3/01/2014

Zdjęciowe podsumowanie lutowe ;)

Witajcie !

Dziś pierwszy dzień marca, ale pozwólcie, że na moment powrócę jeszcze do lutego, jest to bowiem jeden z moich najulubieńszych miesięcy, więc nie sposób go pominąć.

W sumie to jak łączyłam zdjęcia do tego posta, to stwierdziłam, że wywnioskować z nich można, że tylko wpier..lam i żłopię piwsko, ale to tylko złudzenia ;) Rzeczywistość wygląda zupełnie inaczeeeej ;) Ciekawi, co tam w lutym się działo? No to zapraszam!

1. Tiaaa, piwko - tym razem poziomkowe, szczerze? Takie "se" 2. Kawusia DE Czekoladowa- ochotę na inne smaki- pycha! 3. To niekwestionowany HIT lutego Milka Oreo- nie wiem ile ich pochłonęłam w tym miesiącu, ale nie mało ;)
1. Od Męża na Walentynki- słodkości (ledwie zdążyłam zrobić zdjęcie zanim wszystkie zjadłam
2. Uwielbiam te ukraińskie batony! 3. Spotkanie blogerek
1. Twix prawy i lewy :D 2. Znów piwko, Zlaty Bażant w wersji Radler 3. Budyń z dżemem jagodowym, mmm!
1. Porządki w próbkach- czas najwyższy! 2. Tłustoczwartkowe pączusie domowe- najlepsze!
3. Hehehe ...herbatka w nowym wypasionym kubeczku :)
Życzenia urodzinowe od wujcia Google :)
I to tyyyle.
Kocham luty, bo:
od 16-go lutego jesteśmy z moim Mężem parą (w tym roku minęło 3 lata)!
w lutym mam urodziny ;) ale zdjęć tortu na tę okoliczność nie ma, ponieważ tortowanie będzie dziś!

Buziaki!

64 komentarze:

  1. Na tą Milkę też mam ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się skuś koniecznie, bo jest najlepsza ever! :D

      Usuń
  2. Ja coś nie przepadam za słodkim piwem, a ta kawa kusi zewsząd, nie piłam jej jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie lubię zwykłego piwa, u mnie tylko smakowe przejdzie ;) Kawę polecam jak najbardziej!

      Usuń
  3. Również zakochałam się w tej Milce. Póki co nic jej nie przebiło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o jeej same pysznośći widzę :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak jakoś lubię dogadzać swym kubkom smakowym ;)

      Usuń
  5. aż od razu się mi pozytywnie zrobiło :D

    smakowity był ten miesiąc :D
    i jeszcze raz najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na brak pyszności nie mogę narzekać ;)
      Dziękuję jeszcze raz! :)

      Usuń
  6. Aga miałaś urodziny w Tłusty czwartek??!! ja też:):)
    i zrobiłam sobie taki sam zrzut ekranu heheheh
    Wszystkiego dobrego z okazji urodzin:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :) mamy urodzinki tego samego dnia! :D
      Tobie również wszystkiego co najlepsze! :)

      Usuń
  7. Aga ale kubek ;P Brak mi słów ;)
    A co do smakowitości...kobietko moja droga gdzie Ty to spalasz ? :) Jak??? :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypasiony, co nie? Od brata dostałam :)
      Hmm... samo się spala :P

      Usuń
    2. wypasiony nie ma gadania ;)
      Brat wie co dobre ;)

      Usuń
  8. Uwielbiam Milkę z Oreo, jedna z najlepszych czekolad na świecie. Szkoda tylko, że ciężko ją dostać. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest najlepsza! :) W tesco nigdy jej nie brakuje ;)

      Usuń
  9. tyyle żarcia! :D wazne aby poszło w cycki ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Same pyszności :) U mnie w podsumowaniu lutego też dużo jedzenia :) Tę kawkę z DE muszę koniecznie wypróbować, chciałam kupić jeszcze kilka tygodni temu jak była w Biedronce na promocji, ale oczywiście zastałam puste półki, a później sporo osób na FB czy blogach ją polecało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przegapiłam Biedronkową promocję, swoją kawusię kupiłam w InterMarche i muszę się wybrać po inne smaki :D

      Usuń
  11. Kurde że mi się nie udało dostać tej kawy!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ile dobroci! chyba Cię zatłukę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaale słodkości! Musze wypróbować tę Milkę z Oreo :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię wszystkie piwa, w których jak najmniej czuć piwo :) Po Twoich zdjęciach wnoszę, że Ty też, chyba, że to zbieg okoliczności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, żaden zbieg okoliczności, wszystko się zgadza :)

      Usuń
  15. Wszystkiego co najlepsze:)
    Koniecznie muszę wypróbować Milkę Oreo;)

    OdpowiedzUsuń
  16. budyń w tym miesiącu jadłam wiele wiele razy <3 i gratuluje rocznicy! i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Milkę Oreo, mniam! Ja ostatnio wypróbowuję wszystkie możliwe smakowe piwa ;) Ostatnio ulubiłam sobie to o smaku jagodowym, ale nie polecam śliwkowego ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mam nadzieję, że mnie nie 'zabijesz', ale nominowałam Cię do tagu - o tu: http://alicja-w-krainie-kosmetykow.blogspot.com/2014/03/leniwa-niedziela-czyli-odpowiedz-na-tag.html ;))

      Usuń
    2. Najpyszniejsza! Ooo jagodowe lubię! :)) a śliwkowego nie piłam, ale skoro nie polecasz, to nie będę się na nie napalać ;)
      No i nie zabiję Cię :P

      Usuń
  18. Moja ulubiona czekolada - milka oreo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego :)

    Smakowity miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)

      To prawda, trochę pyszności było :D

      Usuń
  20. Super kubek!

    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kawkę DE polecam karmelową :P Świetna jest :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to muszę wypróbować, następnym razem kupię taką :)

      Usuń
  22. Ooo... a my mamy rocznicę dwa dni wcześniej niż Wy - w Walentynki (w tym roku była 7) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby mojemu Lubemu nie zepsuł się tedy samochód, to pewnie też nasza rocznica byłaby w Walentynki, a tak to nie mógł dojechać "na czas" ;)

      Usuń
  23. Ale smakowity ten Twój mix :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Ja teeeż, ale nie mam jej akurat pod ręką, nad czym ubolewam ;)

      Usuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.