3/18/2014

Najnowszy Shiny Box- marzec 2014!

Hejka!

Przed chwilą odwiedził mnie kurier i spieszę, aby pokazać Wam co skrywam marcowe pudełeczko Shiny. Skusiłam się na nie, gdyż miało to być najlepsze pudełko w historii, a dodatkowo otrzymałam na nie rabat 20%, więc zapłaciłam 39zł. Czy było warto? Same zobaczcie!

Design pudełka inny niż zawsze.
Zawartość:

Zmysłowy Scrub Solny, DELAWELL (100ml)
Sebium Pore Refiner Krem, BIODERMA (15ml)
Biała glinka, ORGANIQUE (100ml)
Żel do twarzy, BALNEOKOSMETYKI (200ml)
Żel pod prysznic, ORIGINAL SOURCE (250ml)

Dodatkowo, oprócz produktów wymienionych na karteczce, moje pudełko zawierało:
krem BB, SYIS (50ml) 
oraz próbki CLOCHEE wraz z bonem wartościowym

I to tyle. Czy jestem zadowolona? Baardzo! Mimo, iż scrub i glinka nie są pełnowymiarowe, to pojemność ich wystarczy na kilka użyć. krem z Biodermy zadowala mnie najmniej- malutki. Z żeli się cieszę, a kremu BB jestem ogromnie ciekawa. Za cztery dyszki mam kilka fajnych produktów, good deal ;)

A Wy macie marcowe pudełko? Czy może jeszcze na nie czekacie?
A jak nie macie, to- skusicie się? :D

Buziaki!

P.S. Sorki za jakość zdjęć, ale na szybko były robione.
P.S.2 Dziś będą wyniki rozdania! ;)

25 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa Twojej opinii na temat kosmetyku z Balneokosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy kosmetyk tej firmy, więc jestem ogromnie ciekawa, jak się spisze :)

      Usuń
  2. najbardziej bym glineczkę chciała:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ucieszyłam się z niej- po pierwsze dlatego, że jestem miłośniczką glinek, po drugie- białej jeszcze nie używałam ;)

      Usuń
  3. nie no pudełko na prawde świetne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta zwartość:) za 39zł to super pudełko:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeliczając na ilość kosmetyków- wychodzą za grosze ;)

      Usuń
  5. mnie by średnio zadowoliło, wolę kolorówkę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kolorówki dużo za dużo- a resztą z tym ciężko utrafić ;)

      Usuń
  6. Muszę sobie w końcu kiedyś zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż się zdziwiłam, że takie fajne pudełko w tym miesiącu :D Szkoda, że już wyprzedane bo bym zamówiła :) No cóż - za miesiąc się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. noż kuszą mnie te pudełka, ale kasy na nie brak! :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Scrub i żel pod prysznic najbardziej mi się spodobały :)
    A wyników nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja do tej pory nie zamawiałam żadnych box'ów, ale w tym miesiącu po raz pierwszy skusiłam się na Pink Joy'a, zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Noo jak za tą cenę to się super opłaciło :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne jest to pudełeczko, ale ja niestety dostałam troszkę okrojoną wersję :P
    bez kremu BB

    OdpowiedzUsuń
  13. w tym miesiacu jest bardzo fajny : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Scrub I glinkę z chęcią bym przygarnęła! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawartość super. Pudełko fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja caly czas zastanawiam sie czy zamowic moje pierwsze pudełeczko, bo w poprzednich miesiacach mnie nie zachwyciło ;) te mnie juz bardziej przekonuje wiec, moze w kwietniu sie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.