8/09/2013

Henna WAX- maska regenerująca włosy suche i zniszczone ciemne.

Cześć Dziewczyny!

U Was nadal tak gorąco? Bo u mnie żyć się nie da, z dnia na dzień coraz goręcej. A niby pod koniec tygodnia miało być ochłodzenie i deszcz... Pytam się- gdzie?! Bo na pewno nie u mnie...

Ale u mnie za to recenzja maski regenerującej włosy suche i zniszczone ciemne HENNA WAX, Laboratorium Pilomax.
Najpierw dowiedzmy się, co mówi o niej producent.
Maska przeznaczona do włosów ciemnych ma jasnoróżowy kolor, konsystencję budyniową- do złudzenia przypomina budyń wiśniowy.
Maska dobrze rozprowadza się na włosach, nie spływa z nich i również dobrze się spłukuje- włosy prześlizgują się przez palce. Kolejnym plusem jest piękny zapach maski, mi bardzo przypadł on do gustu i nie przeszkadza mi, że czuć go na włosach długi czas.
Maska, którą posiadałam umieszczona była w opakowaniu zawierającym 70g produktu, a jej cena w tym przypadku to 13zł (dostępne są jeszcze pojemności 240g- 22.90zł oraz 480g- 33.20zł).
Opakowanie 70g wystarczyło mi na trzy użycia- długość moich włosów nieco za ramiona. Po terzch użyciach ciężko mi ocenić czy maska przeciwdziała wypadaniu włosów. Opiszę natomiast "efekty doraźne", które są zadowalające.
Stwierdzam, że:
- maska nie obciąża włosów
- doskonale je nawilża
- nadaje włosom niebywałą miękkość
- wydobywa głębię koloru (mój kolor włosów jest naturalny)
- po jej użyciu włosy wyglądają zdrowo
- nie podrażnia skóry głowy
- nie zawiera parabenów i SLS
- opakowanie ułatwia jej wydobycie- nic się nie zmarnuje! ;)
Nie mogę jej nic zarzucić, jest świetna! Z pewnością kupię ją, ale tym razem większe opakowanie, by poznać jej działanie w kierunku ograniczenia wypadania włosów.
A kupić ją można tu--> KLIK
Mnie kusi jeszcze maska aloesowa z tej serii i chyba też sobie ją sprawię ;)
A Wy znacie maski WAX? 

Pozdrawiam serdecznie!:)

27 komentarzy:

  1. Słyszałam o tych maskach pozytywne opinie. Jeszcze żadnej nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie! Nie trzeba wydawać kroci, żeby pianka była świetna :)
    Ja też jeszcze nie stosowałam, ale chyba pora zadbać bardziej o włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię jak maski dociążają moje włosy.
    Obawiam się, że ta byłaby dla mnie zbyt lekka...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja muszę spróbować do jasnych włosków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jakąś zachomikowaną na półce i wydaje mi się, że to ta, ale głowy nie dam uciąć :D Chapnęłam na wymiance i wychodzi, że to był dobry pomysł! :D PS. U mnie też taki upał, że po prostu się topię. Ale niby jutro ma być chłodniej. Zobaczymy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Waxa,idealnie sprawdza się do moich włosów:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mało wydajna jak dla mnie, żeby rozprowadzić ją na całe włosy potrzebuję 1/4 opakowania... i na moich włosach efekt nie jest taki powalający, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ponoc te maski sa bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej maski jeszcze nie miałam, ale jest na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. och,a u mnie już na całe szczęście chłodniej i da się żyć :))

    OdpowiedzUsuń
  11. uzywalam ta maseczke, troche mi przeszkadzala konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam jedną maskę z Pilomaxa, ale jeszcze jej nie wypróbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze przechodziłam obojętnie obok tych masek, ale może teraz się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. na m,nie niestety te maski dobrze nie działają

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja miałam inną wersję i byłam zadowolona, więc kupię ponownie..:)

    OdpowiedzUsuń
  16. niedługo będę miała okazję jej używać i jestem bardzo ciekawa :) chociaz nie wiem, jak moje włosy zniosą dłuższe trzymanie na włosach - pewnie będę musiała używać jej jako odżywki...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  17. mam ją i będę niedługo próbować jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam, ale ciekawa jestem jak y się u mnie sprawdziła....

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie też właśnie aloesowa bardzo kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana a jak byś porównała ten produkt z Biovaxem ?
    Zawsze mam dylemat, którą firmę wybrać :)

    Zapraszam do siebie ! Na pewno znajdziesz coś dla siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. To coś podobnego do Biovaxu chyba :)

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam tą maskę ;) mam do włosów jasnych jak i ciemnych i jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam jej już kilka opakowań i chyba do końca życia się z nią nie rozstanę:)Mi po niej włosy szybko rosną:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta maska uratowała moje włosy. Ostro je zjechałam prostownicą. Ktoś polecił mi Wax Pilomaxu i jestem pod wielkim wrażeniem działania tych preparatów. Mega nawilżone, piękne włosy mam po solidnej kuracji. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta maska uratowała moje włosy. Ostro je zjechałam prostownicą. Ktoś polecił mi Wax Pilomaxu i jestem pod wielkim wrażeniem działania tych preparatów. Mega nawilżone, piękne włosy mam po solidnej kuracji. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna maska, trzeba regularności i poświęcenia czasu jej użytkowaniu ale efekty są super.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna maska, trzeba regularności i poświęcenia czasu jej użytkowaniu ale efekty są super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.