3/04/2014

Bo dawno nie było ... TAG "Liebster Award" !

Hejka! :)

Dziś mam wolny od zajęć dzień, a jak powszechnie wiadomo, im więcej wolnego, tym bardziej się nic nie chce robić ;) Tak też jest ze mną. A, że lenistwo z godziny na godzinę osiąga apogeum, żeby za bardzo się nie przemęczać, zabieram się za TAG, do któego nominowała mnie ostatnio Alicja- dziękuję! :*
 "Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania Alicji i moje odpowiedzi: 

1. Czy chciałabyś mieć siostrę / brata bliźniaka? Dlaczego tak / nie?
To zależy... Brata mogłabym mieć. Pewnie w dzieciństwie byśmy się ciągle kłócili (tak jak było to z moim o rok młodszym bratem), ale później stalibyśmy się zapewne przyjaciółmi i się świetnie dogadywali. Podrywałabym sobie jego kolegów, jeździła na imprezy itd. Ale siostry bym nie chciała! Bliźniaczki tym bardziej. Jeżeli miałaby mój charakter, to cały czas byśmy się kłóciły i rywalizowały- o wszystko, bo ja jestem straszna zadziora i zazdrośnica :P

2. Jakie są Twoje plany na tegoroczne wakacje?
Nie mam do końca sprecyzowanych planów. Zależy to od wielu czynników. Ale w sumie wypadałoby się w końcu wybrać w góry, więc może akurat taki będzie mój plan ...

3. Wymień 3 kosmetyki, bez których nie mogłabyś się obejść.
Chyba nie lubię tego pytania, bo jak napiszę samą kolorówkę, to ktoś stwierdzi, że się nie myję :P Powinno być sprecyzowane czy kosmetyki pielęgnacyjne, czy kolorowe :D ale spróbuję wybrnąć... hmmm... to może szare mydło- jest uniwersalne, więc się cała nim umyję (chociaż nigdy go nie używałam), pasta do zębów, no i została jedna rzecz, więc podkład (aczkolwiek bez tuszu i różu słabo to będzie wyglądać) ... ale chociaż będę czysta i nie będę straszyć :D

4. Czy wierzysz w przyjaźń internetową? Na przykład - z osobami poznanymi na blogach, forum?
Taak! Ja co prawda takiej nie doświadczyłam, ale mam bardzo wspaniałe koleżanki- blogerki, więc wierzę, że komuś też się przytrafiła przyjaźń internetowa.

5. Czego najbardziej żałujesz w swoim życiu?
Hmmm... nie powiem, bo mnie wyśmiejecie :P

6. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Chyba nie koniecznie. Można się zauroczyć od pierwszego wejrzenia, ale miłość przychodzi z czasem.

7. Jakie jest Twoje najmilsze wspomnienie z dzieciństwa?
Jak przychodził do mnie PRAWDZIWY Mikołaj :D Rodzice zawsze dbali o to, by ktoś się przebrał i przyszedł z prezentami, to było taaakie fajne, że na pewno do moich dzieci też kiedyś przyjdzie PRAWDZIWY Mikołaj :D

8. Opisz siebie w 3 słowach.
Niepoważna, wybuchowa, radosna

9. Czy chciałabyś w sobie coś zmienić? Dlaczego?
Myślę, że nie. Bóg chciał, żebym taka była. Mąż mnie uwielbia taka jaka jestem. Ja się akceptuję. Więc po co miałabym się zmieniać? Mogłabym sobie zrobić duże cycki, extra dupkę, ale wtedy ... nie byłabym już sobą.To w kwestii wyglądu. A charakter? Mogłabym być mniej złośliwa i mściwa.

10. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Własny dom i trójka dzieciaczków !

11. Czy w swojej karierze blogowej miałaś chwile zwątpienia i chciałaś zrezygnować z pisania bloga? Dlaczego?
Niee. Nie było takich zawirowań ;)

I to tyleee.
Nie nominuję nikogo, bo ... jestem zbyt leniwa! :D

Buziaki! :*

25 komentarzy:

  1. Też mi się marzy trójka dzieciaczków,ej!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nigdy nie miałam prawdziwego Mikołaja:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również wierzę w przyjaźń internetową :)

    Nowy adres bloga - http://wszystkozafree91.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też niedługo będę odpowiadać :) Hym, ciekawa jestem, czego tak żałujesz, ja tam bym Cię nie wyśmiała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Osz Ty leniuchu :D
    'Prawdziwy' mikołaj :D oj tak :D mnie babcia oświeciła że takowy nie istnieje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze marzyłam o własnym domu, mam mieszkanie, ale z moim facetem wiemy, że kiedyś kupimy na pewno dom :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie przychodził Mikołaj aż do czasu, jak go nakryłam...
    Od momentu zdjęcia brody i zdemaskowania cioci czar Świętego prysł jak bańka mydlana :P

    OdpowiedzUsuń
  8. O mi też trójka. :) bliźniaki a później jedno :)) Hahah :D Własny domek i wymarzone wakacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też jestem złośliwa i mściwa, a w dodatku cholernie zazdrosna :P

    OdpowiedzUsuń
  10. podkład to tak jak ja :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do pytania o bliźniaka to jestem tego samego zdania co ty - jak już to brata, siostrę nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No przyznaj się nikt Cię nie wyśmieje:P:P Własny dom jeszcze blisko mojej mamy-marzenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię czytac tagi zawsze mozna sie czegos dowiedziec

    OdpowiedzUsuń
  14. a propo charakteru : ja w sobie też bym zmieniła swoje złośliwe zdolności. bynajmnie tak mówię innym, choć tak naprawdę kocham swoją wredność :D.
    gratuluję ślubu! tak dawno mnie nie było, że nawet nie wiedziałam o tej nowinie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahaha! To było szczere: "nie nominuję nikogo, bo jestem zbyt leniwa" - ja też nie cierpię nominować, bo mam świadomość, że część ludzi i tak średnio się cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Grunt ,że szczerze leniuchu :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak już będziesz miała trójkę dzieci to będziesz musiała zabierać je na spotkania blogerskie - ja chętnie będę je bawić :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerość to podstawa ;)

    Pozdrawiam,
    Piwonia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja także bym nie chciała siostry :) Mam trzech starszych Braci i dobrze mi z tym :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Własny dom hmmmm też jest moim marzeniem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.