8/11/2013

Ślubne sprawy: Zaproszenia :)

Hej Dziewczyny! :)

Dziś kolejny post z cyklu Ślubne sprawy. Dawno takiego nie było, więc czas najwyższy, tym bardziej, że upragniony dzień mego ślubu zbliża się wielkimi krokami, a więc tematyka jak najbardziej "na czasie" :D
Zaproszenia już prawie porozdawane gościom, a zatem pora, aby pokazać je Wam :)

Umieściliśmy je w czerwonych kopertach:
A prezentują się następująco:
A w środku wyglądają tak:
Muszę z radością przyznać, że naszym gościom raczej zaproszenia się podobały, usłyszeliśmy wiele pochwał- niektóre szczere, inne z grzeczności ;) Szczególnie dobór kolorystyki robił na zapraszanych wrażenie. Wiadomo, nie każdy się nimi zachwycał, na pewno znalazły się osoby, które po naszym wyjściu pofukały nosem, że bleee..., ale jak to mawiają mędrcy: "nie to ładne, co ładna, ale to co się komu podoba", o! I Nam się one podobają, ale to chyba oczywiste, bo inaczej byśmy ich nie kupili :P Jedno zaproszenie kosztowało 1zł, zamawialiśmy na Allegro, więc plus koszty przesyłki i + koperty kupowane oddzielnie. Za całość zapłaciliśmy nieco ponad 200zł.

Ze swojej strony polecam Wam zakup zaproszeń właśnie na Allegro- konkurencyjne ceny, ogromy wybór- szeroka gama wzorów i kolorów. Na spokojnie możemy sobie wybrać, przemyśleć i zdecydować. Wiele sprzedawców oferuje też darmową personalizację gości. Później uzupełniamy tylko formularz z danymi i czekamy, aż zaproszenia przybędą pod nasze drzwi ;) Jedyna wada takiego zakupu to, że nie możemy zaproszeń obejrzeć na żywo przed kupieniem i dotknąć, aby poznać np grubość papieru, ale myślę, że to najmniejszy problem, gdyż w opisie zaproszeń zazwyczaj podana jest gramatura papieru.

I to by było na tyle jeżeli chodzi o dzisiejszy wpis.
Mam nadzieję, że dziś uda nam się zaprosić już resztę gości ;)
Może chciałybyście abym poruszyła jakiś istotny dla Was temat w cyklu Ślubne sprawy?  
Wszelkie propozycje mile widziane :))
Buziaki! :*:*:*

35 komentarzy:

  1. zaproszenia wygladaja bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne! :)))
    nie muszą się wszystkim podobać, ale na prawdę są bardzo fajne :)
    a jak reszta spraw?
    ja chętnie bym poczytała o wszystkim :) myślę że to z wiekiem przychodzi, że tematy ślubne są takie wciągające :)
    później jak będę na komputerze to 'przelecę' Twój blog i zobaczę co już naskrobałas o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaproszenia są piękne i eleganckie, takie jak powinny być.
    tematy ślubne to dla mnie daleka przyszłość ale chętnie dowiem się co nieco w tym zakresie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zaproszenia. Najbardziej mi się podoba ta ostatnia cześć o kwiatach ;) Zauważyłam że teraz coraz częściej takie właśnie wierszyki o tym czego nie przynosić małżonkom na prezent pojawiają się na zaproszeniach.

    Zapraszam ;3
    breath-of-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zaproszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają, ładne i proste ;) Ostatnio widziałam zaproszenie na ślub z dwoma zdjęciami młodych i kompletnie nie przypadły mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są :) Jak ktoś fuczy lub burczy na ich widok to chyba ma problem ze wzrokiem :D Ja bym chciała poczytać co kiedy trzeba załatwiać, żeby się nie okazało, że na coś jest za późno :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podobają!:)
    Ja jestem jak najbardziej za ślubnymi tematami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne i eleganckie :) nie cierpię takich błyszczących białych zaproszeń są strasznie kiczowate :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne, zdolna "bestia" z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne zaproszenia ;) te wierszyki z winem i słodyczami są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądają!
    Widzę, że przygotowania idą pełną parą :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama nie wybrałabym czerwonych kopert, ale pomysł z czerwonymi kokardami bardzo przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się Twoje zaproszenia! W szczególności ta rymowanka na temat wina i kosza słodyczy :) Sama mam zamiar umieścić podobne słowa na swoich zaproszeniach - wino jest lepsze niż mnóstwo kwiatów, które i tak ( prędzej czy później ) zwiędną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczne! Naprawdę! :) I przepiękny cytat ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne zaproszenia :) kolorystycznie podobają mi się ogromnie, no i bardzo trafiony cytat. haha, wierszyk również ładny i w delikatny sposób dający do zrozumienia, co kupić zamiast kwiatów.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne są bardzo mi się podoba ten tekst aby nie przynosić kwiatów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękne! ale z początku miałam wrażenie, że rok na zaproszeniu jest 2015 i aż sie zdziwiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. zaproszenia są super - mnie się bardzo podobają. Swoje 18stkowe kupowałam również na allegro :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zaproszenia:)

    ps. te szufladki z Biedronki u mnie są tam, gdzie akcesoria do szkoły, więc u ciebie pewnie też będzie, bo dopiero teraz zaczyna się akcja szkoła:)

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Są bardzo ładne:)))
    Bierzecie Ślub w przed dzień moich urodzin;)))

    OdpowiedzUsuń
  22. zaproszenia cudowne :) myślę, że czerwony kolor najlepiej się prezentuje przy takich okazjach :D

    http://majesticsleepyhead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja już po pierwszej rocznicy :D też zamawialiśmy zaproszenia na allegro, wstążeczka była fioletowa- bo takie miałam dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.