3/20/2014

Spotkanie lubelskich blogerek! ;)

Hej, heeej! :)

W sobotę (15-go marca) miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu lubelskich blogerek. W moim przypadku udział ten był spontaniczny, ponieważ w czwartek przed spotkaniem ktoś zrezygnował i miejsce to zaproponowano mnie :) a że akurat nie miałam planów na sobotę, z radością się zgodziłam :) Dziękuję! :)

Spotkanie organizowane było przez Anię i Olę, a odbyło się w klubie studenckim Kazik. Miałyśmy fajne wydzielone miejsce na końcu duuużej sali, obsługa też OK, więc polecam ten lokal :)

Babeczki, dla fajnych Babeczek od Katie's Cupcake oraz przypinki od Przypinka.pl
Organizatorki
Na początek odwiedziła nas Pani Renia z Maroko Sklep, która ciekawie opowiadała o produktach znajdujących się w asortymencie sklepu oraz ich cudownych właściwościach.
Niektóre z uczestniczek spotkania zostały przez Panią Renię pomalowane.
Później nadszedł czas na "małe" co nieco :D
Z Żanetą skusiłyśmy się na pyszną kawkę ;)
Od Klubu Kazik dostałyśmy pyszny obiadek- chyba przecenili nasze możliwości, bo nie podołałyśmy, aby wszystko zjeść ;)
Odwiedziła nas też Pani z Mary Kay.
A później Organizatorki obdarowały nas upominkami od firm.
Rozmowom nie było końca! Najbardziej wytrwałe Dziewczyny (w tym ja) zostały do samego końca, czyli do godz. ok 19.00 (spotkanie zaczęło się o 13.00). Mimo, iż większość z nas się nie znała, to spotkanie przebiegło w bardzo luźnej, sympatycznej atmosferze. Ach te lubelskie Dziewczyny! :)
Lista uczestniczek:

Dziękuję Organizatorkom za wspaniałe spotkanie! Szczególne podziękowania dla Ani za zaproszenie :* Dziękuję wszystkim uczestniczkom za mile spędzony czas i fajną atmosferę.Do następnego! :)

Podziękowania też dla firm, które przekazały dla nas upominki :)
Wyświetlanie sponsorzy.png 
 
Minionej soboty długo nie zapomnę :)

27 komentarzy:

  1. widziałam już Wasze spotkanie u innej blogerki
    świetna impreza i na pewno udane spotkanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że było wspaniale :) Sama miałabym ochotę na takie spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No widać, że spotkanie się udało! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać,że spotkanie się udało ; )) . Zapraszam do mnie na rozdanie :http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. pozazdrościć spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że udało Ci się poznać kolejne dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie! Chciałabym kiedyś mieć okazję znaleźć się na takim spotkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguś mało mi Ciebie na tych zdjęciach :**
    ale super,że się fajnie bawiłaś;*

    OdpowiedzUsuń
  9. 6 godzin .... ehh widać że spotkały się pasjonatki:D

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę : * i nie mogę się doczekać maja, aż spotkam dziewczyny <3 tylko że my w planach mamy drinking time <3

    OdpowiedzUsuń
  11. och, Ty się wozisz :D i nawet Ania jest, a miało jej nie być? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że spotkanie się udało ;)
    Jakie ładne dziewczęta!

    OdpowiedzUsuń
  13. Babeczki! :D Podzielcie się proszę!:P
    Widzę, że spotkanie się udało, śliczne jesteście dziewczyny :*:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo... Tak mi się wydawało że w innej relacji widziałam Twoją uśmiechniętą buźkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. tylko pozazdrościc :)) fajnie wam :))
    Pochwal się co kupiłaś:D

    OdpowiedzUsuń
  16. I kolejna mi robi smaka babeczkami i pizzą XD

    OdpowiedzUsuń
  17. widać, że się świetnie bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aga...nie musisz dziękować ;P 6-godzinna przyjemność po mojej stronie ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.