3/30/2014

Nowości i podsumowanie marcowe :)

Witajcie ! :))

Marzec zbliża się ku końcowi, więc czas na comiesięczne podsumowanie :)
Postanowiłam też, że dziś pokażę Wam co nowego do mnie przybyło w tym miesiącu. Nie jest może tego wiele, w porównaniu do niektórych zakupoholiczek, ale jak na ostatnie miesiące, marzec obfitował u mnie w nowości wyjątkowo. Sama lubię oglądać co u Was przybyło, więc mam nadzieję, że i Wy z ciekawością zajrzycie do mnie :)

No to lecimy! :)
Zacznijmy od kilku marcowych fotek!

1. Torcik urodzinowy 2. Trochę pyszności 3.Kolejna DE do kolekcji, tym razem waniliowa
1. Spotkanie lubelskich blogerek 2.Świeca Glade- miła odmiana od YC 3. A tą kolczastą kuleczkę widzieliście już na FB
1,2 - sąsiadów Kot, bardzo chciałam go kiedyś tu zamieścić, bo jest cały biały! no i się udało :)
1. Dzień Kobiet 2. Owocki z bitą śmietaną, mmmm! 3. Bileciki na Kabaret- Łowcy.B
No i zdjęcie miesiąca ! (o ile nie roku!) Ja i TEN Mariusz Kałamaga
do tej pory nie mogę uwierzyć, że to prawda :)

A teraz czas na NOWOŚCI marcowe :)

Na Rozdawajce udało mi się wygrać bon o wartości 75zł do sklepu Naturica, który zaowocował takimi oto zakupami:
Rzadko maluję pazurki, ale jak zobaczyłam te lakiery w promocji, to stwierdziłam, że MUSZĄ być moje :D
Skusiłam się też na mydło północne zachwalane (i zakupione) przez Mój Zakupoholizm
Od Equilibry otrzymałam kolejną przesyłkę w ramach współpracy.
W marcu mój blog został wylosowany do testowania produktów Eveline, wczoraj otrzymałam taką oto przesyłkę :)
I nowości niekosmetyczne.
Butów mam dużo za dużo, ale tym nie mogłam się oprzeć- takie wiosenne kolorki i ceny przyjemne dla portfela bardzo! Pierwsza para z Pepco, druga ze zwykłego sklepiku.
I to tyle jeśli chodzi o marzec zdjęciowy i nowościowy :)

W kwietniu mam zamiar zakupić: filcową torebkę, kilka wosków i trochę dobroci z Maroko Sklep.
I oby nic więcej ;)

A jak Wam minął marzec? :)
Buziaki!

29 komentarzy:

  1. Też mam tę świeczuchę :)
    Noo, a kto powiedział Ci o lakierach? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery mają piękne kolory!

    Rzeczywiście trochę tych nowości jest :). Ja nadal dzielnie denkuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. filcową torebkę mówisz? :D
    tak mi smutno że w kwietniu się nie zobaczymy, do maja muszę czekać :(
    butki śliczne! przesyłki wspaniałe no i Mariusz! super!
    a ten kot jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżyk <3 Zawsze cieszę się, gdy uda mi się zobaczyć dzikie zwierzę. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. ubogo :) choć trafiła do mnie moja pierwsza wygrana a mianowicie szminko-błyszczyk z Celii i glinki od JS Beaute :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie pamiętam kiedy widziałam jeż na żywo, też dostałam identyczną paczkę z Equilibry

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie widziałam białego kotka na żywo :D Śliczny jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne buciki ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Buciki idealne na wiosnę :) A kocur sąsiadów jest boski - w pierwszej chwili myślałam że to królik :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Super nowości:) lakiery z CA boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mi smaku narobiłaś tym ciachem :(

    Świetne przesyłki i zakupy:) Jestem bardzo ciekawa jak lakiery będą prezentowały się na paznokciach! Czekam na swatche! ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię świece Glade, są niedrogie i zazwyczaj ładnie pachną :)
    Kotek sąsiadów przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcie, choć za tym panem nie przepadam :)
    Butki soczyście kolorowe :)) lubie to!

    OdpowiedzUsuń
  14. Buciki idealne na wiosnę i lato :) śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trampole świetne, lakiery świetne, wszystko świetne!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. filc do mnie nie przemawia :D z chęcią podwędziła bym sąsiadom tego kiciaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bamberkę mam,ale mi odbarwia płytkę;(
    To kot?:D ja na początku myślałam,że masz królika:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciacho, mniam :) W marcu samych dobroci Ci przybyło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te różowe trampki są cudowne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne nowości i przepiękny jeżyk :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana do zobaczenia na spotkaniu blogerek w Puławach. Fajnie znów będzie cię zobaczyć. Powiedz mi co jest w pojemniczku z kokosem na wieczku?

    OdpowiedzUsuń
  22. same dobroci
    ale najlepszy jest biały kot, normalnie rewelka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.