3/07/2014

Płatki kolagenowe pod oczy Q10, REVITALE

Witajcie! ;)

Dziś chciałabym zaprosić Was na recenzję żelowych płatków kolagenowych pod oczy Q10, REVITALE . Jak się u mnie spisały? Może okazały się tylko zbędnym gadżetem? Przeczytajcie recenzję, to się wszystkiego dowiecie ;)

Tekturowe opakowanie zawiera dwie pary płatków, dokładnie zabezpieczonych przed uszkodzeniami i wysuszeniem.
Ich kształt umożliwia idealne dopasowanie się płatków pod oczami.
Płatki te są wykonane z żelowej masy, nasączonej różnymi pomocniczymi substancjami, są zatem bardzo wilgotne.
Płatki idealnie przylegają do skóry, nie zsuwają się, pozostają na miejscu przez cały czas "zabiegu". Czas trzymania ich pod oczami umila niewątpliwie ich ładny zapach, charakterystyczny dla kosmetyków z kolagenem. W trakcie "zabiegu" płatkami, towarzyszy nam przyjemne chłodzenie, które przyznam, że jest baaardzo relaksujące, zwłaszcza po męczącym dniu. Gdy nadszedł czas, by płatki zdjąć z twarzy, trochę ubolewałam, że czas relaksu się skończył ;) No, ale w końcu ciekawa byłam efektów. I jakie były? Skóra pod oczami stała się bardziej nawilżona i napięta. Przyznam się, że mam już malutkie zmarszczki w okolicach oczu - śmieszki (tzn. powstałe od tego, że wciąż się śmieję) i po aplikacji tych płatków stały się one jakby płytsze. Szkoda, że nie rozjaśnione zostały sińce pod oczami, ale na to chyba nie ma złotego środka ;)
Efekty co prawda nie utrzymują się długo, są raczej doraźne. Być może regularne stosowanie przyniosło by większe i długotrwale zmiany. Jednak płatki te uważam, za dobry specyfik do użycia przed imprezą, czy większym wyjściem, kiedy chcemy wyglądać jak najlepiej. Również sprawdzą się po baletach, by odświeżyć nieco zmęczone spojrzenie.
Podsumowując, jest to całkiem przyjemny produkt i warto się w niego zaopatrzyć, aczkolwiek da się przeżyć również bez nich. Decyzję pozostawiam Wam :)

Kupić je można na stronie sklepu LIDMAR, dokładnie tu- KLIK! w cenie 9,90zł. 

Znacie je? Używacie tego typu produktów?

Buziaki! :*

62 komentarze:

  1. ciekawe :D nie miałam ich :D ale może kiedys skusze się na te płatki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale nie używam tego typu rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. musze sobie w końcu takie nabyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę wypróbować kilka rodzajów płatków pod oczy, trzeba dbać o tą delikatną okolicę twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj trzeba, trzeba, ja ostatnio trochę zaniedbałam skórę wokół oczu, ale teraz nadrabiam ;)
      w dodatku kosmetyczka mi powiedziała, że mam wyjątkowo cieniutką skórę pod oczami i jest jeszcze bardziej przez to podatna na zmarszczki ;)

      Usuń
  6. Szkoda, że sińce pozostały. Dla mnie właśnie są największym problemem... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, z tym sobie nie poradziły, a u mnie też są zmorą ;)

      Usuń
  7. Cena korzystna więc warto się rozejrzeć :D ja też mam takie "śmieszki", a może już po prostu się starzeję ? ehh.... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto! :)
      eee, tam, Kochana nie starzejesz się ! :) to od śmiania! :D

      Usuń
  8. ile ich jest w jednym opakowaniu?

    OdpowiedzUsuń
  9. "W imię piękna" chętnie bym je sobie wypróbowała:) Na sińce spróbuj żelu pod oczy z flosleku z arniką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo widzisz, to koniecznie muszę go kupić! :)

      Usuń
    2. mojej koleżance na sińce pomógł kwas hialuronowy stosowany regularnie :)

      Usuń
  10. lubię płatki pod oczy, tych jeszcze nie wypróbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydają się ciekawe, myślałam że będą droższe a tu prosze, taka niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna sprawa jeśli chcemy się zrelaksować, sama bardzo lubię takie uczucie chłodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spróbowałabym ich choćby dla tej krótkiej chwili relaksu ;-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam jeszcze nigdy takich płatków, ale może kiedyś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. brzmi dosyc kusząco;)

    zapraszam do mnie, jeśli ci się spodoba zapraszam rónież do obserwacji;)
    >>>www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nigdy nie używałam tego typu płatków..

    Ps. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam takich płatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię używać płatki pod oczy - pełen relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  19. albo ja trafiam na jakieś felerne płatki, albo u mnie żadne się nie sprawdzają bo nie robią nic. Chyba, że efekt placebo : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo masz tak piękną skórę wokół oczu, że lepiej już być nie może :))

      Usuń
  20. jeszcze nie miałam żadnych płatków kolagenowych pod oczy, chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Warto się skusić, tym bardziej, że cena przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie używałam takiego 'kosmetyku'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory też nie, ale od teraz będą u mnie gościć często :)

      Usuń
  23. ja sie nie zdecyduje ;) Jakos nie wierze w takie plasterki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie idealnie sprawdziłby się specyfik, który na stale zlikwidowałby cienie pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie produkty,kiedyś miałam podobne płatki i fajnie się sprawowały :)

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię takie kosmetyki właśnie przed wyjściem :) albo po ciężkiej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dokładnie wtedy sprawdzają się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wolę tradycyjne maseczki lub serum :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się, że płatki takie pod oczy działają doraźnie i warto je nałożyć właśnie wtedy, gdy jesteśmy zmęczeni lub po nie przespanej nocy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.