3/14/2014

Crazy Colours- czyli o szalonym kolorku od Softer :)

Witajcie Kochani! :)

Dawnooo, dawno nie było żadnego wpisu lakierowego, więc nadszedł czas na takowy. Na tapecie lakier marki Softer z serii Crazy Colours o numerku 30, czyli kolorek turkusowy.

Lakier umieszczony jest w buteleczce o pojemności 9ml.
Pędzelek nie jest długi, ani szeroki, wygodnie się nim posługuje, aplikacja lakieru jest bardzo precyzyjna.
Co do samego lakieru, to dobrze się rozprowadza i nie smuży. Jedna warstwa daje zadowalające krycie, przy dwóch kolor jest intensywniejszy. Zarówno pierwsza, jak i druga warstwa wysychają bardzo szybko, za co należy się ogromny plus, bo nie cierpię czekać na wyschnięcie lakieru (dlatego tak rzadko maluję pazurki) ;) Trwałość, jak dla mnie OK, po trzech dniach ścierają się końcówki, a później odpryskuje, no chyba, że odstawiam generalne sprzątanie, to wtedy proces odpryskiwania jest szybszy (standardowo).
Nie ma problemu z jego zmyciem, ładnie schodzi.
Jeszcze wspomnę o kolorze, który jest bardzo ciekawy z tego względu, że w zależności od oświetlenia, jest albo bardziej zielony, albo bardziej niebieski, no ale wciąż pozostaje turkusowy :D
Fajnie współgra z pomarańczem:
A w wersji wieczorowej można pokryć go srebrnym lakierem piaskowym Lovely z serii Snow Dunst.
Jestem zadowolona z tego lakieru, z jego jakości, a przede wszystkim koloru, który swą oryginalnością zwraca uwagę. Wielu osobom, które widziały go na moich pazurkach się spodobał.

Cena lakieru wynosi 6,99zł
Produkty marki Softer dostępne są w: Trendy Shop, Drogerie Stars i mniejsze tzw. sklepiki osiedlowe

I jak Wam się podoba ten kolorek?
Znacie lakiery Softer?

Buziaki! :*

61 komentarzy:

  1. Śliczny kolor:)Pierwszy raz słyszę o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor! :) jednak ja średnio lubie niebieskości :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię ich w cieniach do powiek, w lakierach jak dla mnie są ok :D

      Usuń
  3. Ładny, ja jednak nie odważyłabym się taką tonację, widać wiosna już blisko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzuca się w oczy i nie pozostaje niezauważony ;) Wiosenny jest- to fakt :D

      Usuń
  4. ale ja uwielbiam takie kolory! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się te lakiery podobają już od dawna, widziałam wiele kolorków, które mnie zachwyciły...ale niestety nie mogę ich nigdzie dostać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam niedaleko Trendy Shop, więc Ci kupię jak będę :D

      Usuń
  6. Aga piękny ;)
    Lubię takie małe cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny,ale marki nie znalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście takie kolory uwielbiam, szczególnie podczas wiosny i lata :) Mega!

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaki ładny niebieski!
    A pokryty piaskiem z Lovely, taki błyszczący - bardzo po mojemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki bardziej wyrafinowany się robi od piaskowca ;)

      Usuń
  10. Ale piękny odcień! Uwielbiam takie mocne kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam te lakiery, sama mam ich kilka. Na pierwszy rzut oka sądziłam, że mam ten sam kolor ale sprawdziłam i mój ma nr 12 ale kolorystycznie wygląda jak ten co zaprezentowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kolor na zbliżającą się wiosnę ;). Miałam kiedyś pamiętam jakiś z tej firmy I byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor śliczny, taki rześki, wiosenny:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor lakieru jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Snow dunst wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak mi jakoś przyszło do głowy, by ich połączyć ;)

      Usuń
  16. Piękny odcień i z tym srebrnym piaskiem też wygląda interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny kolor, ale ja się takich wystrzegam, bo już mi kiedyś się odbarwiły po nim :) A jeśli chodzi o samą markę to jeszcze nic z niej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze pod ciemne lakiery stosuję jakąś bezbarwną odżywkę ;)

      Usuń
  18. kocham wszelakie odcienie niebieskiego na paznokciach:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie wszystkie się podobają, ale ten baaardzo ! :)

      Usuń
  19. Piękny, pasuje do Ciebie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny odcień :) i świetne połączenie z tym lakierem Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny, morski kolor :-) Podoba mi się solo i ze Snow Dust :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. ostatnia wersja podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjny kolor ! Na paznokciach wygląda obłędnie :) idealny na wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny kolorek, ja poznałam z Softera inne odcienie i bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny kolorek ale najbardziej podoba mi się wersja wieczorna pokryta piaskowcem z lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękny ten turkus, kupiłam sobie jasny taki ii ciężko mi się go nakladalo... ale ten nr musze koniecznie kupic :D. Kupilam go w Raście :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajniutki intensywny kolor,ale o firmie nie slyszalam...;0

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeden z ładniejszych, jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Po komentarzach widzę, że robi furorę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.