstwą lakieru).
Kolejnym plusem jest fakt, iż lakier bardzo szybko schnie- mniej więcej wygląda to tak, że gdy pomalujemy kolejno trzeciego paznokcia, to na pierwszym lakier będzie już zaschnięty :)
Co do trwałości, także nie ma się co przyczepić, wynosi 3-4 dni, w zależności od tego, na co narażamy nasze pazurki.
Cena: 15.70zł
Kupić go można: TU i TU, niestety stacjonarnie nie widziałam go nigdzie.

No a teraz obiecane zdjęcia :)
W zależności od światła, lakier z intensywnej pomarańczy wpada lekko w czerwień, jak na powyższym zdjęciu.

Białe futerko Pana Kota stanowi dla lakieru bardzo dobry kontrast ;)

A tu w połączeniu z miętą.
I tak oto post niniejszy dobiegł końca.
Przesyłam buziaki i w wolnej chwili na pewno do Was pozaglądam :)
Ciao! :*

25 komentarzy:

  1. Fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. paznokcie zanurzone w kocim futrze najlepiej wyglądają :D ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie nie znałam tej marki kompletnie ;)) A teraz już wiem czemu;) Kolor świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Soczyście :D Nominowałam Cię kochana do TAGu, a co :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladny kolorek, ja wybralam 3 inne, krycie jest troche slabe :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolorek:) Bardzo letni:)
    U mnie dzisiaj czarno-białe kropeczki z Golden Rose;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor.
    W połączeniu z futerkiem Pana Kota również wygląda świetnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie długi weekend dość fajnie. W czwartek Szymbark, wczoraj ognisko,a dzisiaj rodzice H. wpadają na kolacje :) piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczny kolorek, lubie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne kolorki:) moje typy;)
    A jak tam nastrój mc przed;):?

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor. Zupełnie w moim stylu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszędzie ten pomarańcz! Mi jakoś nie przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się ten kolor :) skoro jedna warstwa tak wygląda to muszę się przyjrzeć lakierom tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorek wygląda ciekawie,ale firmy nie znam no i droga jest plus nie przepadam za zamawianiem, wole kupić w sklepie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetne kolory ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Na tle kota faktycznie świetnie się prezentują :D
    Piękna pomarańczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię pomarańcze na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.