3/16/2014

W niedzielę można pogrzeszyć- ciasteczkowo ;)

Dzieeeń dobry!

Zapewne czekacie na wyniki rozdania. Nie martwcie się, pamiętam, na dniach się pojawią, jednak muszę wszystko posprawdzać dokładnie :)

A dziś przy niedzieli zapraszam Was na ciastka ;)

Lucie ciasteczka owsiane? Ja do tej pory nie potrafiłabym odpowiedzieć na to pytanie, gdyż ich nie jadłam. Aż w końcu moja kochana blogowa koleżanka Monika, zamieściła na swoim blogu przepis na takowe i z niego pozwoliłam sobie skorzystać. Przepis ten znajdziecie tu - KLIK!

Zgodnie z zaleceniami wymieszałam ze sobą wszystkie składniki.
Użyłam w tym celu ekologicznych płatków owsianych błyskawicznych marki Symbio.
Wstawiłam na określony czas do lodówki. I wyłożyłam na blachę formując kulki- tak aby później powstały okrągła ciasteczka. Niestety nie posłuchałam Moniki i zrobiłam zbyt małe odstępy między kulkami, w efekcie czego ciastka mi się scaliły i zrobiło się ciasto :D Taka ze mnie kucharka ;)
Ale mimo to, że zamiast ciastek było ciasto, to polecam Wam ten przepis, gdyż ciastka (w moim przypadku ciasto) te są przepyszne!

Gdy jednak jesteście większymi leniami ode mnie (zastanawiam się czy jest to w ogóle możliwe) i nie chce Wam się nawet zrobić ciastek, zawsze możecie posłużyć się gotowymi, np.ciastkami owsianymi kakaowymi od Symbio.
Są one równie pyszne jak domowe- poczęstowałam nimi swych domowników i każdemu posmakowały. Składają się z ekologicznych produktów, a więc- samo zdrowie!
Do niedzielnej kawki- idealne! :)

Zdarzyło mi się, że również po raz pierwszy, miałam okazję jeść "słynną" owsiankę. Podobno, albo się ją uwielbia, albo nienawidzi. Ja należę do tej pierwszej grupy. Za co ją kocham- mała ilość jest baaardzo sycąca, dodaje energii, jest pożywna i szybko się ją przygotowuje. Ale kocham ją, pod warunkiem, że będzie wzbogacona, np. owocami i dżemem.

Płatki owsiane błyskawiczne Symbio zalewam ciepłym mlekiem...
... dodaję banany i dżem jagodowy i mam pyszne śniadanko! :)

Produkty firmy SYMBIO dostępne są w większości sklepów sieci CARREFOUR na tzw. Wyspach Ekologicznych. Wyspy Ekologiczne jest to wspólne przedsięwzięcie polskich firm zajmujących się produkcją ekologiczną i  zrzeszonych w organizacji Polska Ekologia.
Ponadto produkty SYMBIO są również dostępne w sieci AUCHAN, TESCO, INTERMARCHE oraz STOKROTKA sieci sklepów SPOŁEM a także w sieciach sklepów delikatesowych takich jak: ALMA, DELIMA, K&M, BOMI oraz w szeregu dobrych sklepów specjalistycznych jak SMAK NATURY, Organic Farma Zdrowia i wielu innych.

A Wy lubicie owsiane ciasteczka?
A za owsianką przepadacie, czy raczej niekoniecznie?

Miłej niedzieli Kochani! :)

21 komentarzy:

  1. Owsiane ciasteczka robię od dawna, szybciej znikają niż ja je robię:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kiedyś spróbować zrobić takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. robiłam te ciasteczka pyszne były;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, banany , płatki ,dżem i mleko < 3 .

    OdpowiedzUsuń
  5. siema :d ja kocha owsiane ciasteczka omomo <3 zapraszam na mój blog :d nowy wyglad zmiany się szykują :d
    www.malutkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również zamierzam się na przepis Moniczki ;)
    Zorbie większe odstępy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. akurat dziś mi słodkości pokazujesz jak nie mam nic słodkiego w domu:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę sobie coś podobego zrobić. Zdrowe I smaczne zarazem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba i ja muszę sobie przyrządzić takie ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Owsiankę jem codziennie, a takie zbożowe ciasteczka wręcz uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lepsze są ciasteczka, które samemu się piecze bo wkładamy to serce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio bardzo polubiłam owsianke więc te ciacha na pewno też by mi smakowały ;)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.